Dit zal het waarschijnlijk zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:42 schreef banapples het volgende:
Misschien bedoelt ze dat zij te duur is voor jou. Misschien promotie gehad van haar pooier.
haal je der toch op met de autoquote:Op donderdag 28 november 2013 12:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Treinreis van Emmeloord naar Hilversum.
Er zitten nog een paar klootzakken tussen ja, maar daar ben ik langzaam maar zeker het contact mee aan het verwaterenquote:Op donderdag 28 november 2013 12:46 schreef CaptainCookie het volgende:
Goeie vrienden heeft de TS wel.
hoezo wat is het probleemquote:
Lijkt mij echt zo'n mooi feest waar mensen vooral voor de gratis drank komen en dan net een beetje te ver gaan in dat huis en dat Braddie er dan een beetje schaapachtig bij staat te lachen want wegsturen is voor hem ook geen optie omdat er dan niemand meer overblijft.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:49 schreef Pharkus het volgende:
Chillen op Braddie's verjaardag, lijkt me enig.
en daarom moet braddie juist zorgen dat het excuus wegvaagt door te offeren om haar op te halenquote:Op donderdag 28 november 2013 13:01 schreef Justinn het volgende:
Dit is gewoon een excuus omdat ze geen zin heeft. Zijn vrouwen erg goed in.
Juist, en dan zul je zien dat de aap uit de mouw komt OF ze met het volgende excuus komt: ik ben ziek.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:02 schreef Haque het volgende:
[..]
en daarom moet braddie juist zorgen dat het excuus wegvaagt door te offeren om haar op te halen
lachen tochquote:Op donderdag 28 november 2013 13:07 schreef Justinn het volgende:
[..]
Juist, en dan zul je zien dat de aap uit de mouw komt OF ze met het volgende excuus komt: ik ben ziek.
Volgens mij heb je over iedereen al een keer een topic geopend?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er zitten nog een paar klootzakken tussen ja, maar daar ben ik langzaam maar zeker het contact mee aan het verwateren
Jaquote:Op donderdag 28 november 2013 13:07 schreef Justinn het volgende:
[..]
Juist, en dan zul je zien dat de aap uit de mouw komt OF ze met het volgende excuus komt: ik ben ziek.
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:46 schreef CaptainCookie het volgende:
Goeie vrienden heeft de TS wel.
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
Braddie en zijn vriendenkring perikelen![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:03 schreef Fokker89 het volgende:
aar een trein komt te rijden in EmmeloordTevens fijn dat ik het weet, dan paal ik haar wel.
Kan ik met jou meerijden? Anders nogal duurquote:Op donderdag 28 november 2013 12:49 schreef Pharkus het volgende:
Chillen op Braddie's verjaardag, lijkt me enig.
Wat mij betreft wel, kom je dan eerst richting mij of moet ik via België rijden?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kan ik met jou meerijden? Anders nogal duur
Via België, zorg voor goede schokdempersquote:Op donderdag 28 november 2013 13:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, kom je dan eerst richting mij of moet ik via België rijden?
Gelukkig mag ik binnenkort tol betalen om mijn schokdempers in België te vernaggelen.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Via België, zorg voor goede schokdempers
En terechtquote:Op donderdag 28 november 2013 13:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik binnenkort tol betalen om mijn schokdempers in België te vernaggelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |