Hij is nog jong hequote:
In je FoBo staat '27-02-2013' dat moet natuurlijk '27-02-2014' zijnquote:
Ha Haquote:Op donderdag 28 november 2013 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is jonger dan ik.... ik ben stokoud
Bedankt voor je oplettendheid.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In je FoBo staat '27-02-2013' dat moet natuurlijk '27-02-2014' zijn
quote:
Dat is niet zo moeilijkquote:
Echt? Jij bent heul nie stokoudquote:Op donderdag 28 november 2013 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is jonger dan ik.... ik ben stokoud
Haha, ik heb ook een beetje in mijn FoBo aan mijn muziekverslaving gewijd ...quote:Op donderdag 28 november 2013 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bedankt voor je oplettendheid.
Tenminste nog iemand die op let hier
quote:
Hoezoquote:Op donderdag 28 november 2013 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet zo moeilijk
[..]
Echt? Jij bent heul nie stokoud
Maar als meneer sedan oud is en ik niet.... dan klopt er iets niet hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet zo moeilijk
[..]
Echt? Jij bent heul nie stokoud
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Haha, ik heb ook een beetje in mijn FoBo aan mijn muziekverslaving gewijd ...
Ik ook, zo jong als een maagd.quote:
Van 0000 ben je, dus wel heeeel oudquote:Op donderdag 28 november 2013 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar als meneer sedan oud is en ik niet.... dan klopt er iets niet hoor
Sexuele aantrekkingskracht heeft daar ook wat mee te maken vermoed ikquote:Op donderdag 28 november 2013 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van 0000 ben je, dus wel heeeel oud
Just kiddingquote:
Er kloppen wel meer dingen niet in de wereldquote:Op donderdag 28 november 2013 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1980quote:Op donderdag 28 november 2013 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van 0000 ben je, dus wel heeeel oud
quote:
Noem je me nou niet aantrekkelijkquote:Op donderdag 28 november 2013 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sexuele aantrekkingskracht heeft daar ook wat mee te maken vermoed ik
Die van een walrus zekerquote:Op donderdag 28 november 2013 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sexuele aantrekkingskracht heeft daar ook wat mee te maken vermoed ik
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Noem je me nou niet aantrekkelijk![]()
jonkiequote:Op donderdag 28 november 2013 23:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lola is 10 jaar ouder als ik
Nee joh, een planeet, jij hebt je eigen zwaartekrachtquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lola is 10 jaar ouder dan ik
Ik zit midden tussen jullie inquote:
Fixedquote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee joh, een planeet, jij hebt je eigen aantrekkingskracht
Whuuuuttttquote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee joh, een planeet, jij hebt je eigen zwaartekracht
13 jaar hierquote:Op donderdag 28 november 2013 23:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Of je bent een jonkie of lola is inderdaad bijna bejaardquote:Op donderdag 28 november 2013 23:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat, deceptie!quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heyquote:Op donderdag 28 november 2013 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of je bent een jonkie of lola is inderdaad bijna bejaard
We zijn gewoon allebei nog jong, alleen ik net iets jongerquote:Op donderdag 28 november 2013 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey![]()
Ik ben niet zo jong, maar zeker nog niet bejaard
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey![]()
Ik ben niet zo jong, maar zeker nog niet bejaard
Dat!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We zijn gewoon allebei nog jong, alleen ik net iets jonger
Je bent zo oud zoals je je voeltquote:Op donderdag 28 november 2013 23:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We zijn gewoon allebei nog jong, alleen ik net iets jonger
Preciesquote:Op donderdag 28 november 2013 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent zo oud zoals je je voelt![]()
Ik voel me 80 atm
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent zo oud zoals je je voelt![]()
Ik voel me 80 atm
Whut?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Spierpijn van het sporten.
En kat dood.....
Geen idee precies.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee precies.
Afgelopen zaterdag al op apegapen. Toen DA geweest, onderzocht, niks kunnen vinden, daarna ging het wel weer.... en nu kwam vriend beneden dat hij weer zo raar ademde en toen ik boven kwam was het al klaar
Nooquote:Op donderdag 28 november 2013 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee precies.
Afgelopen zaterdag al op apegapen. Toen DA geweest, onderzocht, niks kunnen vinden, daarna ging het wel weer.... en nu kwam vriend beneden dat hij weer zo raar ademde en toen ik boven kwam was het al klaar
Ik hou van knuffelenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NooDus toch
![]()
* TheGirlNextDoor knuffelt Lola
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou van knuffelen![]()
Thanks.
Ah, nee anders zou het het ras kunnen zijn, sommige worden helaas niet oud.quote:
Ja ik weet het. Nahja het maakt niet zoveel meer uitquote:Op donderdag 28 november 2013 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, nee anders zou het het ras kunnen zijn, sommige worden helaas niet oud.
Maar nogmaals sterkte ermee
Natuurlijk wel, beestje is toch een onderdeel van je gezin.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Nahja het maakt niet zoveel meer uit
![]()
Ja weet ik wel. En tuurlijk is het kut maar ik kan wel gaan gokken of laten onderzoeken masr daar krijg ik mijn knorrepotje niet mee terug.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, beestje is toch een onderdeel van je gezin.
jij wilde hem nog katnappenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef muhahaha het volgende:
Dikkie was de liefste en bazigste kat.
Zal niet vergeten hoe hij in mijn zwemvest kroop.
Zwemvest, wat?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:32 schreef muhahaha het volgende:
Dikkie was de liefste en bazigste kat.
Zal niet vergeten hoe hij in mijn zwemvest kroop.
Ik was ook helemaal kapot toen mijn kat overleed toenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja weet ik wel. En tuurlijk is het kut maar ik kan wel gaan gokken of laten onderzoeken masr daar krijg ik mijn knorrepotje niet mee terug.
Vooral de oudste was zooo intens verdrietig.
Ik kan daar zo slecht tegen
Ik zal jou eens zwaartekracht laten voelenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dat oversized overhemd wat ik toen aan had.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn vetjes in combi met vest...
Gok ik
Ohquote:Op donderdag 28 november 2013 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn vetjes in combi met vest...
Gok ik
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was ook helemaal kapot toen mijn kat overleed toen
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zal jou eens zwaartekracht laten voelen
Niemand beledigt mijn maatje [ afbeelding ]
Ik weet ook niet hoe het nu zou zijn hoor, maar met die kat was ik letterlijk opgegroeid.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Mijn tranen zijn vrij snel op.
Ben wel verdrietig maar ik huil niet...
Ik heb het halsbandje van mijn andere kat nog die is 21,5 gewordenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe het nu zou zijn hoor, maar met die kat was ik letterlijk opgegroeid.
Slaap zacht lieve Lolaquote:Op donderdag 28 november 2013 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de douche opzoeken.
Fijne avond allen
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne avond allen
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne avond allen
Trustenquote:
tof. Die van mij was 16 geworden en zijn zusje overleed en jaar later. Die kwijnde helemaal weg in dat jaar. Dat was ook heel zielig om te zien.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het halsbandje van mijn andere kat nog die is 21,5 geworden
Als de hond zachtjes had gedaan was ik nog later!quote:
+1quote:Op vrijdag 29 november 2013 07:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het had van mij later gemogen
Ik denk dat ik straks na mijn halve dag school weer lekker in bed kruip
ga jij nog naar school ja?quote:
Das mij bekend jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 07:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als de hond zachtjes had gedaan was ik nog later!
Ik heb wel al GvsE gebeld, die moest er vroeg uit, zoals je weet heeft ze daar hulp bij nodig
Geniet ervanquote:
Ik kan er ook moeilijk uit komenquote:
lekker luxequote:Op vrijdag 29 november 2013 08:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nope, vriend brengt de oudste weg
daar heb jij de laatste tijd vaker last van of niet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik moest om 7 uur beginnen, was er om 8
Waarom ben je al wakker dan? Ga lekker slapen joh!quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:46 schreef rival het volgende:
[..]
Toch nog wel tot een uurtje of 10 ja
Goed bezig!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:48 schreef Ronnie1970 het volgende:
goeiiiiie avond allemaalZo eindelijk thuis, me dochter had een lekke band dus maar effe naar school gebracht
wat een luxe, dat had ik vroeger nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:48 schreef Ronnie1970 het volgende:
goeiiiiie avond allemaalZo eindelijk thuis, me dochter had een lekke band dus maar effe naar school gebracht
Nee ik ook niet vroeeeger maarja kon snel dr band plakken en dan moest ze sjesen naar school schiet ook niet op en verkeer is ook druk en gevaarlijker gewordenquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat een luxe, dat had ik vroeger niet
Kloptquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar heb jij de laatste tijd vaker last van of niet?
krijg je geen commentaar opt werk?quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Misschien moet ik wat eerder gaan slapen
Als dat gingquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom ben je al wakker dan? Ga lekker slapen joh!
Je was beetje ziekjes?quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:54 schreef rival het volgende:
[..]
Als dat ging
Heb de afgelopen dagen genoeg geslapen denk ik, lag er gisteren ook weer vroeg in...
Voel me wel al goed
Valt wel mee, ben er toch uit gegaan.quote:
De held van de dag. Slaap lekker voor straksquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:48 schreef Ronnie1970 het volgende:
Door de weeks ziek en in het weekend weer beterquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:54 schreef rival het volgende:
[..]
Als dat ging
Heb de afgelopen dagen genoeg geslapen denk ik, lag er gisteren ook weer vroeg in...
Voel me wel al goed
Nee want het is vrije inloopquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
krijg je geen commentaar opt werk?
Ja hoor... rare dromen dat dan weer wel...quote:
Heb je nu wel je rabodingie mee?quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee want het is vrije inloop. Maar ik moest van mezelf zo vroeg beginnen zodat ik vanmiddag op tijd weg kan. Nu moet ik dus de pauzes doorwerken
Oh oke scheelt weerquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor... rare dromen dat dan weer wel...
Helemaal over mensen die je nog nooit ontmoet hebt
Geen idee ... je ziet iemand voorbij komen op FB en die verwerk je dan in je droomquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:01 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Oh oke scheelt weer
Oh vreemde droom zeg hoe kom je daar nou weer op?
Jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je nu wel je rabodingie mee?
Uh ja dan zijn je hersens wel bezigquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee ... je ziet iemand voorbij komen op FB en die verwerk je dan in je droom
Mix dat met de dood van een kat, een douche en nog een FOK!er en je hebt een bizarre droom
Paradiso is mooi...quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja
Nu alleen nog beslissen of het Paradiso of Tivoli wordt. Beide nog nooit geweest...
Oh dat is stomquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Paradiso is mooi...
en gaaf
Tivoli ook niet geweest, ik zou toen naar Theory of a Deadman gaan maar dat werd afgelast door dat het management verkeerd gepland had...!
Erg jammer...
Wij gaan ook naar Paradisoquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is stom
Dan wordt het Paradiso
Welke FOK!ker?quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee ... je ziet iemand voorbij komen op FB en die verwerk je dan in je droom
Mix dat met de dood van een kat, een douche en nog een FOK!er en je hebt een bizarre droom
Nope al zitten er nu vast wel een paar te hopen dat je over hen droomdequote:
Ze hopen maar een end wegquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope al zitten er nu vast wel een paar te hopen dat je over hen droomde![]()
Ik heb echt een klotenacht gehad, had gisteren een eye-opener en dat heb ik ook maar even in mn droom verwerkt.
uhm dat is minder huppel ook dan staan je hersens niet stil dusquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope al zitten er nu vast wel een paar te hopen dat je over hen droomde![]()
Ik heb echt een klotenacht gehad, had gisteren een eye-opener en dat heb ik ook maar even in mn droom verwerkt.
Oeh, nice.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij gaan ook naar Paradiso
Mooie zaal
[ afbeelding ]
Nope, helaas niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:15 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
uhm dat is minder huppel ook dan staan je hersens niet stil dus
Ik moet Bob-en... dus geen drank voor mijquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, helaas niet.
Maar ja. I'll get over it!
Van het weekend maar even kijken of er nog leuk volk is om uhm biertje mee te doen
groot gelijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, helaas niet.
Maar ja. I'll get over it!
Van het weekend maar even kijken of er nog leuk volk is om uhm biertje mee te doen
Ik heb een vaste scharrel al 19 jaarquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had eigenlijk het plan om gewoon een scharrel te bellen hoor
Als jij er gelukkig mee bentquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:25 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Ik heb een vaste scharrel al 19 jaar
Hoe hou je dat volquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:25 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Ik heb een vaste scharrel al 19 jaar
Ja zoals normaal up en downs alleen door de ziekte die ze had blijf je toch bij elkaar zoals het hoortquote:
damnnn dan is het wel heeel erg met je gesteldquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Het feit dat ik nu serieus in een schrift aan het opschrijven ben wat ik allemaal nodig heb aan garen enz en dat ik mijn borduurdoos nu aan het inrichten ben wil volgens mij best wel zeggen dat ik echt heel snel seks nodig heb!!
Ik word bang van mezelf!
quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Het feit dat ik nu serieus in een schrift aan het opschrijven ben wat ik allemaal nodig heb aan garen enz en dat ik mijn borduurdoos nu aan het inrichten ben wil volgens mij best wel zeggen dat ik echt heel snel seks nodig heb!!
Ik word bang van mezelf!
whoopwhoopquote:
Wauw, wat een troost.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:52 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Nou troost je hier ook niet hoor
Ik snap het probleem niet... ik vermaak me ook prima in mijn eentjequote:Op vrijdag 29 november 2013 09:57 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
leven is soms hard he helemaal geen seks
Valt best mee.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:57 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
leven is soms hard he helemaal geen seks
jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:53 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Zo hard gewerkt dan deze week??![]()
Je baas denkt alleen maar aan cijfers denk ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:01 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
jaen die weken ervoor ook! en mijn baas is stom
dus buiten dat ik het heb verdiend, heb ik het ook nodig
Nou danquote:
het is een 'zij'quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:02 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Je baas denkt alleen maar aan cijfers denk iken niet aan de rust die zn personeel nodig heeft?
En wie ben jij?quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:05 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Nou danen je bent nog jong
geniet van elke dag want zo ineens kan de tij omkeren neem dat van mij aan
verder vertel ik maar niet
Dat lukt mij ook wel maar gaat toch vervelen op een gegeven momentquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet... ik vermaak me ook prima in mijn eentje
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:08 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Wie ik ben? heb ik gisteren al verteld18 jaar getrouwd oa
Ja ja jaquote:
Tot zover je celibataire leventje?quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lukt mij ook wel maar gaat toch vervelen op een gegeven moment
Die kans is aanwezigquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ja ja
[..]
Tot zover je celibataire leventje?
Do wantquote:
Seks is daar een goed middel tegen *wink wink*quote:
Het is een 'I realy don't give a fuck' smileyquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:12 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Is dat nou een tranen smiley? nee toch
In gesprek met zijn virusscanner?quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
Waar is die NeRD als je em nodig hebt ...
Whahahaquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In gesprek met zijn virusscanner?
Oh ja want we weten allemaal dat mij dat tegenhoudtquote:
hahahaha heb ik ook vaak aangedragenquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks is daar een goed middel tegen *wink wink*
Jou zeker nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja want we weten allemaal dat mij dat tegenhoudt
Is medisch bewezen zelfsquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:14 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
hahahaha heb ik ook vaak aangedragen![]()
Zeker niet zelfsquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jou zeker niet
Hem misschien wel
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:15 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Oh ja klopt damnnn jij onthoud ook alles
En terechtquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja want we weten allemaal dat mij dat tegenhoudt
Knowyoursarcasmquote:
Het zal de leeftijd wel zijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Already figured out he doesn't..
43 is geen jonge god!quote:
Succes chickquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan nu een uitspraak die ik eigenlijk pas hoopte te maken op de respectabele leeftijd van 60+, niet op mijn 34ste al!
Doei doei lieverds, ik ga naar de handwerkwinkel!
quote:
Veel plezier meisquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan nu een uitspraak die ik eigenlijk pas hoopte te maken op de respectabele leeftijd van 60+, niet op mijn 34ste al!
Inderdaad. Had mn vader kunnen zijnquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Bespaaaar me nog zo'n dochterquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad. Had mn vader kunnen zijn
Sommigen kicken daar opquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad. Had mn vader kunnen zijn
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:25 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Bespaaaar me nog zo'n dochterhaha
Mijn eigen leeftijd of een beetje erboven is best prima. Al moet ik zeggen dat alles tussen -10 en + 10 wel zo'n beetje voorbij gekomen isquote:
Tis ook maar net of je een klik met iemand hebt, denk ik danquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn eigen leeftijd of een beetje erboven is best prima. Al moet ik zeggen dat alles tussen -10 en + 10 wel zo'n beetje voorbij gekomen is
me?quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:29 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
daarom heeft me vrouw mijdie is ook ouder
![]()
Ja nee want ik ben ook precies hetzelfdequote:Op vrijdag 29 november 2013 10:29 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
daarom heeft me vrouw mijdie is ook ouder
![]()
Lekker GILFje uitzoeken, LoLa's ex schijn daar ervaring mee te hebbenquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
Doe mij maar ouder, maar +20 is wel een beetje too much
Jij kan niet lezenquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker GILFje uitzoeken, LoLa's ex schijn daar ervaring mee te hebben
Jammer ik ben net zo oudquote:
Vooral bekend van Somebody that I used to knowquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bandje die allerlei nummers coveren, klink super goed
Dat welquote:
nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps. wist helemaal niet dat je ook zo oud was tot je het net meldde. dus je bent blijkbaar jong van geest
-___-
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:44 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nietje bent te oud. ik bedoel dat hij oud én niet leuk is. en jij bent er maar één van de twee.
Jij viel op ouder zeg je netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps. wist helemaal niet dat je ook zo oud was tot je het net meldde. dus je bent blijkbaar jong van geestik ben net zo oud als jij
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
oh hahaha dan heb ik verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij viel op ouder zeg je netik ben net zo oud als jij
Jij bent inderdaad heel erg raar. Maar misschien wel op de rivella manierquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:46 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
oh hahaha dan heb ik verkeerd gelezen
mijn vriend is 3 jaar jonger dan ik trouwensik ben zo raar
Fijn dat je het zelf even bevestigdquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:46 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
oh hahaha dan heb ik verkeerd gelezen
mijn vriend is 3 jaar jonger dan ik trouwensik ben zo raar
met een 't'quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn dat je het zelf even bevestigd
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad heel erg raar. Maar misschien wel op de rivella manier
Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
Dit it echt één van de vaagste SC's waar ik in terecht ben gekomen. Het gaat alleen maar over hoe oud iemand is
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
BoeiendtdtJe weet toch wat ik bedoel?
Mooi he, je kan die dubbel opvattenquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Insgelijks...
Ik hou van wel raar
quote:
neequote:Op vrijdag 29 november 2013 11:02 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je er op 20-jarige leeftijd zo uitziet![]()
Dat is wat Snoepie85 suggereertquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:02 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je er op 20-jarige leeftijd zo uitziet![]()
Dago is een baas.. puntquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:03 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
neewie is deze Dago eigenlijk?
Ik ben iemand die 5 jaar terug (toen ik 15 was) op heel FOK! z'n sporen achter liet. Ik probeer ze nog steeds weg te poetsenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:03 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
neewie is deze Dago eigenlijk?
Iets meer buiten SEX komen?quote:
Klagen en seks? Leuk leven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:06 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ha![]()
nog niet op mijn postgeschiedenis geklikt zeker.
Ik ben ook wegquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:07 schreef Dagoduck het volgende:
Maar gegroet medeFOK!kersTot ooit ergens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |