Ik wil dat mijn leven uit leuke dingen bestaat. Niet alleen maar overleven.quote:
Studenten en hard werken in 1 zinquote:Op donderdag 28 november 2013 23:11 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn leven uit leuke dingen bestaat. Niet alleen maar overleven.
Ik had me verheugd op dat feestje. En nu kan ik niet. Vrijdag en zaterdagnacht kan ik ook niet feesten.
Ik kan het gewoon niet aan geen vrije tijd te hebben. Ik wordt er manisch van.
Zowiezo is 1 vrije dag per 2 weken debiel en sweatshop. Als je denkt dat Chinezen hard werken, kijk eens naar studenten! Alleen niemand heeft medelijden met ons. We worden alleen maar beledigd.
Zeer zeker waar! Je moet een student zien als een gordijn, waar je je lul aan afveegt na een vies wijf te hebben geneukt.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:11 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik had me verheugd op dat feestje. En nu kan ik niet. Vrijdag en zaterdagnacht kan ik ook niet feesten.
Zowiezo is 1 vrije dag per 2 weken debiel en sweatshop. Als je denkt dat Chinezen hard werken, kijk eens naar studenten! Alleen niemand heeft medelijden met ons. We worden alleen maar beledigd.
Pas je situatie aan dan, gooi je lening omhoog en ga minder werken of verminder je uitgaven.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:11 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:09 schreef ChefvanOekels het volgende:
Mensen die zeuren over de dood, maken er helaas nooit een eind aan. Het zijn altijd dezelfde types met; ' kijk mij eens zielig zijn ' . Hoerenjong
quote:
Hij heeft tenminste één 's' goed, dat is meer dan een hoop andere mensen voor elkaar krijgen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zowieso gebruiken.
Denk dat het inderdaad maar beter is dat je er een eind aan maakt.
Lange tekst om aan te geven dat je niets om diegene geeft.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Nouja wij houden je niet tegen als je het doet hoor. Je hebt m.i. het volste recht om uit het leven te stappen als je wil. Ik wil je alleen wel verzoeken het dan op een manier te doen waarop je er anderen zo min mogelijk mee lastig valt. Afgelopen maand heb ik al behoorlijk veel vertraging gehad door mensen met dezelfde gedachten als jij. Verder; succes, ook als je het niet doet.
Idd, mensen die echt ergens last van hebben belasten anderen er over het algemeen niet mee.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:09 schreef ChefvanOekels het volgende:
Mensen die zeuren over de dood, maken er helaas nooit een eind aan. Het zijn altijd dezelfde types met; ' kijk mij eens zielig zijn ' . Hoerenjong
het is hier geen r&p, op dit soort reacties zitten we hier niet te wachten battieboiquote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef DieselTank het volgende:
ga effe door en dan kom je er boven en ben je een blij en gelukkig mens
Waarom zou ikquote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lange tekst om aan te geven dat je niets om diegene geeft.
Zegt een zwakbegaafde schoolverlaterquote:Op donderdag 28 november 2013 23:12 schreef dagbedrag het volgende:
[..]
Studenten en hard werken in 1 zin
troll
Ik leen al maximaal bij. En mijn uitgaven heb ik nodig.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Pas je situatie aan dan, gooi je lening omhoog en ga minder werken of verminder je uitgaven.
Ik heb nu al een geldtekort. Bovendien is niet iedereen tevreden net gemiddeld zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:13 schreef Leandra het volgende:
Tsja, jij wilt graag een goedbetaalde bijbaan...
Je kunt ook je uitgavenpatroon eens flink aanpassen en minder werken.
Die regels gelden niet als je diensten overneemt. Natuurlijk krijg ook vrije dagen van mijn baas. Welke ik gezellig spendeer met her volgen van colleges en een studielast van 40 uur.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef hottentot het volgende:
TS heeft al een paar dagen vrij gehad of hij heeft het lef niet om zijn baas met de arboregels te confronteren of hij durft zich niet ziek te melden. In alle gevallen is TS een mietje.
Tevens TS:
Hoeveel uren mag ik maximaal werken?
Er zijn maxima gesteld voor een langere periode en voor een korte periode. Het is toegestaan om incidenteel 60 uur in de week te werken en 12 uur op één dag. Het is echter niet toegestaan om wekelijks dergelijke werkweken te draaien en dagelijks 12 uur achtereen te werken. Over een periode van 4 weken gerekend mag u maximaal 55 uur in de week werken gemiddeld. In de arbeidsovereenkomst is het toegestaan om hier andere afspraken over te maken, maar meer dan 60 uur in de week is niet toegestaan. Gerekend over een periode van 16 weken mag u maximaal gemiddeld 48 uur in de week werken. Deze werktijden gelden niet voor jongeren (onder de 18 jaar), en vrouwen die zwanger zijn of net zijn bevallen.
Hoeveel pauze heb ik recht op?
Als u langer dan 5½ uur hebt gewerkt, hebt u recht op een pauze van minimaal 30 minuten. Het is toegestaan om deze pauze te splitsen in twee pauzes van twee keer een kwartier. Na het werken van een periode van tien uur hebt u recht op een pauze van 45 minuten. Ook hier is het weer toegestaan om de pauzes op te splitsen in pauzes van minimaal een kwartier per stuk. Het is mogelijk om afzonderlijke afspraken te maken in de arbeidsovereenkomst, maar u hebt minimaal recht op een kwartier pauze na 5½ uren werken. In de Arbeidstijdenwet staat niets over voor wiens rekening de pauze komt. Het is dus toegestaan om de pauze niet door te betalen.
Rustperiode tussen werkdagen in
Na een volledige werkdag, mag u de komende elf uren niet werken. Het is wel toegestaan om één keer in de zeven dagen een kortere periode van acht uur aan te houden. Dit moet wel noodzakelijk zijn in verband met de aard van het werk of bepaalde bedrijfsomstandigheden. Na een vijfdaagse werkweek, is het niet toegestaan om de komende 36 uur te gaan werken. Het is wel toegestaan om langere werktijden aan te houden in aanloop naar de feestdagen.
Ach meid toch...quote:Op donderdag 28 november 2013 23:42 schreef Roadtrip het volgende:
Feit is dat ik, omdat ik net als ieder ander mens niet 100% efficiënt ben, werkweken heb van 70 uur. Als er geen calamiteiten zijn. Die er vaak wel zijn. Dan kan dat naar de 90 doorschieten. Wat niet te overleven is samen met een sociaal leven. Niet kunnen eten of 1 uur slapen enzo.
Lol hoezo ben ik een verwend nest? Ik ken niemand die meer werkt naast zijn studie. En ik dop mijn eigen boontjes.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:40 schreef snakelady het volgende:
Je bent een beetje een zeikerd , inplaats van daadwerkelijk iets aan je problemen doen klaag je alleen maar.
Je bent een verwend nest wat in de grote mensen wereld is gegooid en je weet niet goed hoe je daar mee om moet gaan.
Nou, niet zo dus!
Ik wordt manisch als ik langere perioden minder dan 3 uur per nacht slaap.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wow, ts, jij bent ook snel van gedachten veranderd.
johquote:Op donderdag 28 november 2013 23:44 schreef padlarf het volgende:
IK verklaar bij deze heel de post history van TS tot leugens. Ja, alweer.
quote:
Jij? Jij wit dood? Jij?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:08 schreef Roadtrip het volgende:
Beste Fok!ers,
Ik weet maximaal 1 topic per dag maar dit is serieus. Ik wil dood.
Ik ben ziek. Heel moe van werken en studeren. Had vanavond een feestje. Kan niet omdat ik kapot ben. Mort morgen zaterdag en zondag 16 8 en 8 uur werken.
Dit hou ik niet langer vol. Wat is de lol hiervan. Ik heb ook al de hele dag een kater van gisteren.
Alive and kicking while they're down!quote:
Ik heb waarschijnlijk nu al meer bereikt dan jij je hele leven.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:43 schreef Copycat het volgende:
Ja, je kunt inderdaad beter sterven. Je gaat het later nooit redden.
RIP.
Studielast van 40 uurquote:Op donderdag 28 november 2013 23:38 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Die regels gelden niet als je diensten overneemt. Natuurlijk krijg ook vrije dagen van mijn baas. Welke ik gezellig spendeer met her volgen van colleges en een studielast van 40 uur.
Omdat je niet zoveel hoeft te werken, zoveel geld heb namelijk helemaal niet nodig, je moet niet op wintersport, je moet niet 3 keer in de week op stap, je moet niet 500 euro per week uitgeven aan eten en dan nog in de schulden komen met het inkomen wat jij hebt.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:43 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Lol hoezo ben ik een verwend nest? Ik ken niemand die meer werkt naast zijn studie. En ik dop mijn eigen boontjes.
Tuurlijk knulletje. Jij wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:45 schreef Roadtrip het volgende:
Ik heb waarschijnlijk nu al meer bereikt dan jij je hele leven.
Ik doe wat er gedaan moet worden. Altijd. In elke situatie.
Balen!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:44 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik wordt manisch als ik langere perioden minder dan 3 uur per nacht slaap.
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:45 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk nu al meer bereikt dan jij je hele leven.
Ik doe wat er gedaan moet worden. Altijd. In elke situatie.
Nee. Je hebt een paar dingen verkeerd. Ik voel me bijvoorbeeld niet verheven boven anderen. Ik probeer ze eerder te ondersteunen. Ook heb ik geen laag zelfbeeld. Ik ben eerder arrogant met een ego trip.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:45 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Jij? Jij wit dood? Jij?
- degene die het zo goed voor elkaar heeft?
- degene die er altijd tiptop bij loopt?
- degene die de lichaamstaal tot in de finesses beheerst?
- degene die de etiquette gebruikt beter dan wie dan ook?
- degene die nóóit onzeker is?
- degene die zich ver verheven voelt boven de paupers op de uni en op straat?
- degene die zichzelf altijd het beste en het nieuwste gunt?
- degene die minimaal eens per drie maanden op vakantie moet?
- 3 maal per week uit minimaal?
- 2 maal per week uit eten minimaal?
Woehaa!!! Komt de aap eindelijk eens uit de mouw... Laag zelfbeeld dat je moet compenseren met een extreem uitgave patroon...![]()
Als ik het al niet dacht..
Maar wat denk je dan dat de wereld te winnen heeft bij jouw eventuele dood?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:48 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nee. Je hebt een paar dingen verkeerd. Ik voel me bijvoorbeeld niet verheven boven anderen. Ik probeer ze eerder te ondersteunen. Ook heb ik geen laag zelfbeeld. Ik ben eerder arrogant met een ego trip.
Ik ben nu wel ongelukkig. Ik kan dit niet meer aan. Ik wil slaap. En ontspanning. En een weekje weg. Maar dat kan pas in december.
Ik haal 8en. Ik wil niet gemiddeld zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:45 schreef padlarf het volgende:
[..]
Studielast van 40 uurJe zit een niveau te hoog, Erno-BE
Dat heb ik nodig.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Omdat je niet zoveel hoeft te werken, zoveel geld heb namelijk helemaal niet nodig, je moet niet op wintersport, je moet niet 3 keer in de week op stap, je moet niet 500 euro per week uitgeven aan eten en dan nog in de schulden komen met het inkomen wat jij hebt.
En te verliezen?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maar wat denk je dan dat de wereld te winnen heeft bij jouw eventuele dood?
Welkom bij de rest van Nederland.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:48 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik wil slaap. En ontspanning. En een weekje weg. Maar dat kan pas in december.
Soort emo-BE.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:50 schreef BestIEverHad het volgende:
TS is zo'n kneus die alleen maar aandacht wil krijgen met jank topics. Mijn godgaat goed komen later.
Je bent in ieder geval een uitblinker in achterlijkheid, als dat een troost voor je is.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:49 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik haal 8en. Ik wil niet gemiddeld zijn.
Edit: ik las het verkeerd, ik dacht dat je het over Erno-BE had.quote:
Jep bejaard wijf wiens enige aantrekkingskracht uitgerekt is.quote:
Nee dat heb je niet.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:48 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nee. Je hebt een paar dingen verkeerd. Ik voel me bijvoorbeeld niet verheven boven anderen. Ik probeer ze eerder te ondersteunen. Ook heb ik geen laag zelfbeeld. Ik ben eerder arrogant met een ego trip.
