Ons dakterras sla ik over, woon hoog, dus zie alles en blijf lekker warmquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:51 schreef Tem het volgende:
Wij gaan op het dakterras staan en kunnen dan mooi de stad overzien.
Komt omdat het bijna allemaal kinderen zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:42 schreef arachide. het volgende:
Hier gaat het vanaf 10 uur vanochtend goed los. Met een burgerlijke stilte met etenstijd.
Wij gaan tzt ook ergens die kant op (al dacht ik zelf iets richting het park te lopen, om de grootste drukte te vermijden). Ergens afspreken?quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:28 schreef Breuls het volgende:
Ik ga tegen middernacht wel naar de Boompjes en effe kijken.
Ja, leuk!quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wij gaan tzt ook ergens die kant op (al dacht ik zelf iets richting het park te lopen, om de grootste drukte te vermijden). Ergens afspreken?
Ik ben met een rotje bekogeld door een papa. Ik had echt zin om die kinderen van hem bij de strot te grijpen en te schreeuwen dat sinterklaas niet bestaat, dat mama ooit doodgaat en dat er niks is na de dood.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Komt omdat het bijna allemaal kinderen zijn.
Ik ben een vrouw, ik speel smerig of ik speel nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:01 schreef Tem het volgende:
Je kan beter die man bij z'n strot grijpen.
Zullen we je even na elven ophalen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hoe laat wilden jullie op pad gaan?
Amen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, ik speel smerig of ik speel niet
Sure.quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zullen we je even na elven ophalen?
oorlogsgebied?quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:07 schreef RenRen- het volgende:
Waar ik zit hoor ik 100 knallen per minuut, maar geen vuurwerk te zien
Vanaf 245.000, dat is voor de plek en het oppervlakte (110m2) niet heel raar hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:40 schreef Danielle83 het volgende:
Liep vandaag bij blaak en de markthal gaat nu echt hard! Die prijzen voor de appartementen zijn alleen belachelijk hoog anders wist ik wel waar ik zou willen wonen
Ik weet het ook wel dat je voor de locatie betaald helaas nog geen winnend staatslot gehadquote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vanaf 245.000, dat is voor de plek en het oppervlakte (110m2) niet heel raar hoorIk heb het ook niet toevallig nog ergens slingeren, maar in 020 had er waarschijnlijk een 1 voor het bedrag gestaan
Ik vind dus juist dat je niet voor de locatie betaald. Midden in het centrum, een trein-metro-tramstation op nog geen 25 meter, de grootste markt van Nederland voor de deur....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:58 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik weet het ook wel dat je voor de locatie betaald helaas nog geen winnend staatslot gehadHet ziet er wel echt tof uit!
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:36 schreef Toekito het volgende:
Laat ze in 020 maar eerst eens zoiets moois bouwen.
het centraal station is daar nog steeds niet klaar en hier zo goed als ... en 010 is veel later begonnen ...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Dat duurt 15 jaar, en dan verzakt't.
Had van mij ook wel wat anders in gemogen dan weer een shoarmatent, ook al is het een wat luxere deze keer. Nog een toffe kroeg zou best mogen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZnag!8v9pyodBd6dAk/
http://jaffa-express.nl
Minimaal orderbedrag 12,50
Bezorgkosten 1,50
Bezorging gratis. Bestellingen worden gemiddeld binnen 30 minuten bezorgd. 50,00
Gemiddelde bezorgtijd 30 - 45 min.
Bezorgtijden:
Elke dag van 12:00 tot 02:00
Haten op Jaffaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:07 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Had van mij ook wel wat anders in gemogen dan weer een shoarmatent, ook al is het een wat luxere deze keer. Nog een toffe kroeg zou best mogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |