Ik weet niet of het nu komt omdat ze blond is, of Belgischquote:
Het is een gouden combi gok ik!quote:Op donderdag 28 november 2013 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nu komt omdat ze blond is, of Belgisch
En ook dat met die bakplaat. Iets van hout in de oven willen doen D.. eigenlijk jammer dat dat niet pastequote:
quote:Mexicaanse pannenkoekjes met salade
Doe olie of boter in een pan en bak de kippenreepjes er in.
Voeg de gemberwortel, ajuin, paprika en amandelen toe en vervolgens ook de peper, de zure room en de melk.
Eindig met maïsbloem en laat even indikken.
Maak de pannenkoekjes warm in een pan en leg de vulling er in.
Doe er naar keuze wat taccosaus over en serveer.
Ik heb me zo'n beetje bepist!quote:Op donderdag 28 november 2013 21:16 schreef oh-oh het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)rds-op-HLN-be.dhtml#
Ik gooi hem er nog eens in hoor!
Er wel van genieten hé!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga straks maar eens puzzelenom onverklaarbare redenen moest ik dat sudoku puzzelboekje dat afgeprijsd was naar 50 cent meenemen bij de jumbo
Wtfquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh zo stom trouwens!
Ik sms gisteravond die gast waarmee ik morgen naar dat concert in Heerlen zou gaan.
Ja zou idd. Want hij smst doodleuk terug dat ie niet kan want hij heeft badmintontournooi tot 19.00.
Dank je, je kunt doorlopen!quote:
U heeft nog voldoende saldo!quote:
Nja, ik wilde mijn kaarten verkopen maar ik bedacht net dat ik ook wel een vriendje zielsgelukkig kan maken met een leuke avond dus ik ga met een anderquote:
Mooi! Je moet ook gewoon gaan natuurlijk!quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja, ik wilde mijn kaarten verkopen maar ik bedacht net dat ik ook wel een vriendje zielsgelukkig kan maken met een leuke avond dus ik ga met een ander
Leest goed weg he!quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben nu bij bladzijde 100 ofzoiets (of 80). Mooi geschreven!
Nou ja, die dude is heeeeeeeeeeel erg verliefd op me al jaren, het voelt een beetje misbruikerig.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi! Je moet ook gewoon gaan natuurlijk!
Whehehehe.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, die dude is heeeeeeeeeeel erg verliefd op me al jaren, het voelt een beetje misbruikerig.
Is het ook.
Maar hey. Larry!
En de doggysit is ook al geregeld
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt.
Hier loop ik een levenslang trauma van op.
Dit is way veel erger dan die ene dude die ik es mijn bed uitschopte met de woorden dat ik zijn piem0l te klein vond. Karma is a bitch...
hahahahaha streep die eerste twee maar door voor mijquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
Liefde, romantiek en sex, al die verhalen zouden we moeten bundelen, inclusief blunders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Baaf
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Je zult als vrouw maar uit bed gekickt worden omdat je labia minor er uitzien als een broodje rosbief.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt.
Hier loop ik een levenslang trauma van op.
Dit is way veel erger dan die ene dude die ik es mijn bed uitschopte met de woorden dat ik zijn piem0l te klein vond. Karma is a bitch...
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail![]()
Tja, of je daar ook niks van voelt?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:55 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je zult als vrouw maar uit bed gekickt worden omdat je labia minor er uitzien als een broodje rosbief.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:22 schreef Barbaaf het volgende:
AaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
Ik quote mijzelf niet vaak, net als ik mezelf nooit een DM/PM stuur, maar nu toch even wel. Ik ben de hele dag aan het pielen met onze, net nieuwe, tablet en daardoor was er na 11:37 geen update meer geladen. Mijn post slaat nu een beetje als een tang op een varken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:55 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je zult als vrouw maar uit bed gekickt worden omdat je labia minor er uitzien als een broodje rosbief.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:22 schreef Barbaaf het volgende:
AaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Veel plezier.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pagan op 30-11-2013 02:36:15 ]Old moderators never die, they just smell that way!
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:22 schreef Barbaaf het volgende:
AaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awesome!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
Maar waarom quote je jezelf nu dan wel Pagan?
( Groucho Marx )![]()
Lekker die Collin bij The Voice
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:55 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je zult als vrouw maar uit bed gekickt worden omdat je labia minor er uitzien als een broodje rosbief.
Wel voor het laatst.quote:
Nu Koos Daniel Smit enzoooo"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Mogge!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
![]()
![]()
Old moderators never die, they just smell that way!
Baafjij Casanova
![]()
Wat leuk een weekendje Parijs![]()
Oh-Oh ook een aanbidder
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag![]()
Ola!
Druk aan de poets hier, full house vanaf 4 uur , de doggysit die blijft logeren, broertje en de concertganger komen allemaal eten
( Groucho Marx )![]()
( Groucho Marx )![]()
Nice!
Ik ben klaar met de schoonmaak ruim op tijd, ik heb mezelf echt overtroffen vandaag
( Groucho Marx )![]()
Have fn!quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Ola!
Druk aan de poets hier, full house vanaf 4 uur , de doggysit die blijft logeren, broertje en de concertganger komen allemaal eten![]()
Bullie is thuis![]()
Funkyquote:
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:32 schreef indaha het volgende:
Baafjij Casanova
![]()
Wat leuk een weekendje Parijs![]()
En dan is het nog twee dagen voor volle maan ook, hopelijk is het helder weer als we dan 's avonds op de Eiffeltoren staan. Als ik dan geen romantische gevoelens kan opwekken kan ik net zo goed het klooster in
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.![]()
Oeh lekker! Enjoyquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga uit etenparentz zijn in de buurt
Veel plezier oh-oh!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
![]()
thanks, ouders trakteerdenquote:wel teveel gegeten, was er op een gegeven moment naar van, maar dat kwam pas n half uur na het eten, heel vaag, gelukkig zakt t nu wel. Indiaas gegeten
![]()
![]()
![]()
Kom ik thuis van een hele gave avond heeft de doggysit de vogels die ik al expres in de kooi gezet had losgelaten en is ze op Oscar zijn kussen in slaap gevallen,. Dood
( Groucho Marx )![]()
WTF.....Oscar? Oh wat vreselijk.......quote:Op zondag 1 december 2013 01:34 schreef oh-oh het volgende:
Kom ik thuis van een hele gave avond heeft de doggysit de vogels die ik al expres in de kooi gezet had losgelaten en is ze op Oscar zijn kussen in slaap gevallen,. Dood
![]()
Bullie is thuis![]()
Ik ben echt zo verdrietig, en ook boos, pfffffffffffff. echt, stom!Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Och lieverd, echt dit is te erg, Je merkt toch wel dat er een vogel zit/ligt. Kan me voorstellen hoe verdrietig en boos je bent. En dan ook nog Ozziequote:Op zondag 1 december 2013 01:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt zo verdrietig, en ook boos, pfffffffffffff. echt, stom!
Bullie is thuis![]()
Ze wist dondersgoed dat dat zijn plekje is
( Groucho Marx )![]()
Is ze weg nu? Komt er iemand ff bij je ? L ofzo?quote:Op zondag 1 december 2013 01:56 schreef oh-oh het volgende:
Ze wist dondersgoed dat dat zijn plekje is
Bullie is thuis![]()
Ja ze wilde wel blijven maar daar had ik niet echt zin in hoor...Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Nee, ik had haar er zo uitgetrapt denk ikquote:Op zondag 1 december 2013 01:59 schreef oh-oh het volgende:
Ja ze wilde wel blijven maar daar had ik niet echt zin in hoor...
Bullie is thuis![]()
Ja, je kunt het je niet voorstellen. Laat ze dan gewoon in de kooi tot Oh-Oh weer thuis is. Ik vind het zo enorm Kutquote:Op zondag 1 december 2013 02:01 schreef Bos81 het volgende:
NEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet Oscar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bullie is thuis![]()
Ik kan ook gewoon echt niet snappen hoe ze zo stom kon zijn..........Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Ik ben echt kotsmisselijk.
En hetwas zo een gave avond, echt, kom je zo thuis
( Groucho Marx )![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 02:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan ook gewoon echt niet snappen hoe ze zo stom kon zijn..........Nee echt, dan laat ze hem eruit en slaapt hem dood? Wat een enorme stomme DOOS!quote:Op zondag 1 december 2013 02:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan ook gewoon echt niet snappen hoe ze zo stom kon zijn..........![]()
![]()
Bullie is thuis![]()
Oh en ze smste me dat ze ze los gelaten had. Dus ik sms terug dan zit Oscar nu zeker lekker onder zijn kussen te slapen.....Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Oh echt, hoe oud is ze?quote:Op zondag 1 december 2013 02:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ze smste me dat ze ze los gelaten had. Dus ik sms terug dan zit Oscar nu zeker lekker onder zijn kussen te slapen.....De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
Ik zit hier echt alleen maar bozer te worden en verdrietiger ook.
Oscar was zoooo leuk verdomme![]()
( Groucho Marx )![]()
Kun je niet de griek ff bellen voor gezelschap en arm om je heen?![]()
Verdomme en dan ook nog Ozzie, de vogel waar je vanaf het eerste moment een band mee had, die helemaal op je gericht was. En de honden niet te vergeten.
Bullie is thuis![]()
Nee die ga ik niet wakker bellen, sowieso is het kind ook daar. Geen zin in gezelschap hoor.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )
Forum Opties Forumhop: Hop naar: