Dit zal het waarschijnlijk zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:42 schreef banapples het volgende:
Misschien bedoelt ze dat zij te duur is voor jou. Misschien promotie gehad van haar pooier.
haal je der toch op met de autoquote:Op donderdag 28 november 2013 12:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Treinreis van Emmeloord naar Hilversum.
Er zitten nog een paar klootzakken tussen ja, maar daar ben ik langzaam maar zeker het contact mee aan het verwaterenquote:Op donderdag 28 november 2013 12:46 schreef CaptainCookie het volgende:
Goeie vrienden heeft de TS wel.
hoezo wat is het probleemquote:
Lijkt mij echt zo'n mooi feest waar mensen vooral voor de gratis drank komen en dan net een beetje te ver gaan in dat huis en dat Braddie er dan een beetje schaapachtig bij staat te lachen want wegsturen is voor hem ook geen optie omdat er dan niemand meer overblijft.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:49 schreef Pharkus het volgende:
Chillen op Braddie's verjaardag, lijkt me enig.
en daarom moet braddie juist zorgen dat het excuus wegvaagt door te offeren om haar op te halenquote:Op donderdag 28 november 2013 13:01 schreef Justinn het volgende:
Dit is gewoon een excuus omdat ze geen zin heeft. Zijn vrouwen erg goed in.
Juist, en dan zul je zien dat de aap uit de mouw komt OF ze met het volgende excuus komt: ik ben ziek.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:02 schreef Haque het volgende:
[..]
en daarom moet braddie juist zorgen dat het excuus wegvaagt door te offeren om haar op te halen
lachen tochquote:Op donderdag 28 november 2013 13:07 schreef Justinn het volgende:
[..]
Juist, en dan zul je zien dat de aap uit de mouw komt OF ze met het volgende excuus komt: ik ben ziek.
Volgens mij heb je over iedereen al een keer een topic geopend?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er zitten nog een paar klootzakken tussen ja, maar daar ben ik langzaam maar zeker het contact mee aan het verwateren
Jaquote:Op donderdag 28 november 2013 13:07 schreef Justinn het volgende:
[..]
Juist, en dan zul je zien dat de aap uit de mouw komt OF ze met het volgende excuus komt: ik ben ziek.
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:46 schreef CaptainCookie het volgende:
Goeie vrienden heeft de TS wel.
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
Braddie en zijn vriendenkring perikelen![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:03 schreef Fokker89 het volgende:
aar een trein komt te rijden in EmmeloordTevens fijn dat ik het weet, dan paal ik haar wel.
Kan ik met jou meerijden? Anders nogal duurquote:Op donderdag 28 november 2013 12:49 schreef Pharkus het volgende:
Chillen op Braddie's verjaardag, lijkt me enig.
Wat mij betreft wel, kom je dan eerst richting mij of moet ik via België rijden?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kan ik met jou meerijden? Anders nogal duur
Via België, zorg voor goede schokdempersquote:Op donderdag 28 november 2013 13:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, kom je dan eerst richting mij of moet ik via België rijden?
Gelukkig mag ik binnenkort tol betalen om mijn schokdempers in België te vernaggelen.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Via België, zorg voor goede schokdempers
En terechtquote:Op donderdag 28 november 2013 13:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik binnenkort tol betalen om mijn schokdempers in België te vernaggelen.
Weet je zeker dat je haar een vriendin wilt noemen?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:40 schreef Braddie het volgende:
Werd vanochtend gewhatsapped door een vriendin van me " Ja, sorry ik kan niet op je verjaardag komen... het is te duur"
kom jij uit Emmeloord ja ?quote:Op donderdag 28 november 2013 15:47 schreef Blondje_93 het volgende:
Nu wil ik niet bot doen, maar weet je nog dat jij moeilijk zat te doen over de treinkosten toen?
Je weet wel waar ik op dol denk ik..
Onterechte klacht dus
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 28 november 2013 15:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik ben niet diegene waar hij het over heeft als je dat bedoeld..
Een rel is geboren.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
Tegen mij zei hij namelijk dat het wel over jou ging.
Idd desnoods maakt ze iets van papier mache of whateverquote:Op donderdag 28 november 2013 15:54 schreef Channie83 het volgende:
Als het een goeie vriendin van je is .....dan is het idd wel een gierige actie
Ze weet je jarig bent en ookal heeft ze weinig geld dan kon ze maanden van te voren sparen of een treinkaartje bij kruitvat of hema halen.Ik zeg een neppe waardeloze gierige vriendin
Reageer er nou niet op...quote:Op donderdag 28 november 2013 15:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Op de stationsbankjes zeker.
Precies!! daarom vind ik zulke smoesjes altijd nog goedkoper dan een hoertjequote:Op donderdag 28 november 2013 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd desnoods maakt ze iets van papier mache of whateverhet is het idee wat telt toch
Maar jij bent toch miss goldencardquote:Op donderdag 28 november 2013 16:01 schreef Blondje_93 het volgende:
http://9292.nl/reisadvies(...)trek/2013-11-28T1625
http://9292.nl/reisadvies(...)trek/2013-11-28T1616
Als je naar Zeeland was gekomen was je duurder uit geweest, dus zeur niet..
Ik citeer: Ik heb geen geld en het is sowieso erg duur''
Dat was jij toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:03 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Maar jij bent toch miss goldencard
Dus hiermee zeg jij eigenlijk dat Braddie een enorme hypocriet is?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:01 schreef Blondje_93 het volgende:
http://9292.nl/reisadvies(...)trek/2013-11-28T1625
http://9292.nl/reisadvies(...)trek/2013-11-28T1616
Als je naar Zeeland was gekomen was je duurder uit geweest, dus zeur niet..
Ik citeer: ''Ik heb geen geld en het is sowieso erg duur''
Dat sowieso, maar dat wisten we al..quote:Op donderdag 28 november 2013 16:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dus hiermee zeg jij eigenlijk dat Braddie een enorme hypocriet is?
Nou nou waarom gelijk over hoeren? :squote:Op donderdag 28 november 2013 15:59 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Precies!! daarom vind ik zulke smoesjes altijd nog goedkoper dan een hoertje
Zijn buikje wel hahahaha ;Dquote:Op donderdag 28 november 2013 16:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Het leven van de bradmeister loopt nou eenmaal niet op rolletjes
Omdat het een goedkope actie isquote:Op donderdag 28 november 2013 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou nou waarom gelijk over hoeren? :s
[..]
Zijn buikje wel hahahaha ;D
lol
Sommige hoeren zijn duur dus die vlieger gaat niet op.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:09 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Omdat het een goedkope actie is
Goedkope hoeren zijn niet duurquote:Op donderdag 28 november 2013 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sommige hoeren zijn duur dus die vlieger gaat niet op.
Waarom zou je een goedkope hoer nemen? neem dan een gratis uit da clubquote:Op donderdag 28 november 2013 16:14 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Goedkope hoeren zijn niet duur
Er zijn idd ook duurdere ja
quote:Op donderdag 28 november 2013 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zou je een goedkope hoer nemen? neem dan een gratis uit da club
Soms heb je geen geld meer, ik vind je behoorlijk hard voor haar, je weet toch nooit of ze misschien in de geld problemen zit. Voor 20 euro kan je weer een dag goed eten.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:40 schreef Braddie het volgende:
Werd vanochtend gewhatsapped door een vriendin van me " Ja, sorry ik kan niet op je verjaardag komen... het is te duur"
Treinreis van Emmeloord naar Hilversum is nog net geen 20 euro...
Heb ik nog nooit gezegd toen ik op haar verjaardag kwam en dingetjes voor d`r kocht/geld mee bracht.. (En ik vroeg niet eens om iets ik zei " Ik vind het al gezellig als je komt, je hoeft niet speciaal iets mee te nemen")
Klacht: Gierige mensen.
quote:
Eén dag?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:17 schreef Speedball het volgende:
[..]
Soms heb je geen geld meer, ik vind je behoorlijk hard voor haar, je weet toch nooit of ze misschien in de geld problemen zit. Voor 20 euro kan je weer een dag goed eten.
Jawel; op vetrolletjes.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Het leven van de bradmeister loopt nou eenmaal niet op rolletjes
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
Braddie en zijn vriendenkring perikelen![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 16:18 schreef regiliopeace het volgende:
Nou Braddie, ik vind dat je wat makkelijk voorbijschiet aan de taxatieve waarde van de mededeling. Jouw aldanniet geveinsde vriendin kent economische waarde toe aan jouw gezelschap, en vertelt je dat die waarde in ieder geval onder de 20 euro ligt. Erg leerzaam!
Wat hou ik van KLBquote:
KLB niet van jou gr grquote:
Ik zeg: we trommelen wat KLB-ers op en bezorgen Bradster een verjaardag die hij nooit gaat vergetenquote:Op donderdag 28 november 2013 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
Wees blij. De gemiddelde FOK!er heeft niet eens iemand die niet op zijn verjaardag wil komen
Thanks, but no thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |