Je bent niet verplicht te kijken. Ga maar wat anders doen.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:51 schreef GGMM het volgende:
Nu moeten we PSV gaan zitten kijken, pure marteling.
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht te kijken. Ga maar wat anders doen.
"Bij ons cluppie hier, hebben wij, veel plezier!"quote:Op donderdag 28 november 2013 20:51 schreef Trebo het volgende:
Oow wat is het toch fijn om azetter te zijn
Hij is bang dat mensen anders Nicki Minaj plaatjes gaan plaatsen.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat mensen iets willen posten van dat mormel.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is bang dat mensen anders Nicki Minaj plaatjes gaan plaatsen.
Geer en Goorquote:
Laatste waarschuwing.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat mensen iets willen posten van dat mormel.
"Waar blijft die bal! Die bal moet in het net! pompom pompediedompompom"quote:
quote:
Dat is nog treuriger.quote:
Je zegt veel waarheden vnv.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat mensen iets willen posten van dat mormel.
Wij begrijpen elkaar.quote:
Retteketet AZ hoor je telkens door de speakers daar als ze hebben gescoord.. ik denk, laat ik het even zeggen voor de zekerheid.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Waar blijft die bal! Die bal moet in het net! pompom pompediedompompom"
Mario is nog niet binnenquote:Op donderdag 28 november 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga Assassins Creed spelen maar dat geheel terzijde.
Nee hoor, groot gelijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het erg als ik hoop dat iemand Toivonen de wedstrijd uit schopt zodat ie geblesseerd raakt tot juni?
Misschien kan je het filmen, je commentaar er bij geven en uploaden?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga Assassins Creed spelen maar dat geheel terzijde.
Zijn we wel van je gewend.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die conclusie trok ik na één wedstrijd, maar daar kom ik dus op terug.
Echte PSV fanquote:Op donderdag 28 november 2013 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het erg als ik hoop dat iemand Toivonen de wedstrijd uit schopt zodat ie geblesseerd raakt tot juni?
Wellicht een idee voor later. Bedankt voor je inputquote:Op donderdag 28 november 2013 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je het filmen, je commentaar er bij geven en uploaden?
Zeker.quote:
'We gaan er tegenaan, AZ staat bovenaan'quote:Op donderdag 28 november 2013 20:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Waar blijft die bal! Die bal moet in het net! pompom pompediedompompom"
Hihi, ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
wtfquote:Op donderdag 28 november 2013 20:57 schreef Pleun2011 het volgende:
5-0 voor de Franse vrouwen na 10 minuten.. matchfixing
Dit filmpje heb ik 6 jaar terug gemaaktquote:Op donderdag 28 november 2013 20:57 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
'We gaan er tegenaan, AZ staat bovenaan'
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit filmpje heb ik 6 jaar terug gemaakt(met muziek)
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hihi, ja.Niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutzooi, je enige zwakke punt weg. Wat moet ik nou joh?quote:
Not badtwitter:awaydays_ twitterde op donderdag 28-11-2013 om 20:59:19The 12,000 Frankfurt fans at Bordeaux tonight. http://t.co/8ejE7kFrJM
reageer retweet
Groot uitvak?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:02 schreef Grifte het volgende:
Not badtwitter:awaydays_ twitterde op donderdag 28-11-2013 om 20:59:19The 12,000 Frankfurt fans at Bordeaux tonight. http://t.co/8ejE7kFrJM[ afbeelding ] reageer retweet
Ik heb een cd'tje met 13 van die nummers over AZ. Misschien gooi ik die wel even op youtube/internet.quote:
Je moeder/vader forceert jou?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Helaas moeten we naar PSV gaan kijken.
Ik kijk altijd op de AZFANPAGE soundcloud.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een cd'tje met 13 van die nummers over AZ. Misschien gooi ik die wel even op youtube/internet.
Oostblokkiequote:Op donderdag 28 november 2013 21:04 schreef sonnyspek het volgende:
Tering dit stadion is echt helemaal triest.
Nou nou niet overdrijvenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
Zelfs de Kuip zit meestal nog voller.
Ik vind GGMM wel grappig op twitterquote:Op donderdag 28 november 2013 21:06 schreef hafcfan het volgende:
GGMM jij bent volwassen? Die tweets zijn echt treurig.![]()
Jaloers op m'n goede gevoel voor humor.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:06 schreef hafcfan het volgende:
GGMM jij bent volwassen? Die tweets zijn echt treurig.![]()
Haha hoe gay ben jij.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
GOO LUDOOOOGGGGGGGGERRITS
Omdat sneeuwquote:Op donderdag 28 november 2013 21:07 schreef Muto het volgende:
Hallo, ik heb een vraag. Waarom een rode bal?
Dat is toch oranje?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:07 schreef Muto het volgende:
Nee, rood. Van een afstand lijkt het oranje.quote:
Van een afstand zie je helemaal niks...dat is juist het probleem.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, rood. Van een afstand lijkt het oranje.
mixquote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, rood. Van een afstand lijkt het oranje.
Ja, duidelijk.quote:
Ze gaan lingo spelen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:07 schreef Muto het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |