Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wellicht, die tweede geeft mijn herinnering wel beter weer. Ik was echt helemaal naar de klote. Totaal uitgewoond. En die foto met die asgrijze kop, ja, zo is hardlopen soms ook.
En om op de LDL-discussie aan te haken. Ik weet het niet. Ik merk dat ik gewoon niet in staat ben echt langzaam te lopen. Ik zit toch al snel boven 80-procent van mijn omslag bij dat soort hardlooptrainingen. Anders worden ze saai. Bij fietsen heb ik dat minder, maar dat is denk ik omdat je daar ook nog eens ergens komt. (Je legt dan zomaar meer dan 100 km af).
@La_Tramposa: Idd omdat het minder lang duurt. En omdat je gewoon als de inspanning hoger is, minder denkt.Als mijn hartslag rond omslag is, kan ik niet eens meer uit mijn hoofd uitrekenen hoeveel 13 * 4 is.
En verder plan ik mijn lange rondjes altijd. Zo van: ik ga zo hard, wil zo lang onderweg zijn. Maar dan ga ik sneller, en ben ik er eerder vanaf.
Ik vind het vaak moeilijker om een tempoloop van 50 minuten vol te houden dan een duurloop van 2 uur. Heerlijk juist als je nergens mee bezig hoeft te zijn!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wellicht, die tweede geeft mijn herinnering wel beter weer. Ik was echt helemaal naar de klote. Totaal uitgewoond. En die foto met die asgrijze kop, ja, zo is hardlopen soms ook.
En om op de LDL-discussie aan te haken. Ik weet het niet. Ik merk dat ik gewoon niet in staat ben echt langzaam te lopen. Ik zit toch al snel boven 80-procent van mijn omslag bij dat soort hardlooptrainingen. Anders worden ze saai. Bij fietsen heb ik dat minder, maar dat is denk ik omdat je daar ook nog eens ergens komt. (Je legt dan zomaar meer dan 100 km af).
Je legt dan wel meer af maar tevens zie je ook minder. Al diverse dingen ontdekt tijdens het lopen war mij anders nooit was opgevallen in de auto of op de fiets.
BCR/Ultimate Direction Pre Kepler group run- for those that are in Te Anau on Thursday 5th December and are keen for a little easy shake out along the Kepler track from the control gates We will have a few Ultimate Direction vests for you to try out and for those of you interested we will go over some tips of dealing with/packing your gear and course insight. There will be a few very experienced runners coming along (Vajin Armstrong and Malcolm Law) who are always willing to share advice, so a great chance for first time Kepler runners. And we might even go to the Moose for a pint afterwards.....
exciting !!! Tips van een van dit moment's homegrown grootheden zelf! Ik ben eigenlijk behoorlijk zeker van mijzelf en voel me goed tot nu toe maar zo langzamerhand beginnen de pre-race nerves wel een beetje te komen.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 29-11-2013 02:47:16 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
exciting !!! Tips van een van dit moment's homegrown grootheden zelf! Ik ben eigenlijk behoorlijk zeker van mijzelf en voel me goed tot nu toe maar zo langzamerhand beginnen de pre-race nerves wel een beetje te komen.
spannend man Nog vrij genomen van werk om extra te rusten oid?
In het wielrenwereldje is het credo (als ik de boeken moet geloven) "als je staat, ga zitten. Als je zit, ga liggen". Lijkt me ook wel een goede voorbereiding op een Keplertje oid
Ik zou nu al niet meer kunnen slapen van de spanning. Succes iig met de laatste voorbereidingen (het pakken van je gear en rust nemen )
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Op vrijdag 29 november 2013 08:04 schreef YUR het volgende: Ik laat de man met de hamer altijd thuis als ik een LDL ga doen. Dus hoef ik me ook niet druk te maken om afleiding voor als ik m tegenkom
Op vrijdag 29 november 2013 08:04 schreef YUR het volgende: Ik laat de man met de hamer altijd thuis als ik een LDL ga doen. Dus hoef ik me ook niet druk te maken om afleiding voor als ik m tegenkom
Aan de andere kant neem je de hele familie mee als je een marathon gaat lopen… Da's wel een aandachtspuntje voor de volgende keer.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude waren op volgens de fysio (en hij had gelijk), dus nieuwe!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)