abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133922984
quote:
8s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:08 schreef Peunage het volgende:

[..]

Je staat in dit topic bekend om je uitstekende kennis van militaire zaken. Dus leg eens uit, waar kun je aan zien dat dit geen normaal rookgordijn is?
Het Syrische leger is wel geniaal. Gifrook in je rookgordijn apparaten, pure innovatie hiero.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_133923099
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:12 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Het Syrische leger is wel geniaal. Gifrook in je rookgordijn apparaten, pure innovatie hiero.
Ze hebben alleen niet nagedacht over het feit dat die gifrook rond de tank blijft hangen ;(
pi_133923126
Sorry, ik nam even jullie manier van discussieren aan (veldkamp), met mijn eigen conclusies eraan. Als er nog extra bewijs was had Amerika al lang de boel platgebombardeerd. Grappig hoe jullie kinders over elkaar heen vallen als een stel frustries :D

Ook grappig hoe jullie elkaar quoten over gifgas en nonnen, hilarisch!!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133923260
quote:
8s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:14 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ze hebben alleen niet nagedacht over het feit dat die gifrook rond de tank blijft hangen ;(
NBC bescherming is wel standaard op de meeste tanks. Geeft niks. Ik bedoel normaal stop je gifgas in raketten of artillerie munitie, nee zij spuiten het gewoon uit de rookblazer joh. Ze maken het gifgas ook zichtbaar puur om te trollen.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  woensdag 4 december 2013 @ 21:19:41 #255
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133923345
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:15 schreef firefly3 het volgende:
Sorry, ik nam even jullie manier van discussieren aan (veldkamp), met mijn eigen conclusies eraan. Als er nog extra bewijs was had Amerika al lang de boel platgebombardeerd. Grappig hoe jullie kinders over elkaar heen vallen als een stel frustries :D

Deze mensen zijn gewoon trieste Assad-aanhangers hoor. Dus laat ze maar. Sommige mensen moet je gewoon negeren leerde ik altijd o de middelbare school.
pi_133923480
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:15 schreef firefly3 het volgende:

Ooooooh, het was een grapje. Jij grapjas!

quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:19 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Deze mensen zijn gewoon trieste Assad-aanhangers hoor. Dus laat ze maar. Sommige mensen moet je gewoon negeren leerde ik altijd o de middelbare school.
Jij bent zelf een Assad-aanhanger.
pi_133923677
quote:
99s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:14 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Interessant.

Ik ben er zelf nog niet uit of de oprichting van het Islamic Front een goede ontwikkeling is, maar Hassan Hassan - een prima columnist trouwens - lijkt gematigd positief. Goede zaak is toch wel dat ze fel tegen ISIS zijn, de Koerdische rechten erkennen en minderheden met rust laten. Zit me alleen tegen dat de laatstgenoemden misschien wel verlaagd worden tot tweederangsburger, plus hun conservatieve ideologie en niet te vergeten het afwijzen van democratie. Ook zijn ze niet tegen Jabhat al-Nusra, hoewel Hassan Hassan wel meld dat er door hen is geprobeerd Al-Nusra te overtuigen zich af te keren van Al-Qaeda.
Interessant artikel dit, er wordt beweerd dat Westerse landen al gesprekken hadden met de leiders van de belangrijkste Islamistische en Salafistische organisaties van het Islamic Front. Die gesprekken zouden vorige maand hebben plaatsgevonden. Dit was echter vóórdat de samenwerking tussen deze groepen officieel bekend werd.

quote:
U.S., Allies Reach Out to Syria's Islamist Rebels

Islamist fighters march during a graduation ceremony at a training camp near Damascus last month. They were to join the Ahrar al-Sham Brigade. Reuters

The U.S. and its allies have held direct talks with key Islamist militias in Syria, Western officials say, aiming to undercut al Qaeda while acknowledging that religious fighters long shunned by Washington have gained on the battlefield.

At the same time, Saudi Arabia is taking its own outreach further, moving to directly arm and fund one of the Islamist groups, the Army of Islam, despite U.S. qualms.

Both the Western and Saudi shifts aim to weaken al Qaeda-linked groups, which Western officials now concede are as great a danger in Syria as President Bashar al-Assad's regime.

Some officials in Western capitals remain wary about courting these groups, whose ultimate goal is to establish a state ruled by Islamic law, or Shariah, in Syria. Throughout the conflict, the U.S. and its allies have balked at sending powerful arms to any Islamists, fearing such shipments could end up in the hands of al Qaeda-backed forces.
artikel gaat verder
Incelfrikandel
  woensdag 4 december 2013 @ 21:53:57 #258
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133925019
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:22 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ooooooh, het was een grapje. Jij grapjas!
[ afbeelding ]

[..]

Jij bent zelf een Assad-aanhanger.
Die plaatje. :') :') :')

Hoezo ben ik een Assad-aanhanger.
pi_133925353
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:26 schreef firefly3 het volgende:
Assad's tanks die chemische wapens gebruiken :r De videobeelden zeggen genoeg

Dit zijn rebellen in tanks die doen alsof ze bij de troepen van Assad horen... :')
pi_133925357
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:14 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Interessant.

Ik ben er zelf nog niet uit of de oprichting van het Islamic Front een goede ontwikkeling is, maar Hassan Hassan - een prima columnist trouwens - lijkt gematigd positief. Goede zaak is toch wel dat ze fel tegen ISIS zijn, de Koerdische rechten erkennen en minderheden met rust laten. Zit me alleen tegen dat de laatstgenoemden misschien wel verlaagd worden tot tweederangsburger, plus hun conservatieve ideologie en niet te vergeten het afwijzen van democratie. Ook zijn ze niet tegen Jabhat al-Nusra, hoewel Hassan Hassan wel meld dat er door hen is geprobeerd Al-Nusra te overtuigen zich af te keren van Al-Qaeda.
In principe is dit gewoon een doorsnee salafi partij dus, zoals de salafisten van de Nour partij ook in Egypte waren tot voor de "revolutie". Anti-democratie (democratie is "shirk"), pro theocratie. Hoewel zeker niet ideaal is het ook geen jihadi-salafi benadering die alles verwoesten (letterlijk) wat los en vast zit en niet aan het eigen ideaal voldoet (dus ook mede-Moslims).

In een Arabisch land waar vrijheid van religieuze beleving is (dus je ook salafi mag zijn) is het enigzins een logisch gevolg dat een salafi partij zich met politiek gaat bemoeien. Want salafi's zijn in elk Arabisch land te vinden, alleen per land verschilt het qua hoeveelheid en de invloed die ze hebben in de politiek. De vraag is belangrijker hoe het "Islamitische Front" hun politieke idealen wil verwezelijken...met wapengeklatter een staat afdwingen zoals Nusra en ISIS en andersdenkenden dus onderwerpen.. of dan toch uiteindelijk via een stemming. Dit laatste zou uiteindelijk toch betekenen dat men de weg zou kunnen kiezen van Hizb An-Nour in Egypte (salafi partij) en hoewel met tegenzin via stembussen bijv.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_133925484
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dit zijn rebellen in tanks die doen alsof ze bij de troepen van Assad horen... :')
Nee, het zijn assads troepen die doen of ze rebellen zijn die doen of ze bij de troepen van Assad horen
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133925562
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, het zijn assads troepen die doen of ze rebellen zijn die doen of ze bij de troepen van Assad horen
Het is allemaal een grote hollywood show !!

Het zijn de Joden ! de joden zeg ik je !
pi_133925624
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:53 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Die plaatje. :') :') :')

Hoezo ben ik een Assad-aanhanger.
Ik ben net zoveel een Assad-aanhanger als jij.
  woensdag 4 december 2013 @ 22:12:45 #264
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133925962
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nu spreek je je zelf tegen.
  woensdag 4 december 2013 @ 22:14:41 #265
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133926054
quote:
8s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:06 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ik ben net zoveel een Assad-aanhanger als jij.
:?
English please!! I don't understand you.
pi_133926119
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:12 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Nu spreek je je zelf tegen.
:D Hoe kan ik dit verwoorden zonder mezelf tegen te spreken
  woensdag 4 december 2013 @ 22:17:10 #267
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133926188
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

:D Hoe kan ik dit verwoorden zonder mezelf tegen te spreken
Oke nu snap ik je ook niet meer. :') :') :')
pi_133926247
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:17 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Oke nu snap ik je ook niet meer. :') :') :')
het zijn assads troepen die doen of ze: (rebellen zijn die doen of ze bij de troepen van Assad horen ) :P

Het is hetzelfde als klaas die doet of hij piet is die klaas na doet
pi_133926321
Wat dacht je van rebellen die doen of ze assads troepen zijn die rebellen na doen die doen alsof ze bij assads troepen horen?
  woensdag 4 december 2013 @ 22:19:11 #270
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133926325
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

het zijn assads troepen die doen of ze: (rebellen zijn die doen of ze bij de troepen van Assad horen ) :P
Euhh oké. :') :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 4 december 2013 @ 22:19:12 #271
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_133926327
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:14 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

:?
English please!! I don't understand you.
Noch Peunage, noch jij zijn Assad-aanhanger.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_133926375
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, nu heb je het nog moeilijker gemaakt :P
  woensdag 4 december 2013 @ 22:20:55 #273
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133926404
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Meid ik had het niet specifiek tegen mijn broeder Peunage maar ik bedoelde het mer algemeen. (Dus ook jij, IPA35 en alle anderen die anti-rebel zijn).
  woensdag 4 december 2013 @ 22:21:37 #274
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_133926437
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:20 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Meid ik had het niet specifiek tegen mijn broeder Peunage maar ik bedoelde het mer algemeen. (Dus ook jij, IPA35 en alle anderen die anti-rebel zijn).
Jij vraagt wat Peunage zegt. Ik "vertaal" het voor je. That's all..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 4 december 2013 @ 22:22:51 #275
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133926501
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:01 schreef Aloulou het volgende:

[..]

In principe is dit gewoon een doorsnee salafi partij dus, zoals de salafisten van de Nour partij ook in Egypte waren tot voor de "revolutie". Anti-democratie (democratie is "shirk"), pro theocratie. Hoewel zeker niet ideaal is het ook geen jihadi-salafi benadering die alles verwoesten (letterlijk) wat los en vast zit en niet aan het eigen ideaal voldoet (dus ook mede-Moslims).

In een Arabisch land waar vrijheid van religieuze beleving is (dus je ook salafi mag zijn) is het enigzins een logisch gevolg dat een salafi partij zich met politiek gaat bemoeien. Want salafi's zijn in elk Arabisch land te vinden, alleen per land verschilt het qua hoeveelheid en de invloed die ze hebben in de politiek. De vraag is belangrijker hoe het "Islamitische Front" hun politieke idealen wil verwezelijken...met wapengeklatter een staat afdwingen zoals Nusra en ISIS en andersdenkenden dus onderwerpen.. of dan toch uiteindelijk via een stemming. Dit laatste zou uiteindelijk toch betekenen dat men de weg zou kunnen kiezen van Hizb An-Nour in Egypte (salafi partij) en hoewel met tegenzin via stembussen bijv.
Ik denk niet dat ze de democratische weg gaan betreden hoor. Ze zijn eigenlijk ook jihadistisch maar ze hebben geen internationale agenda zoals JAN en ISIS.

Ik vind het trouwens echt heel goed dat ze voor de Koerden opkomen. Hebben we een goed islamitische alternatief voor de PKK/PYD.

The Kurdish Islamic Front zit ook bij de Islamic Front.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')