Ik ben nu wel ongelukkig. Ik kan dit niet meer aan. Ik wil slaap. En ontspanning. En een weekje weg. Maar dat kan pas in december.
Ja, dat is hetzelfde.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:51 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Edit: ik las het verkeerd, ik dacht dat je het over Erno-BE had.![]()
Helaas bestaan er wel zulke domme mensen op de wereld.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet.![]()
Ik ben er overigens nu ook wel van overtuigd dat je een troll bent, niemand is zo dom.
Tuurlijk knulletje.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:52 schreef Roadtrip het volgende:
Jep bejaard wijf wiens enige aantrekkingskracht uitgerekt is.
Ja, dat klopt.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:51 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Edit: ik las het verkeerd, ik dacht dat je het over Erno-BE had.![]()
Ja, kan best een kloon zijn. Wel zielig hoe veel tijd iemand stopt in zo'n troll account.quote:
Hij voelt zich niet verhevenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:52 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Jep bejaard wijf wiens enige aantrekkingskracht uitgerekt is.
Er zijn maar 7 miljoen werkende Nederlandersquote:Op donderdag 28 november 2013 23:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Welkom bij de rest van Nederland.
Ik ben meer geinteresseerd in de winst.quote:
De meeste Nederlanders zijn niet achterlijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:54 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Er zijn maar 7 miljoen werkende Nederlanders![]()
En de meeste Nederlanders werken geen 90 uur terwijl ze op kamers wonen omdat ze arm zijn.
Soms is verlies de hoogst haalbare winst.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik ben meer geinteresseerd in de winst.
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:54 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
En de meeste Nederlanders werken geen 90 uur terwijl ze op kamers wonen omdat ze arm zijn.
Ontspanning is belangrijk. En dat kost inderdaad geld.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet.![]()
Ik ben er overigens nu ook wel van overtuigd dat je een troll bent, niemand is zo dom.
Bij elk topic van deze TS verlies ik sowieso al hersencellen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soms is verlies de hoogst haalbare winst.
Zo had ik het nog niet bekeken, maar je hebt gewoon gelijk!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:56 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ontspanning is belangrijk. En dat kost inderdaad geld.
gewichtsverlies?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi! Sluit ik daar de dag mee afquote:Op donderdag 28 november 2013 23:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
Zo had ik het nog niet bekeken, maar je hebt gewoon gelijk!
Jullie beledigen mijquote:Op donderdag 28 november 2013 23:54 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hij voelt zich niet verheven
![]()
![]()
![]()
Men o men... Lang niet zó hard moeten lachen.
Nee hoor.. je kunt niet lager dus alle reacties die je krijgt halen je omhoog.quote:
Nee, iets duurs en origineels natuurlijk. Hij wil niet gemiddeld zijn. Daar heeft hij recht op.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:57 schreef Ouder1 het volgende:
En, hoe ga je het doen? Pilletjes, touw of springen?
Ach jij ik ben in ieder gebal gen middenmoot 13 in een dozijn pauper.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:58 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee hoor.. je kunt niet lager dus alle reacties die je krijgt halen je omhoog.
Je bent niet arm man, je hebt geen idee wat arm zijn betekend.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:54 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Als het nou grappig was...quote:Op donderdag 28 november 2013 23:54 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ja, kan best een kloon zijn. Wel zielig hoe veel tijd iemand stopt in zo'n troll account.
Dat was 1000kcal. En ik probwer nu 1500 maar daar heb ik de tijd soms niet voor.quote:
Nee, over een half uur niet meer bestaan toch?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:00 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ach jij ik ben in ieder gebal gen middenmoot 13 in een dozijn pauper.
BRB over een paar jaartjes miljonair zijn
Ach je mag zo calorieën spelen voor de wormen of de stadsverwarming sponsoren.. en dan heb je tijd zatquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:00 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat was 1000kcal. En ik probwer nu 1500 maar daar heb ik de tijd soms niet voor.
Oh boehoe nu begrijp ik je posts. Je bent gewoon jaloers dat ik mef een bijbaan meer verdien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je bent niet arm man, je hebt geen idee wat arm zijn betekend.
Fuck man, ik heb twee kinderen en heb 60 euro in de week te besteden aan boodschappen en ik voel me nog niet arm, de laatste keer dat ik op vakantie ben geweest is denk ik 3 jaar geleden.
Maar ik heb een dak boven mijn hoofd en eten op tafel, dus ik ben al rijker dan 84% in de wereld.
"If your family income is $10,000 a year, you are wealthier than 84 percent of the world"
Ik ben niet de gene die dood wil.....quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:03 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Oh boehoe nu begrijp ik je posts. Je bent gewoon jaloers dat ik mef een bijbaan meer verdien.
Al is de kans ook groot is dat je een werkloze parasiet bent. In welk geval lik mijn fucking voeten voor je inkomen.
Flikker op man, achterlijke mongool.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:03 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Oh boehoe nu begrijp ik je posts. Je bent gewoon jaloers dat ik mef een bijbaan meer verdien.
Al is de kans ook groot is dat je een werkloze parasiet bent. In welk geval lik mijn fucking voeten voor je inkomen.
Was her maar zo makkelijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:03 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Gast je moet niet zo zeiken. Ga minder werken en meer genieten. Jouw uitgaven maken je blijkbaar niet vrolijker dus ga eens wat anders doen.
quote:
Waarom zo weinig?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:00 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat was 1000kcal. En ik probwer nu 1500 maar daar heb ik de tijd soms niet voor.
Het is helemaal niet moeilijk hoor.. heb je alleen maar een beetje zelfwaardering, zelfbewustzijn en doorzettingsvermogen voor nodig.quote:
En dat dan een sociaal beleid noemenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:07 schreef Roadtrip het volgende:
Eigenlijk moeten we een nieuw sociaal beleid invoeren. Dat mensen zonder baan vogelvrij zijn. En dus ook niet mogen stemmen en geen recht op vrijheid van meningsuiting hebben.
Ik heb meer gewerkt in mijn leven dan jij, dat weet ik wel heel zeker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:07 schreef Roadtrip het volgende:
Eigenlijk moeten we een nieuw sociaal beleid invoeren. Dat mensen zonder baan vogelvrij zijn. En dus ook niet mogen stemmen en geen recht op vrijheid van meningsuiting hebben.
En dat mensen die niet met geld om kunnen gaan gedumpt worden boven de Atlantische oceaan. Goed plan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:07 schreef Roadtrip het volgende:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb meer gewerkt in mijn leven dan jij, dat weet ik wel heel zeker.
ja en de jongeren moeten gvd voor de ouderen werken!!!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb meer gewerkt in mijn leven dan jij, dat weet ik wel heel zeker.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:07 schreef Roadtrip het volgende:
Uhm niks doen en op de bank liggen is juist makkelijk. Hard werken is... hard werken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het is helemaal niet moeilijk hoor.. heb je alleen maar een beetje zelfwaardering, zelfbewustzijn en doorzettingsvermogen voor nodig.
Als je dat mist wordt het lastig idd. Ik zie voor jou dus weinig licht aan het einde van de tunnel.
Ik hoop dat jij morgen door een auto wordt aangereden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:07 schreef Roadtrip het volgende:
Mensen als ik houden de economie draaiende.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:09 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En dat mensen die niet met geld om kunnen gaan gedumpt worden boven de Atlantische oceaan. Goed plan.
Jij hebt geen idee wat hard werken is snotneus, paupert op je studentenkamertje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:10 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Uhm niks doen en op de bank liggen is juist makkelijk. Hard werken is... hard werken.
Is zijn wens ook vervuld.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:10 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij morgen door een auto wordt aangereden.
Ja leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:13 schreef Roadtrip het volgende:
Lol als iedereen zich zou gedragen als ik was er geen crisis. En een Veel hogere koopkracht. En betere ontwikkeling en leefomstandigheden
Brb op mijn 18e al boven modaal verdient hebben. Brb bij een calamiteit shifts van 16 uur.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:11 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee wat hard werken is snotneus, paupert op je studentenkamertje.
Daarvoor zijn er bankenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:13 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja leuk inderdaad.
Als je het je kan veroorloven.
Wat een lelijk beest.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:12 schreef Aberella het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs mijn hond werd depressief van dit topic.
Op andere manieren voor geld zorgen zodat je je studententijd zonder schulden en met spaargeld door komt is verstandigerquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:14 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Daarvoor zijn er banken
Geld lenen is juist nu verstandig.
Zelfs verlamd ben je wat mij betreft niet arbeidsongeschiktquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of niet en raakt hij arbeidsongeschikt.
Ahhh, arm beestje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:12 schreef Aberella het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:14 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Daarvoor zijn er banken
So lievvquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:12 schreef Aberella het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt wel heel erg ongeloofwaardig nu, mattie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:16 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Zelfs verlamd ben je wat mij betreft niet arbeidsongeschikt
Ja, jij bent ongehinderd door enige kennis immers ook bij uitstek degene die dat kan beoordelen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:16 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Zelfs verlamd ben je wat mij betreft niet arbeidsongeschikt
En toch blijven we op dit punt terug komen, je wil dood, je bent niet gelukkig, je wil dood en je maakt tig kuttopic aan per dag....en bovendien, je wil dood!quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:14 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Brb op mijn 18e al boven modaal verdient hebben. Brb bij een calamiteit shifts van 16 uur.
Nee. Over een paar jaar verdien ik tien keer meer. Geld is nu schaarser. Dan kan ik doe verschillen beter spreiden door te lenen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:16 schreef Aberella het volgende:
[..]
Op andere manieren voor geld zorgen zodat je je studententijd zonder schulden en met spaargeld door komt is verstandiger
Ook nog eens topeconoom, ik ben zo onder de indruk van jou!quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:18 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nee. Over een paar jaar verdien ik tien keer meer. Geld is nu schaarser. Dan kan ik doe verschillen beter spreiden door te lenen.
Hetzelfde als het afvlakken van de conjunctuur met geleend geld. Wat we allemaal zouden moeten doen.
En dan ben je nog steeds diep ongelukkig en wil je nog steeds dood, chapeau!quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:18 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nee. Over een paar jaar verdien ik tien keer meer. Geld is nu schaarser. Dan kan ik doe verschillen beter spreiden door te lenen.
Hetzelfde als het afvlakken van de conjunctuur met geleend geld. Wat we allemaal zouden moeten doen.
Verre van. Wel heb ik de middelbare school afgemaakt. Hij zo te zien niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:19 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ook nog eens topeconoom, ik ben zo onder de indruk van jou!
Sorry, wie is 'hij'?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:20 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Verre van. Wel heb ik de middelbare school afgemaakt. Hij zo te zien niet.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:07 schreef Roadtrip het volgende:
Ja, het is voor de economie fantastisch als iedereen meer uitgeeft dan hij heeft, waar hadden we de huidige crisis ook al weer aan te danken?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:14 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Daarvoor zijn er banken
Nee ik wil hier wonenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het is voor de economie fantastisch als iedereen meer uitgeeft dan hij heeft, waar hadden we de huidige crisis ook al weer aan te danken?
Misschien moeten we het nog beter doen: zoveel uitgeven dat je het nooit meer kunt terugbetalen, iedere Jan Modaal een vrijstaande villa in t Gooi
Zo lekker rustigquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:24 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee ik wil hier wonen
[ afbeelding ]
Ehm, nog een kamer over?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:24 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee ik wil hier wonen
[ afbeelding ]
Geen probleem, Roadbank leent je het geld graag.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:24 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee ik wil hier wonen
[ afbeelding ]
mag ik er ook bij ik breng wiet mee a mattiquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:26 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ofcourse maar ik heb een Sint-Bernard als dat niet erg is verder..
Tuurlijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
mag ik er ook bij ik breng wiet mee a matti
Krijg jij ook van die leuke dm's van dagbedrag?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:27 schreef TwentyFourr het volgende:
Jullie moeten allemaal weg, ik krijg net DM dat ik de grootste hoer van Fok ben
Wat toevallig!quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Krijg jij ook van die leuke dm's van dagbedrag?
Hee ik ook, ik dacht dat ik speciaal wasquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee hoor geen zorgen, Princess is op cursus geweest die doet niks.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:26 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ofcourse maar ik heb een Sint-Bernard als dat niet erg is verder..
Heb je geluk, ik kreeg deze."JIJ BENT ZOOOOO GEIL. MAG IK JE LIKKEN?!?!!?"quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:27 schreef TwentyFourr het volgende:
Jullie moeten allemaal weg, ik krijg net DM dat ik de grootste hoer van Fok ben
Ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, maar hij dm't wel.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:28 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hee ik ook, ik dacht dat ik speciaal was
Laten we er van genieten zolang hij nog heeft want ik denk niet dat zijn FOK! ''carrière'' nog lang zal duren.quote:
Dikke auti..die dagbedrag..quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:34 schreef deadprez het volgende:
ONZ / Vrouwen moeten mannen domineren!
KLB / Diaree op het werk
ONZ / Niet geslagen, maar geschopt!
Wat een aanwinst, die dagbedrag.
gewoon een kenkerboelertje die denkt dat hij grappig isquote:
quote:Top 500 subforum Klaagbaak van 01-10-2013 t/m 29-11-2013
nr / aantal posts / gebruiker
001 6422 deadprez
002 3272 2NutZ
003 2718 pussycatdoll
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:14 schreef Wespensteek het volgende:
Kijk naar een herhaling van PSV daar word je vrolijk van.
Mijn noemde hij een faggot, en daarna vroeg hij of ik de buurvrouw nog geneukt hadquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heb je geluk, ik kreeg deze."JIJ BENT ZOOOOO GEIL. MAG IK JE LIKKEN?!?!!?"
Dan kan hij zich geen iPad en wintersport meer veroorlovenquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:22 schreef thespaceman1 het volgende:
Waarom ga je dan niet minder werken?
Nu is de vraag, en heb je haar nog gedaan met je strap on?quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Mijn noemde hij een faggot, en daarna vroeg hij of ik de buurvrouw nog geneukt had
Ik heb maar geantwoord dat de buurvrouw volgens mij gelukkig getrouwd is en niet openstaat voor vreemdgaanquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nu is de vraag, en heb je haar nog gedaan met je strap on?
Oh, dat is opzich dan wel goed van de buurvrouw.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik heb maar geantwoord dat de buurvrouw volgens mij gelukkig getrouwd is en niet openstaat voor vreemdgaan
Ik ken dat hele mens niet joh, ik heb geen idee of ze uberhaupt getrouwd is want ik zie ze nooitquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh, dat is opzich dan wel goed van de buurvrouw.
Ik moet je iets vertellen....ik ben je buurvrouw...quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ken dat hele mens niet joh, ik heb geen idee of ze uberhaupt getrouwd is want ik zie ze nooit
OMG! Neuken??quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik moet je iets vertellen....ik ben je buurvrouw...
Ben onderweg!quote:
Je haalt de woorden uit mijn mond. Maar ik verwacht dat ook dit ideetje faliekant mislukt is.quote:
En iedereen heeft hem dat advies al gegeven maar hij doet er niks mee.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:29 schreef pietkanarie het volgende:
Even een serieuze reactie (niet echt klaagbaakstijl nee) omdat ts hier ook al eens een serieus topic over gemaakt heeft buiten klaagbaak. Zijn leuke dingen nog leuk als je meer dood dan levend bent van vermoeidheid? Nee, lijkt me niet. Als je moe bent maak je dingen niet bewust mee. Schrap één of twee feestjes en zorg ervoor dat het overgebleven feestje geweldig wordt. Je wilt misschien niks missen, maar nu mis je iets heel belangrijks: het gevoel om lekker energiek te zijn.
Ja, dat is wel waar. Dat serieuze topic is al een tijd terug en er blijkt niks veranderd. Dus, nu je het zegt, is ts misschien iemand die gráág klaagt maar niks wil veranderen. Dan neem ik me nu voor om voorlopig te stoppen met serieuze reacties aan ts. Bedankt voor de eye-openerquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
En iedereen heeft hem dat advies al gegeven maar hij doet er niks mee.
Dat enorme inkomen is dan ook alleen maar wat hij denkt te verdienen bij Danny.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:57 schreef NietDoen het volgende:
Pics van na je sprong![]()
Troll account dat geen tijd heeft om te slapen maar wel 24/7 online op FOK! Is![]()
En ik zat me al te verheugen op de koffie en de cakequote:Op vrijdag 29 november 2013 12:11 schreef BlueMage het volgende:
Ik voel dat dit topic ook weer op de zoveelste teleurstelling gaat uitlopen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
En ik zat me al te verheugen op de koffie en de cake
Voor ts maak ik wel een uitzondering en zou ik ook wel aan begrafeniscrashen doenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]![]()
Heb je al uitgezocht of ie überhaupt gecremeerd wordt?
Ah je leeft nog.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:07 schreef Roadtrip het volgende:
Ok ik heb vandaag verlof genomen en de hele dag geslapen. Letterlijk. De wekker ging en het was werk bellen, weet in slaap vallen en nu wakker worden.
en ik voel me verrassend veel beter. Wel een beetje uitgedroogd.
Lief dagboek.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:07 schreef Roadtrip het volgende:
Ok ik heb vandaag verlof genomen en de hele dag geslapen. Letterlijk. De wekker ging en het was werk bellen, weet in slaap vallen en nu wakker worden.
Jammer joh, maar geef de hoop niet op.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:07 schreef Roadtrip het volgende:
Elk mens heeft bijvoorbeeld slaap nodig. Ik zou ook niet zonder ruimtepak naar mars kunnen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:44 schreef G.R.S. het volgende:
“When you say “It’s hard”, it actually means “I’m not strong enough to fight for it”. Stop saying its hard.
- unknown
Droog nog verder uit en je wens wordt vervuld.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:07 schreef Roadtrip het volgende:
defineer nodig? van een week niet slapen ga je niet dood hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:48 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Elk mens heeft bijvoorbeeld slaap nodig. Ik zou ook niet zonder ruimtepak naar mars kunnen.
ik ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat wel kan. Probeer het uit. Morgen ofzo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:48 schreef Roadtrip het volgende:
Ik zou ook niet zonder ruimtepak naar mars kunnen.
Verzorg jij de raket en spaceshuttle?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:43 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat wel kan. Probeer het uit. Morgen ofzo.
En ik trouwens ookquote:
Nog zo eentje: "Krakende balken breken niet". Dat komt uit de mijnbouw waar men niet bang was voor het zuchten, steunen en kraken van de houten palen die hen tegen instorting moesten beschermen. Veel banger waren zij voor de balken die ze niet hoorden want die stonden op het punt het te begeven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:44 schreef G.R.S. het volgende:
“When you say “It’s hard”, it actually means “I’m not strong enough to fight for it”. Stop saying its hard.
- unknown
mooiquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:54 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nog zo eentje: "Krakende balken breken niet". Dat komt uit de mijnbouw waar men niet bang was voor het zuchten, steunen en kraken van de houten palen die hen tegen instorting moesten beschermen. Veel banger waren zij voor de balken die ze niet hoorden want die stonden op het punt het te begeven.
Neem ontslag. Je werkt om te leven, niet andersom.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:08 schreef Roadtrip het volgende:
Beste Fok!ers,
Ik weet maximaal 1 topic per dag maar dit is serieus. Ik wil dood.
Ik ben ziek. Heel moe van werken en studeren. Had vanavond een feestje. Kan niet omdat ik kapot ben. Mort morgen zaterdag en zondag 16 8 en 8 uur werken.
Dit hou ik niet langer vol. Wat is de lol hiervan. Ik heb ook al de hele dag een kater van gisteren.
Haha ik ga niet haten. Sommige mensen kunnen gewoon echt niet werken. En die verdienen hulp.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:37 schreef summer2bird het volgende:
TS, ik ben arbeidsongeschikt, ga haten.
Maar serieus, mochten de gevoelens aanhouden ( en wees gerust, jij bent zeker nog niet "manisch') zoek de hUisarts op.
Of bel je moeder weer eens op.
True story. Aan de andere kant heb je wel geld nodig om te leven...quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:42 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Neem ontslag. Je werkt om te leven, niet andersom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |