Je haalt de woorden uit mijn mond. Maar ik verwacht dat ook dit ideetje faliekant mislukt is.quote:
En iedereen heeft hem dat advies al gegeven maar hij doet er niks mee.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:29 schreef pietkanarie het volgende:
Even een serieuze reactie (niet echt klaagbaakstijl nee) omdat ts hier ook al eens een serieus topic over gemaakt heeft buiten klaagbaak. Zijn leuke dingen nog leuk als je meer dood dan levend bent van vermoeidheid? Nee, lijkt me niet. Als je moe bent maak je dingen niet bewust mee. Schrap één of twee feestjes en zorg ervoor dat het overgebleven feestje geweldig wordt. Je wilt misschien niks missen, maar nu mis je iets heel belangrijks: het gevoel om lekker energiek te zijn.
Ja, dat is wel waar. Dat serieuze topic is al een tijd terug en er blijkt niks veranderd. Dus, nu je het zegt, is ts misschien iemand die gráág klaagt maar niks wil veranderen. Dan neem ik me nu voor om voorlopig te stoppen met serieuze reacties aan ts. Bedankt voor de eye-openerquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
En iedereen heeft hem dat advies al gegeven maar hij doet er niks mee.
Dat enorme inkomen is dan ook alleen maar wat hij denkt te verdienen bij Danny.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:57 schreef NietDoen het volgende:
Pics van na je sprong![]()
Troll account dat geen tijd heeft om te slapen maar wel 24/7 online op FOK! Is![]()
En ik zat me al te verheugen op de koffie en de cakequote:Op vrijdag 29 november 2013 12:11 schreef BlueMage het volgende:
Ik voel dat dit topic ook weer op de zoveelste teleurstelling gaat uitlopen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
En ik zat me al te verheugen op de koffie en de cake
Voor ts maak ik wel een uitzondering en zou ik ook wel aan begrafeniscrashen doenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]![]()
Heb je al uitgezocht of ie überhaupt gecremeerd wordt?
Ah je leeft nog.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:07 schreef Roadtrip het volgende:
Ok ik heb vandaag verlof genomen en de hele dag geslapen. Letterlijk. De wekker ging en het was werk bellen, weet in slaap vallen en nu wakker worden.
en ik voel me verrassend veel beter. Wel een beetje uitgedroogd.
Lief dagboek.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:07 schreef Roadtrip het volgende:
Ok ik heb vandaag verlof genomen en de hele dag geslapen. Letterlijk. De wekker ging en het was werk bellen, weet in slaap vallen en nu wakker worden.
Jammer joh, maar geef de hoop niet op.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:07 schreef Roadtrip het volgende:
Elk mens heeft bijvoorbeeld slaap nodig. Ik zou ook niet zonder ruimtepak naar mars kunnen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:44 schreef G.R.S. het volgende:
“When you say “It’s hard”, it actually means “I’m not strong enough to fight for it”. Stop saying its hard.
- unknown
Droog nog verder uit en je wens wordt vervuld.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:07 schreef Roadtrip het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |