Ik zou niet weten wat.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht te kijken. Ga maar wat anders doen.
Kan me niet voorstellen dat mensen iets willen posten van dat mormel.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is bang dat mensen anders Nicki Minaj plaatjes gaan plaatsen.
Geer en Goorquote:
Laatste waarschuwing.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat mensen iets willen posten van dat mormel.
"Waar blijft die bal! Die bal moet in het net! pompom pompediedompompom"quote:
Je zegt veel waarheden vnv.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat mensen iets willen posten van dat mormel.
Wij begrijpen elkaar.quote:
Retteketet AZ hoor je telkens door de speakers daar als ze hebben gescoord.. ik denk, laat ik het even zeggen voor de zekerheid.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Waar blijft die bal! Die bal moet in het net! pompom pompediedompompom"
Mario is nog niet binnenquote:Op donderdag 28 november 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga Assassins Creed spelen maar dat geheel terzijde.
Nee hoor, groot gelijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het erg als ik hoop dat iemand Toivonen de wedstrijd uit schopt zodat ie geblesseerd raakt tot juni?
Misschien kan je het filmen, je commentaar er bij geven en uploaden?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga Assassins Creed spelen maar dat geheel terzijde.
Zijn we wel van je gewend.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die conclusie trok ik na één wedstrijd, maar daar kom ik dus op terug.
Echte PSV fanquote:Op donderdag 28 november 2013 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het erg als ik hoop dat iemand Toivonen de wedstrijd uit schopt zodat ie geblesseerd raakt tot juni?
Wellicht een idee voor later. Bedankt voor je inputquote:Op donderdag 28 november 2013 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je het filmen, je commentaar er bij geven en uploaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |