Bestaat al een paar jaar niet meer volgens mij.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:44 schreef teknomist het volgende:
Volgens mijn vriendin is de foute tent "Cafe Oud Bruin" aan de Schiekade...
Laat dat Bob de Bouwer niet horen!quote:Op maandag 3 februari 2014 13:58 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt tijd dat ze die teringzooi eens gaan opruimen.
Op de foto boven je staat MultiCopy.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:35 schreef o.us2.0 het volgende:
Kennen jullie toevallig een copyshop buiten school om in Rotterdam waar je voor weinig kan printen?
Waar je zeker niet moet zijn als je voor weinig wilt printen hoor. Ik vond het in ieder geval maar een dure grap.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
Op de foto boven je staat MultiCopy.
Oh ik kom er niet zo vaak (help zelf een printer, maar had dat niet altijd), dus ik weet niet of-ie een beetje betaalbaar is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar je zeker niet moet zijn als je voor weinig wilt printen hoor. Ik vond het in ieder geval maar een dure grap.
Je hebt Rena, op de hoek van de insulinde met de bergweg, dat is niet zo fout. Daar tegenover op de bergweg zelf had je altijd L'Ambassadeurtje. Maar die is weg, dat was wel een hele foute tent. Nu zit daar "My way or the Highway" geen idee wat dat voor tent is.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Zitten allemaal foute zaakjes op de Bergwegbedoel je die op de hoek van de Bergweg/insulindestraat? Dat is volgens mij wel een redelijk foute tent, weet alleen die naam ff niet uit mijn hoofd.
Klopt. Alleen al een tijd gesloten.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:44 schreef teknomist het volgende:
Volgens mijn vriendin is de foute tent "Cafe Oud Bruin" aan de Schiekade...
Ja, ik was bij de opening van RAW.quote:Op zondag 9 februari 2014 04:40 schreef SlugGuts het volgende:
Mensen nog naar al die kunst beurzen geweest afgelopen weekend? of vorige week IFFR?
Moi op het IFFR.quote:Op zondag 9 februari 2014 04:40 schreef SlugGuts het volgende:
Mensen nog naar al die kunst beurzen geweest afgelopen weekend? [i]of vorige week IFFR[/i]?
Ik woon zelf in het Liskwartier en het oude noorden is een wijk met twee gezichten. De ene straat staan allemaal goed onderhouden oude huisjes, de andere straat goedkope sociale huurwoningen. Weer een straatje verder staan verpauperde panden die uitgeknepen worden door huisjesmelkers. Het ligt heel erg aan waar je zit al moet ik zeggen dat het stuk rond de Soetendaalseweg nu wel behoorlijk opknapt.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is het Oude Noorden wat om in te wonen? Op wiki staat het nog in de vogelaarbuurten en wat ik me herinner van mijn tijd jaar of 10 terug in Rotterdam was het best een klotebuurt, maar lees veel dat het ondertussen wel wat beter is geworden?
Het gaat om het nieuwbouwwijkje rechts van de zwaanshals (?). 130watt.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik woon zelf in het Liskwartier en het oude noorden is een wijk met twee gezichten. De ene straat staan allemaal goed onderhouden oude huisjes, de andere straat goedkope sociale huurwoningen. Weer een straatje verder staan verpauperde panden die uitgeknepen worden door huisjesmelkers. Het ligt heel erg aan waar je zit al moet ik zeggen dat het stuk rond de Soetendaalseweg nu wel behoorlijk opknapt.
Ja, dat ken ik wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het gaat om het nieuwbouwwijkje rechts van de zwaanshals (?). 130watt.
Vanaf het balkon met verbazing zitten kijken hoe dat enorme bakbeest door de Erasmusbrug geloodst werd. Het was bijna spijtig toen het voorbij was, was echt vakwerk van die drie sleepboten.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:48 schreef Happel het volgende:
Hoe geil was dit dan vorige week.
[ afbeelding ]
Mooie foto zeg met die skyline op de achtergrond. Is die genomen vanuit dat kantoorgebouw op pootjes?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:48 schreef Happel het volgende:
Hoe geil was dit dan vorige week.
[ afbeelding ]
Lijkt me wel, ja. Canvaswaardige foto.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Mooie foto zeg met die skyline op de achtergrond. Is die genomen vanuit dat kantoorgebouw op pootjes?
Die wijk wordt idd goed aangepakt! Waarom ga je niet een keer kijken hoe het daar is? Je moet zelf een goed gevoel hebben dat je er kunt wonen toch?quote:Op maandag 17 februari 2014 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is het Oude Noorden wat om in te wonen? Op wiki staat het nog in de vogelaarbuurten en wat ik me herinner van mijn tijd jaar of 10 terug in Rotterdam was het best een klotebuurt, maar lees veel dat het ondertussen wel wat beter is geworden?
Dat gaan we ook natuurlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:12 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Die wijk wordt idd goed aangepakt! Waarom ga je niet een keer kijken hoe het daar is? Je moet zelf een goed gevoel hebben dat je er kunt wonen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |