Zitten behoorlijk vlotte dingen tussenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch vlot?
KijkDIT is vlot Sandra en Andres.
Dat was ook het beste van dit fragment.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Die tune van het eurovisie songfestival hadden we nog op single thuis
Cezargodquote:
-BladHark-quote:Op woensdag 27 november 2013 20:03 schreef padlarf het volgende:
kuntrie
spreek het normaal uit, klaphark
Deze?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:03 schreef waxmask het volgende:
Goeimorgen goeiemorgen...??? Die kende ik niet hahha, klonk lekker vies...
Pure kuntrie!quote:Op woensdag 27 november 2013 20:03 schreef DrDentz het volgende:
Dit is nog uit de tijd dat Ben Cramer ons moest vertegenwoordigen.
Ilse is wel lekker, dat scheeltquote:Op woensdag 27 november 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moet je met iets sub-electronisch komen tegenwoordig. Met back to basic redt je het niet
Tom Dicequote:Op woensdag 27 november 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moet je met iets sub-electronisch komen tegenwoordig. Met back to basic redt je het niet
Zou d'r wel geven ja, met d'r kuiltjesquote:Op woensdag 27 november 2013 20:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Ilse is wel lekker, dat scheelt
Hola.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou d'r wel geven ja, met d'r kuiltjes
België een paar jaar geleden wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tja, Ilse heeft ook nig steeds niet door hoe je het uitspreekt..quote:Op woensdag 27 november 2013 20:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is er nou helemaal niemand op de redactie die tegen Matthijs van Nieuwkerk durft te zeggen dat je het niet uitspreek als kuntrie?
Nou, ik denk dat ze het televotisch aflegt tegen de verbouwde barbie-poppen uit het oostblok qua uiterlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Ilse is wel lekker, dat scheelt
Redt jequote:
TOPPIE JOPPIEquote:Op woensdag 27 november 2013 20:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ilse praat een beetje als die zwemster.
Daar wil ik mijn jus wel in deponeren ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou d'r wel geven ja, met d'r kuiltjes
Is mij te heavy..quote:Op woensdag 27 november 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Hola.
Thank god i'm a countryboy is leuker.
Michael Stipe is zojuist boos gewordenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |