Vanaf volgende week woensdag 22 januari t/m zondag 2 februari 2014 is Rotterdam weer de plek waar vooral studenten van allerlei kunstacademies en veelal wannabe filmliefhebbers hun hart kunnen ophalen als het gaat om het bezoeken van films uit het alternatieve filmcircuit afkomstig uit diverse landen.
Vanavond is dat de premièreavond van het Internationale Film Festival van Rotterdam met de film Her van Spike Jonze. die ik al gezien heb (matige film) en dus aan mij voorbij laat gaan.Tevens is er vanavond de bekerkraker AFC Ajax vs Feyenoord dus mag je raden waar ik vanavond zit.(Amsterdam ArenA dus )
Desondanks een indruk hoe het dit jaar is opgebouwd.
ingang voorportaal IFFR giftshop rechts in het voorportaal IFFR goodies #1 IFFR goodies#2 IFFR magneetjes centrale hal beneden IFFR Food corner aan het einde van de grote hal.(buffetvorm) centrale hal van boven gezien. Links in de centrale hal de UPC relax hoek & garderobe optie UPC relax hoek,achter de informatie desk in de centrale hal Tigerpas helpdesk en pin mogelijkheden Pers en VIP verdieping Internet & relax mogelijkheden aldaar IFFR centrale administratie waar weer hard gewerkt wordt achter de schermen om alles weer goed te laten verlopen. IFFR Press & VIP afdeling voor het Hubert Bals Fonds,Cinemart e.d. 1 vd zalen waar vaak belangrijke evenementen plaatsvinden
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2014 16:42:33 ]
IFFR is zo goed als afgelopen op de slotfilm en afterparty na (morgen en overmorgen tellen we niet echt mee) en nog het laatste "was weer een succesvol Festival"praatje voor de lokale media.
Inpakken en wegwezen en tot volgend jaar.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2014 16:20:39 ]