Het begint met een N en eindigt op UL?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik durf toch wel een vrij precieze schatting te doen over de snelheid
Negerlul ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het begint met een N en eindigt op UL?
Ja maar, de mijne heeft ERTMS.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:18 schreef James1988 het volgende:
[..]
Daar worden veel vrouwen volgens de verhalen heel blij van, in tegenstelling tot een Fyra.
Ja. Overmorgen toevalligquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik lees koffie!
Worden er trouwens door één van jullie nog fototripjes gedaan of niet?
Nice! Ben benieuwd. Waar ga je heen?quote:
Regio Twente. Overbrengingsritjes van de nieuwe Vechtdallintjes en afscheid van de Grensland-Expres.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nice! Ben benieuwd. Waar ga je heen?
Of was dat dronningens Dansk?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:05 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dit spreken ze verbazingwekkend compleet uit. In tegenstelling tot hovedbanegarden inderdaad
Er zit absoluut nog winst in. Door goed te kijken naar de afhandelvolgorde van treinen zou je bepaalde treinen verderop weer in hun pad kunnen krijgen, terwijl andere treinen hierdoor minimaal gehinderd worden. Klaasje postte hier van de week de statistiek dat 30% van de treinen last van elkaar heeft. Daarom kan het best lonen om naar dit aspect te kijken bij de afhandeling van de treinenloop.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Het is benaderbaar, absoluut niet berekenbaar.
nah, niet zozeer Routelint, maar meer aan de walzijde waar nog winst te behalen valt.quote:
Ik denk dat je Klaasje even moet vragen. Hij weet er wel het eea vanquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik kreeg van een studiegenoot (jongen zit nu in laatste jaar opleiding voor machinist) een vraag mbt snelheid hernemen in een tunnel.
Staat niets over in watervalschema (bij overdag en goed zicht enkel).
Iemand die zich hier aan durft te wagen ?
Ja, gewoon oe, oehoe oehoe, hoe oehoe oehoerend hardquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik kreeg van een studiegenoot (jongen zit nu in laatste jaar opleiding voor machinist) een vraag mbt snelheid hernemen in een tunnel.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:18 schreef James1988 het volgende:
Moet je maar niet zoveel camembert vreten
Ik heb zondag nog een plekje vrij in mijn auto, dus als je ook langs de baan nog wat foto's wil maken moet je het maar zeggenquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Regio Twente. Overbrengingsritjes van de nieuwe Vechtdallintjes en afscheid van de Grensland-Expres.
Mooiste wat er is. Je ziet de treinspotters zich uitsloven voor de nummertjes en jij kijkt er van een afstandje met een grote glimlach naar en schud eens je hoofdquote:
Je beantwoord je eigen vraag: overdag én goed zicht. In een tunnel heb je geen van beide want er is geen daglicht en doordat de verlichting meestal niet heel sterk aanwezig is dus ook geen goed zicht.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:09 schreef Monopoly het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |