GTW rijdt toch op Vechtdallijnen?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat waren dan niet de treinen waar ik het over had
En het liefst een IC, wel even bijzeggen muts!quote:Op donderdag 28 november 2013 22:37 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Jongens ik wil met een mattie op 27-12 naar Polen en ik ben dan in Berlijn dus afstand is niet zo'n probleem. Geld is niet een heel groot issue maar we moeten 's avonds gewoon weer in het hotel in Berlijn aankomen.
De ritten zijn trouwens niet voor reizigers toegankelijk:quote:Op donderdag 28 november 2013 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof. Misschien zondag even meepikken dan. Als ik voor Almelo - Mariënberg ga voor die Vechtdallintjes
twitter:dennistd twitterde op woensdag 27-11-2013 om 19:16:40@Arriva_NL Zijn deze ritten ook voor reizigers toegankelijk? reageer retweet
twitter:Arriva_NL twitterde op donderdag 28-11-2013 om 09:20:53@dennistd Nee dit zijn testritten. Vanaf 8 december kunt u meereizen op deze lijn. reageer retweet
Vond 't al opmerkelijk, Syntus rijdt een uursdienst en precies het andere halfuur rijdt Arriva ertussen. Maar wel leuk, Syntus naast Arriva op de stations waar gekruist wordtquote:Op donderdag 28 november 2013 22:38 schreef dennistd het volgende:
[..]
De ritten zijn trouwens niet voor reizigers toegankelijk:twitter:dennistd twitterde op woensdag 27-11-2013 om 19:16:40@Arriva_NL Zijn deze ritten ook voor reizigers toegankelijk? reageer retweet
twitter:Arriva_NL twitterde op donderdag 28-11-2013 om 09:20:53@dennistd Nee dit zijn testritten. Vanaf 8 december kunt u meereizen op deze lijn. reageer retweet
ja momenteel ja. Maar komende zondag gaan de LINTJes in die kleuren debuteren op Almelo - Mariënberg.quote:
En waar wordt er dan gekruist?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:43 schreef greavy het volgende:
[..]
Vond 't al opmerkelijk, Syntus rijdt een uursdienst en precies het andere halfuur rijdt Arriva ertussen. Maar wel leuk, Syntus naast Arriva op de stations waar gekruist wordt
ja only move zo'n beetje he. in Rzepin is geen fuck te bleven.quote:
Volgens mij afwisselend in Vroomshoop en Vriezenveenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waar wordt er dan gekruist?
regel datquote:Op donderdag 28 november 2013 22:46 schreef dennistd het volgende:
Wat ook wel leuk zou zijn: een materieelshowtje met de vier verschillende kleur-varianten bij elkaar:
geel-wit
oud rood
nieuw rood
blauw-wit
EC heen en EC terug. ¤136 sparpreis.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja only move zo'n beetje he. in Rzepin is geen fuck te bleven.
Hm, ik ben zaterdag niet in die buurt om die treinen te zien, zie het zondag wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef dennistd het volgende:
Het is zelfs nog makkelijker: het stel dat zaterdag 's avonds rijdt in de uursdienst (stel A) rijdt 's zondags niet. Deze komt namelijk na de laatste rit aan op 3b (zakspoor Almelo), combineert met het stel op 3a dat al eerder die avond klaar was (stel B), en met stel A voorop gaat het naar Hengelo. Daar wordt even getankt, maar stel A blijft aan de Enschedese kant. Op zondag wordt met het voorste stel aan de Almelose kant vertrokken, dus met stel B.
8 december?! Omdat Syntus dan niet meer wil rijden?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:38 schreef dennistd het volgende:
quote:Met ingang van 8 december rijdt Arriva ook het traject tussen Almelo en Mariënberg. Vanaf 15 december gaat voor deze lijn de nieuwe dienstregeling in.
het is een foutje in de oude concessie Twente. Datum had een week later moeten zijn en de zittende vervoerder wil natuurlijk geen dag langer rijden dan afgesprokenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:04 schreef ReisT het volgende:
[..]
8 december?! Omdat Syntus dan niet meer wil rijden?
O wacht, zie al wat op de Arriva-site:
[..]
Ik heb de tijden voor zondag even ingevuld in een tijd-weg-diagram:quote:Op donderdag 28 november 2013 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh well. Houden jullie dat ff in de gaten dan
Szczecin (Stettin) geen gat, niet zo'n mooie stad, veel historie en goed te doen vanaf Berlijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:37 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Jongens ik wil met een mattie op 27-12 naar Polen en ik ben dan in Berlijn dus afstand is niet zo'n probleem. Geld is niet een heel groot issue maar we moeten 's avonds gewoon weer in het hotel in Berlijn aankomen. Iemand suggesties die ons niet in een of ander nutteloos teringdorp laten eindigen waar we drie uur op de trein terug moeten wachten bij -203 C?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |