En nu hebben we dit!quote:
and its gone?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:26 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
En nu hebben we dit!
Aanschou mijn Asic Cloudminer, Is 't geen beauty
Klopt dat plaatje is ook een Referral link bedacht ik mij ineens.quote:
Vrijwel niets, LTC naar BTC ligt aan de koers op dat moment, kan dus voordelig uitpakken of iets minder voordelig, daarnaast je betaalt je miners fee, en dan betaalt bitonic jouw een dagwaarde(waarvan hun heel ietsje inhouden), nu krijg je 721 euro voor je bitcoin.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:24 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Hoeveel fee ben je dan ongeveer kwijt? LTC naar BTC en BTC naar Bitonic? Want ruim 100$ fee via btc-e is mij veels te veel. Komt jouw systeem stukken voordeliger uit, of betaal je alsnog rond de 50 - 75 (ik ga het zelf ook nog uitzoeken, maar ben voor nu wel even benieuwd(
Nog in het NL ook, morgen maar eens proberen.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Klopt dat plaatje is ook een Referral link bedacht ik mij ineens.
Edit: Jammer kan die er niet uithalen zonder de miner stand op Nul te zetten.
Edit-II: Zo dan maar![]()
Altijd blijven kijken, Indien niet thuis, op je foon.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:44 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wow ik kijk even een avondje niet en LTC is naar 32![]()
Deed ik ook, maar mijn batterij was op gegeven moment leegquote:Op donderdag 28 november 2013 00:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Altijd blijven kijken, Indien niet thuis, op je foon.
Dat had ik eerst ook. Goed inlezen, klein proberen en als alles onder te knie is kun je best beginnen. het is niet makkelijk, maar wel mogelijkquote:Op donderdag 28 november 2013 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
36.28Ik wou dat ik meer snapte van cryptocurrencies
Ik heb niet eens LTC en vind het al leuk om naar die beursgang te kijken
Af en toe neem ik eens een kijkje in deze topicsquote:Op donderdag 28 november 2013 00:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat had ik eerst ook. Goed inlezen, klein proberen en als alles onder te knie is kun je best beginnen. het is niet makkelijk, maar wel mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |