Hoop t ook echt niet. Anders kunnen we het bij voorbaat al vergeten.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit het ESF liedje? Mag hopen van niet...
Jij vindt Ho Hey zeker ook mooi?quote:
Ze heeft nog steeds behoorlijk veel accent idd.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ilse praat een beetje als die zwemster.
Die is wel leukquote:Op woensdag 27 november 2013 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt Ho Hey zeker ook mooi?
Nee, als je goed geluisterd had wist je dat.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit het ESF liedje? Mag hopen van niet...
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt Ho Hey zeker ook mooi?
Sop je al op RvP?quote:
Ze heeft haar accent weer omarmd. Want ze heeft ook een tijd keurig ABN gepraat.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds behoorlijk veel accent idd.
Hier niet.quote:
Lijkt op een ontwerp van iemand die net de filters heeft ontdekt in photoshopquote:Op woensdag 27 november 2013 20:09 schreef waxmask het volgende:
2 Ontwerpers om een lelijk hoofd op een rechthoek te photoshoppen...
Lolquote:Op woensdag 27 november 2013 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ze heeft haar accent weer omarmd. Want ze heeft ook een tijd keurig ABN gepraat.
Geen idee. Maar ik vind het altijd zo raar dat alleen Brabo's en Limbo's een accent mogen/durven hebben. Andere accenten hoor je bv bij de NOS niet, die passen zich wel aan.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Lolis zeker beter voor haar imago.
Is sws. Ook bij van die radioreclames die extra dichtbij de mensen willen klinken (bijv. carglass) gebruiken alleen maar dat soort accenten.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik vind het altijd zo raar dat alleen Brabo's en Limbo's een accent mogen/durven hebben. Andere accenten hoor je bv bij de NOS niet, die passen zich wel aan.
Vincent Bijlo,quote:- N.a.v. de Time Magazine 'Person of the Year'- verkiezing vragen wij Max Pam, Roos Schlikker, Arjen van Veelen en Vincent Bijlo naar hun gedroomde persoon van het jaar 2013.
- Professor Robbert Dijkgraaf geeft morgen vanuit een uitverkochte Gashouder voor de derde keer college in het kader van DWDD University. Ditmaal over het übergenie Albert Einstein. (20:30, Ned. 3.) Vanavond een voorbeschouwing!
- 'Guilty Pleasures': vandaag biechten Bent van Looy (Das Pop) en Maxime Barlag & Danny van Tiggele (Mister and Mississippi) op wat hun heimelijke muzikale genoegens zijn.
Muziek is er van afrobeat/jazz/70's funk-band KOFFIE. Tafelheer is Wilfred de Bruijn.
Niet echt iets voor gillende kappers natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:23 schreef Arcee het volgende:
Ik vond het nummer wel goed klinken eigenlijk. Leuk gitaarriedeltje wel.
Wie is de rest? Ik ken van dat lijstje alleen Vincent Bijlo.quote:
Er is ook kunst van een vrouw die haar gebruikte maandverbandjes aan een touwtje aan het plafond hangt.. Weet je nu nog zeker dat je van kunst houd?quote:
*zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 19:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, Plien en Bianca is veel leuker.
Alles behalve Ronald Goedemondt is vrij kut.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:32 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Stand up comedy is sowieso kut.
40-45quote:Op donderdag 28 november 2013 19:33 schreef UncleDolan het volgende:
Joden grappen taboe? Sinds wanneer?
Jodengrappen blijven grappig, ook al hoor ik ze wel 6 miljoen keerquote:Op donderdag 28 november 2013 19:33 schreef UncleDolan het volgende:
Joden grappen taboe? Sinds wanneer?
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Jodengrappen blijven grappig, ook al hoor ik ze wel 6 miljoen keer
Goede opvolger van Obama dusquote:Op donderdag 28 november 2013 19:35 schreef Stickertje het volgende:
Miley Cyrus persoon van het jaar.. rot toch op
Time magazine is sowieso achterhaald.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:35 schreef Stickertje het volgende:
Miley Cyrus persoon van het jaar.. rot toch op
welnee.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:34 schreef marcodej het volgende:
Kan je wel intellectueel zijn, maar als je niet weet wie Miley Cyrus is ben je gewoon wereldvreemd.
Ik moest even nadenken wie dat ook weer was.quote:
Ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:37 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind het maar een vervelend meisje
Dat.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:37 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind het maar een vervelend meisje
Wie?quote:
Misschien is ze daarom wel neergeknaldquote:Op donderdag 28 november 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Vanwege haar stem zou ik haar niet kiezen.
Vind Wrecking Ball ook geen verkeerd nummer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |