Ik weet niet of het nu komt omdat ze blond is, of Belgischquote:
Het is een gouden combi gok ik!quote:Op donderdag 28 november 2013 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nu komt omdat ze blond is, of Belgisch
En ook dat met die bakplaat. Iets van hout in de oven willen doen D.. eigenlijk jammer dat dat niet pastequote:
quote:Mexicaanse pannenkoekjes met salade
Doe olie of boter in een pan en bak de kippenreepjes er in.
Voeg de gemberwortel, ajuin, paprika en amandelen toe en vervolgens ook de peper, de zure room en de melk.
Eindig met maïsbloem en laat even indikken.
Maak de pannenkoekjes warm in een pan en leg de vulling er in.
Doe er naar keuze wat taccosaus over en serveer.
Ik heb me zo'n beetje bepist!quote:Op donderdag 28 november 2013 21:16 schreef oh-oh het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)rds-op-HLN-be.dhtml#
Ik gooi hem er nog eens in hoor!
Er wel van genieten hé!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga straks maar eens puzzelenom onverklaarbare redenen moest ik dat sudoku puzzelboekje dat afgeprijsd was naar 50 cent meenemen bij de jumbo
Wtfquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh zo stom trouwens!
Ik sms gisteravond die gast waarmee ik morgen naar dat concert in Heerlen zou gaan.
Ja zou idd. Want hij smst doodleuk terug dat ie niet kan want hij heeft badmintontournooi tot 19.00.
Dank je, je kunt doorlopen!quote:
U heeft nog voldoende saldo!quote:
Nja, ik wilde mijn kaarten verkopen maar ik bedacht net dat ik ook wel een vriendje zielsgelukkig kan maken met een leuke avond dus ik ga met een anderquote:
Mooi! Je moet ook gewoon gaan natuurlijk!quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja, ik wilde mijn kaarten verkopen maar ik bedacht net dat ik ook wel een vriendje zielsgelukkig kan maken met een leuke avond dus ik ga met een ander
Leest goed weg he!quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben nu bij bladzijde 100 ofzoiets (of 80). Mooi geschreven!
Nou ja, die dude is heeeeeeeeeeel erg verliefd op me al jaren, het voelt een beetje misbruikerig.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi! Je moet ook gewoon gaan natuurlijk!
Whehehehe.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, die dude is heeeeeeeeeeel erg verliefd op me al jaren, het voelt een beetje misbruikerig.
Is het ook.
Maar hey. Larry!
En de doggysit is ook al geregeld
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt.
Hier loop ik een levenslang trauma van op.
Dit is way veel erger dan die ene dude die ik es mijn bed uitschopte met de woorden dat ik zijn piem0l te klein vond. Karma is a bitch...
hahahahaha streep die eerste twee maar door voor mijquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
Liefde, romantiek en sex, al die verhalen zouden we moeten bundelen, inclusief blunders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |