'Zoals ik al vaker heb gezegd. Als Ajax 100 keer tegen Barca speelt wint Barca minimaal 98 keer. Alleen als Barcelona een hele, maar dan ook een hele slechte dag heeft.... En bij Ajax iedereen boven zichzelf stijgt... Dan zou het kunnen dat Ajax wint. En dat was dinsdag het geval.'quote:Op donderdag 28 november 2013 13:56 schreef Iwanius het volgende:
Middag. Mij benieuwen morgenavond hoe men tegen de galavoorstelling van Ajax in de eerste helft tegen Barcelona aankijkt. Vooral over wat die van der Gijp zal zeggen waarvan bekend is dat die Barcelona minded is.
Ik wilde dit net typen..quote:Op donderdag 28 november 2013 14:00 schreef satecl het volgende:
[..]
'Zoals ik al vaker heb gezegd. Als Ajax 100 keer tegen Barca speelt wint Barca minimaal 98 keer. Alleen als Barcelona een hele, maar dan ook een hele slechte dag heeft.... En bij Ajax iedereen boven zichzelf stijgt... Dan zou het kunnen dat Ajax wint. En dat was dinsdag het geval.'
Grotendeels eens, alleen niet dat Barcelona een hele, maar dan ook hele slechte dag had.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:00 schreef satecl het volgende:
[..]
'Zoals ik al vaker heb gezegd. Als Ajax 100 keer tegen Barca speelt wint Barca minimaal 98 keer. Alleen als Barcelona een hele, maar dan ook een hele slechte dag heeft.... En bij Ajax iedereen boven zichzelf stijgt... Dan zou het kunnen dat Ajax wint. En dat was dinsdag het geval.'
Die hadden er geen zin in joh, die dachten laat gaan, die Sereno, kleine teringaap.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Grotendeels eens, alleen niet dat Barcelona een hele, maar dan ook hele slechte dag had.
En die keeper, die kon er echt helemaal niks van, die heeft meer ballen de tweede ring in geschoten dan naar z'n eigen verdediging. En zo'n Puyol hé, die moet het toch ook gewoon lekker laten gaan, ga met pensioen ofzo? Beetje hele dag in het sauna'tje zitten, paar van die vrouwtjes erbij? Lekker toch? Ja toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Grotendeels eens, alleen niet dat Barcelona een hele, maar dan ook hele slechte dag had.
Pas daar nou mee op Dentzquote:Op donderdag 28 november 2013 14:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die hadden er geen zin in joh, die dachten laat gaan, die Sereno, kleine teringaap.
Dan hadden ze ook niet zo lopen vragen om kaarten etc. Nee, natuurlijk was er sprake van enige onderschatting, maar dan nog, ze willen echt niet verliezen hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die hadden er geen zin in joh, die dachten laat gaan, die Sereno, kleine teringaap.
Volgens mij was van der Gijp in het verleden juist vrij positief over Puyol.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En die keeper, die kon er echt helemaal niks van, die heeft meer ballen de tweede ring in geschoten dan naar z'n eigen verdediging. En zo'n Puyol hé, die moet het toch ook gewoon lekker laten gaan, ga met pensioen ofzo? Beetje hele dag in het sauna'tje zitten, paar van die vrouwtjes erbij? Lekker toch? Ja toch?
Dat zal zijn laatste optreden zijn, hier in Nederland.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:09 schreef Gruisman het volgende:
Derksen's 65e verjaardag valt op een vrijdag
De Gouverneur van Texas zal dan live op TV aankondigen dat ze de doodstraf daar alsnog gaan afschaffen.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:12 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat zal zijn laatste optreden zijn, hier in Nederland.
Kom eens met een Derksen imitatie dan.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
Derksen gaat uiteraard Ajax verdedigen en zeggen dat Rene ze tekort en ze een buitengewoon goede eerste helft speelden, en ook met 10 man prima stand hielden. Sneertje naar van Rhijn erbij, en een complimentje voor de Boer hoe hij van 11 eenheidsworsten toch een goedlopend elftal kan maken, want echte uitblinkers heeft Ajax niet op dit moment.
Iddquote:Op donderdag 28 november 2013 14:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Nee, ja, kijk, je moet je voorstellen, die mensen spelen 60 wedstrijdjes per jaar. Iedere keer als ik de televisie aanzet dan zie ik Basselona voetballen met "live" in de rechterbovenhoek. Dan zit er van de week dus zo'n wedstrijdje tegen Ajax tussen die nergens om gaat, dan denk zo'n Iniesta bij zich eigen van wat doe ik hier in godsnaam. Dacht jij nou werkelijk dat die gasten 's ochtends hun bed uitstapten met het idee van we gaan er wat van maken vanavond? Nee natuurlijk niet man, schei alsjeblieft uit."
-Rene van der Gijp
KAN IK NIETquote:Op donderdag 28 november 2013 14:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Kom eens met een Derksen imitatie dan.
Maakt niet uit, die imitaties wekken alleen maar plaatsvervangende schaamte op bij iedereen die ze leest.quote:
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 28 november 2013 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die imitaties wekken alleen maar plaatsvervangende schaamte op bij iedereen die ze leest.
Wat ben jij nou voor waardeloze gozer man. Ik zou je een koek moeten geven.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die imitaties wekken alleen maar plaatsvervangende schaamte op bij iedereen die ze leest.
Ik kan geen Arnold Smit-imitatie geven.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Homoseksuele contacten leggen is in een ander topic.
Maar dit geheel terzijde natuurlijk.
Ze kunnen bij FOK wel één of andere nobody een stropdas omdoen en dan moddereter maken, maar hij heeft niets gepresteerd in VBL en kraamt louter onzin uit. Lachwekkend.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, Sjeik_Telmachientje schreeuwt nu niet meer tegen mij maar tegen jou!quote:Op donderdag 28 november 2013 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aad maakt toch wat mee op een dagtwitter:aad300 twitterde op donderdag 28-11-2013 om 16:20:59Nu bij politie in belgië aangifte gestolen telefoon http://t.co/SRHu14C1nW
reageer retweet
Vandaar dat zijn mobieltje gestolen is, misschien.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:37 schreef Grifte het volgende:
Aad heeft gewoon een goede timer op zijn camera/mobieltje.
Ach, wat is "vaak". Er is maar een iemand in dit topic die er zich druk om maakt, laat gaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er word(t) vaak een beetje lacherig gedaan over de imitaties in dit topic, maar zo makkelijk is dat niet hoor. Mensen die louter loze smileys als dezehanteren zijn er op dit forum genoeg, maar mensen die een geslaagde Wim Kieft imitatie in huis hebben een stuk minder.
Alleen GGMM maakt zich hier druk om, de rest van dit topic slaat zich op de dijen van al die briljante imitaties.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er word(t) vaak een beetje lacherig gedaan over de imitaties in dit topic, maar zo makkelijk is dat niet hoor. Mensen die louter loze smileys als dezehanteren zijn er op dit forum genoeg, maar mensen die een geslaagde Wim Kieft imitatie in huis hebben een stuk minder.
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Kieft bevalt me steeds meer.quote:
vind het wel eigenaardigquote:Op donderdag 28 november 2013 19:18 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Kieft bevalt me steeds meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |