SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en 's middags het eerste bezoek voor mijn verjaardagen 's avonds de rest..
zondag werken![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:52 schreef AMangold het volgende:
Ik morgen ochtend w8en tot me gala-jurkje is bezorgt (A)Like!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en 's middags het eerste bezoek voor mijn verjaardagen 's avonds de rest..
zondag werken
Ik heb nog nooit een gala meegemaaktquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:26 schreef AMangold het volgende:
[..]
ikuh, heb nog niemand om mee te nemen naar het gala![]()
haha
lees ik daar een kandidaat XDquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een gala meegemaaktzou het nog wel willen.
December pasquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik durf wel hoor, masr daarvoor wil ik je wel eerst kennen
wanneer heb je gala?
december is al snelquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:35 schreef AMangold het volgende:
[..]
December pas
ps. dacht je dat ik iemand mee zou nemen die ik niet ken dan?
Het happy hour is toch verbannen uit de Bredase horeca? Of hebben we het ergens anders over.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb al vreselijk lang hier niet gekeken. Hoe is het FOK!kertjes
Gisteren nog iemand naar de happy hour geweest?
Daarom is het ook verboden, maar gisteren was de laatste ooit. Alle kroegen open en hysterische drukte, dus we zijn geëindigd bij de Baron waar het lekker rustig wasquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:31 schreef Nucky het volgende:
[..]
Het happy hour is toch verbannen uit de Bredase horeca? Of hebben we het ergens anders.
Ik heb vorig jaar een jongen moeten reanimeren bij de McDonalds in het centrum. Was ook gezellig naar het Happy Hour geweest. Krap 16 jaar denk ik. Viel van zijn kruk ineens. Zijn vrienden vonden het bijzonder grappig, tot het moment dat hij niets meer deed.
Het Happy Hour was altijd wel leuk voor de mensen die er mee om konden gaan. Denk dat het probleem voornamelijk was dat er aan te jonge mensen werd geschonken en het personeel geen zicht hield op mensen die té veel gedronken hadden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daarom is het ook verboden, maar gisteren was de laatste ooit. Alle kroegen open en hysterische drukte, dus we zijn geëindigd bij de Baron waar het lekker rustig was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |