Nee niet met de meeste coins, wel sinds 2011 wat met BTC gedaan, toen een jaar niks, gekocht, half jaar gekut en sinds maart dit jaar weer in toenemende mate begonnen.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ben jij nou degene met de meeste coins hierJa toch?
Ben je ook al van de vroege stempel? 2009/2010?
Ik vind het respectwaardig, instappen in iets waar nog geen kip van gehoord heeft. Beetje testen, beetje kloten, en dat het dan nog goed uitpakt ookquote:Op donderdag 28 november 2013 00:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee niet met de meeste coins, wel sinds 2011 wat met BTC gedaan, toen een jaar niks, gekocht, half jaar gekut en sinds maart dit jaar weer in toenemende mate begonnen.
gebruik happycoins, is ook met idealquote:Op donderdag 28 november 2013 00:07 schreef firecow het volgende:
Zit verdomme al een eeuwigheid op bitonic te wachten om coins te kopen
Fixedquote:Op donderdag 28 november 2013 00:07 schreef dreamerbulk het volgende:
dit gaat lekker zo , op naar de 200
hehehehe ja dat zou lekker cashen zijnquote:
Magnet is de echte held, die is vanaf het begin erin gaan geloven. He's the real unsung Hero.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik vind het respectwaardig, instappen in iets waar nog geen kip van gehoord heeft. Beetje testen, beetje kloten, en dat het dan nog goed uitpakt ook
Vroegah was Magnet machtiger dan fontas. Hij organiseerde pumps en dumps die vele malen groter waren dan nu.quote:
sick, toen was de community ook nog wat kleiner ... nu is het stuk moeilijker de markt te beinvloeden mits je echt mass media tot je beschikking hebtquote:Op donderdag 28 november 2013 00:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vroegah was Magnet machtiger dan fontas. Hij organiseerde pumps en dumps die vele malen groter waren dan nu.
Za; m de credits toespelen als hij postquote:Op donderdag 28 november 2013 00:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Magnet is de echte held, die is vanaf het begin erin gaan geloven. He's the real unsung Hero.
Mass media + Mass coinsquote:Op donderdag 28 november 2013 00:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
sick, toen was de community ook nog wat kleiner ... nu is het stuk moeilijker de markt te beinvloeden mits je echt mass media tot je beschikking hebt
je moet die site in je sig wel een beetje seo geven zodat je in google ook nog beetje omhoog klimtquote:Op donderdag 28 november 2013 00:14 schreef ZetaOS het volgende:
Goldcoin is nu nog een koopje.
Voor 10 euro heb je een boel coins.
BTC-E naar je bank is minimaal 100 euro Fee, daar bedank ik voor.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kan via verschillende wegen
via btc-e naar je bank, of via bitonic je btc verkopen
jep, daarom ook via bitonic btc verkopenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
BTC-E naar je bank is minimaal 100 euro Fee, daar bedank ik voor.
Ik heb van de week nog wat (20 stuks) LTC bijgekocht toen ie op $9,- stond.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jep, daarom ook via bitonic btc verkopen
Ja zo had ik het gedaan, na mijn berekening op dat moment was dit het meest voordeligste!quote:Op donderdag 28 november 2013 00:21 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb van de week nog wat (20 stuks) LTC bijgekocht toen ie op $9,- stond.
Wil daar wat (10 stuks) van verkopen zodat ik de inzet weer terug heb.
Nu heb ik het idee dat in BTC-E LTC omzetten naar BTC en dan BTC verkopen aan Bitonic het voordeligst is.
Do You Concur?
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Magnet is de echte held, die is vanaf het begin erin gaan geloven. He's the real unsung Hero.
Hoeveel fee ben je dan ongeveer kwijt? LTC naar BTC en BTC naar Bitonic? Want ruim 100$ fee via btc-e is mij veels te veel. Komt jouw systeem stukken voordeliger uit, of betaal je alsnog rond de 50 - 75 (ik ga het zelf ook nog uitzoeken, maar ben voor nu wel even benieuwd(quote:Op donderdag 28 november 2013 00:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ja zo had ik het gedaan, na mijn berekening op dat moment was dit het meest voordeligste!
wij hebben als nederlanders het voordeel dat we een partij als bitonic hebben die echt gemakkelijk geld kan overmaken van en naar nederlandse bankrekening, scheelt een hoop met fees e.d. die je in het buitenland veel ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |