Als het nou grappig was...quote:Op donderdag 28 november 2013 23:54 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ja, kan best een kloon zijn. Wel zielig hoe veel tijd iemand stopt in zo'n troll account.
Dat was 1000kcal. En ik probwer nu 1500 maar daar heb ik de tijd soms niet voor.quote:
Nee, over een half uur niet meer bestaan toch?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:00 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ach jij ik ben in ieder gebal gen middenmoot 13 in een dozijn pauper.
BRB over een paar jaartjes miljonair zijn
Ach je mag zo calorieën spelen voor de wormen of de stadsverwarming sponsoren.. en dan heb je tijd zatquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:00 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat was 1000kcal. En ik probwer nu 1500 maar daar heb ik de tijd soms niet voor.
Oh boehoe nu begrijp ik je posts. Je bent gewoon jaloers dat ik mef een bijbaan meer verdien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je bent niet arm man, je hebt geen idee wat arm zijn betekend.
Fuck man, ik heb twee kinderen en heb 60 euro in de week te besteden aan boodschappen en ik voel me nog niet arm, de laatste keer dat ik op vakantie ben geweest is denk ik 3 jaar geleden.
Maar ik heb een dak boven mijn hoofd en eten op tafel, dus ik ben al rijker dan 84% in de wereld.
"If your family income is $10,000 a year, you are wealthier than 84 percent of the world"
Ik ben niet de gene die dood wil.....quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:03 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Oh boehoe nu begrijp ik je posts. Je bent gewoon jaloers dat ik mef een bijbaan meer verdien.
Al is de kans ook groot is dat je een werkloze parasiet bent. In welk geval lik mijn fucking voeten voor je inkomen.
Flikker op man, achterlijke mongool.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:03 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Oh boehoe nu begrijp ik je posts. Je bent gewoon jaloers dat ik mef een bijbaan meer verdien.
Al is de kans ook groot is dat je een werkloze parasiet bent. In welk geval lik mijn fucking voeten voor je inkomen.
Was her maar zo makkelijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:03 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Gast je moet niet zo zeiken. Ga minder werken en meer genieten. Jouw uitgaven maken je blijkbaar niet vrolijker dus ga eens wat anders doen.
quote:
Waarom zo weinig?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:00 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat was 1000kcal. En ik probwer nu 1500 maar daar heb ik de tijd soms niet voor.
Het is helemaal niet moeilijk hoor.. heb je alleen maar een beetje zelfwaardering, zelfbewustzijn en doorzettingsvermogen voor nodig.quote:
En dat dan een sociaal beleid noemenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:07 schreef Roadtrip het volgende:
Eigenlijk moeten we een nieuw sociaal beleid invoeren. Dat mensen zonder baan vogelvrij zijn. En dus ook niet mogen stemmen en geen recht op vrijheid van meningsuiting hebben.
Ik heb meer gewerkt in mijn leven dan jij, dat weet ik wel heel zeker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:07 schreef Roadtrip het volgende:
Eigenlijk moeten we een nieuw sociaal beleid invoeren. Dat mensen zonder baan vogelvrij zijn. En dus ook niet mogen stemmen en geen recht op vrijheid van meningsuiting hebben.
En dat mensen die niet met geld om kunnen gaan gedumpt worden boven de Atlantische oceaan. Goed plan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:07 schreef Roadtrip het volgende:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb meer gewerkt in mijn leven dan jij, dat weet ik wel heel zeker.
ja en de jongeren moeten gvd voor de ouderen werken!!!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb meer gewerkt in mijn leven dan jij, dat weet ik wel heel zeker.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:07 schreef Roadtrip het volgende:
Uhm niks doen en op de bank liggen is juist makkelijk. Hard werken is... hard werken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het is helemaal niet moeilijk hoor.. heb je alleen maar een beetje zelfwaardering, zelfbewustzijn en doorzettingsvermogen voor nodig.
Als je dat mist wordt het lastig idd. Ik zie voor jou dus weinig licht aan het einde van de tunnel.
Ik hoop dat jij morgen door een auto wordt aangereden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:07 schreef Roadtrip het volgende:
Mensen als ik houden de economie draaiende.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:09 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En dat mensen die niet met geld om kunnen gaan gedumpt worden boven de Atlantische oceaan. Goed plan.
Jij hebt geen idee wat hard werken is snotneus, paupert op je studentenkamertje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:10 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Uhm niks doen en op de bank liggen is juist makkelijk. Hard werken is... hard werken.
Is zijn wens ook vervuld.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:10 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij morgen door een auto wordt aangereden.
Ja leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:13 schreef Roadtrip het volgende:
Lol als iedereen zich zou gedragen als ik was er geen crisis. En een Veel hogere koopkracht. En betere ontwikkeling en leefomstandigheden
Brb op mijn 18e al boven modaal verdient hebben. Brb bij een calamiteit shifts van 16 uur.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:11 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee wat hard werken is snotneus, paupert op je studentenkamertje.
Daarvoor zijn er bankenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:13 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja leuk inderdaad.
Als je het je kan veroorloven.
Wat een lelijk beest.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:12 schreef Aberella het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs mijn hond werd depressief van dit topic.
Op andere manieren voor geld zorgen zodat je je studententijd zonder schulden en met spaargeld door komt is verstandigerquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:14 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Daarvoor zijn er banken
Geld lenen is juist nu verstandig.
Zelfs verlamd ben je wat mij betreft niet arbeidsongeschiktquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of niet en raakt hij arbeidsongeschikt.
Ahhh, arm beestje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:12 schreef Aberella het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:14 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Daarvoor zijn er banken
Geld lenen is juist nu verstandig.
So lievvquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:12 schreef Aberella het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt wel heel erg ongeloofwaardig nu, mattie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:16 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Zelfs verlamd ben je wat mij betreft niet arbeidsongeschikt
Ja, jij bent ongehinderd door enige kennis immers ook bij uitstek degene die dat kan beoordelen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:16 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Zelfs verlamd ben je wat mij betreft niet arbeidsongeschikt
En toch blijven we op dit punt terug komen, je wil dood, je bent niet gelukkig, je wil dood en je maakt tig kuttopic aan per dag....en bovendien, je wil dood!quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:14 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Brb op mijn 18e al boven modaal verdient hebben. Brb bij een calamiteit shifts van 16 uur.
Nee. Over een paar jaar verdien ik tien keer meer. Geld is nu schaarser. Dan kan ik doe verschillen beter spreiden door te lenen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:16 schreef Aberella het volgende:
[..]
Op andere manieren voor geld zorgen zodat je je studententijd zonder schulden en met spaargeld door komt is verstandiger
Ook nog eens topeconoom, ik ben zo onder de indruk van jou!quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:18 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nee. Over een paar jaar verdien ik tien keer meer. Geld is nu schaarser. Dan kan ik doe verschillen beter spreiden door te lenen.
Hetzelfde als het afvlakken van de conjunctuur met geleend geld. Wat we allemaal zouden moeten doen.
En dan ben je nog steeds diep ongelukkig en wil je nog steeds dood, chapeau!quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:18 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nee. Over een paar jaar verdien ik tien keer meer. Geld is nu schaarser. Dan kan ik doe verschillen beter spreiden door te lenen.
Hetzelfde als het afvlakken van de conjunctuur met geleend geld. Wat we allemaal zouden moeten doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |