waarom gebeurt dat hier nou nooit? Ik bedoel, als zelfs die stokbroodvreters dat kunnenquote:Op zaterdag 30 november 2013 07:58 schreef greavy het volgende:
Rotterdam ligt volledig plat, uitloop van werkzaamheden. In geen enkele richting treinverkeer.
Die schaf ik (ieder jaar) aan bij de Treinreiswinkel in Amsterdam. Leuke meiden daarquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:02 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Gaat iemand dat Thomas Cook ding nog bestelen?
Er staat toch echt 281 km/hquote:Op zaterdag 30 november 2013 08:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Pendolino breekt Pools snelheidsrecord met 291 km/h.
kwart voor 9 werd het weer hervat inderdaadquote:Op zaterdag 30 november 2013 08:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Volgens de planner zouden er kwart voor negen treinen Vlaardingen aandoen
Volgens nieuwsberichten heeft hij eerst 291 gehaald en een dag later 293.quote:
Ik geloof het wel, beetje lullig voor de titel van het clipjequote:Op zaterdag 30 november 2013 09:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Volgens nieuwsberichten heeft hij eerst 291 gehaald en een dag later 293.
http://www.globalrailnews(...)reaks-speed-records/
Het deel uit Rotterdam stond dan waarschijnlijk ( in de rijrichting van Amersfoort) achteraan? Dan hebben ze niet echt een andere optie hè.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:46 schreef greavy het volgende:
Je koppelt in Gouda de IC naar Enschede aanelkaar met ICM6 uit Rotterdam en ICM7 uit Den Haag.
Het deel uit Rotterdam is druk bevolkt. En dan is het uitermate logisch dat je in Utrecht de 6 bakken uit Rotterdam aftrapt, als je NS mag geloven.
Soms snap je het gewoon niet.
doe het dan in Amersfoort ofzo. Daar heb je veel overstappers rg Zwolle. Nu is het drietje overbevolkt (aldus omroep), en het viertje heeft nog wel wat ruimte (maar ook erg druk).quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:48 schreef Viezze het volgende:
[..]
Het deel uit Rotterdam stond dan waarschijnlijk ( in de rijrichting van Amersfoort) achteraan? Dan hebben ze niet echt een andere optie hè.
Is een beetje ver voor mij...quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Die schaf ik (ieder jaar) aan bij de Treinreiswinkel in Amsterdam. Leuke meiden daar
Schraalquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:49 schreef dennistd het volgende:
Fles! Een nieuw soort van bordje:
[ afbeelding ]
Hoezo? Een treinreis Paris Nord - Amsterdam Centraal duurt niet eens zo heel veel langer dan Leeuwarden - Amsterdam Centraal.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Is een beetje ver voor mij...
Beetje resizen kan ook geen kwaad natuurlijkquote:
In de url even een kleine L voor de punt van .jpg zetten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:43 schreef dennistd het volgende:
Met de telefoon gaat dat allemaal wat lastig
Ah, vandaar dat m'n trein daar gister linkerspoor reed.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:12 schreef dennistd het volgende:
Dank je, is gefixt. Wie heeft de hoge Gouwebrug gesloopt trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |