Op jezelf wonen is duur hé?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:46 schreef arachide. het volgende:
Liieeeeeeeve Rotterdammers, wie wil er nou geen schilderijtje van een fop Rotterdamse?
https://www.facebook.com/(...)door/195527813981898
Like, share and feel the love
Mooi is dat.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Was, want die comment is foetsie
Kun je ook paarden?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tis niet grappig, nee
Wil jij geen mooi schilderijtje van de katten?
Is ook, vooral de Foe Yong Hai met grote garnalen...quote:
Ik zoek nog een goed Spaans restaurant. Sinds Maria weg is weet ik het niet zo 123.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Is ook, vooral de Foe Yong Hai met grote garnalen...![]()
En de lekkerste sauto soep haal je toch bij Warung Melati, niet bij Mini!!!
Barcelona aan de Pannenkoekenstraat.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zoek nog een goed Spaans restaurant. Sinds Maria weg is weet ik het niet zo 123.
Merci, ziet er wel een beetje snackbar uit maar wie weet. Ik ben ooit wel eens gaan eten bij Abrikoos in Delfshaven, maar dat was niet je van het.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Barcelona aan de Pannenkoekenstraat.
Boot is dezelfde ketenquote:Op zondag 8 december 2013 08:46 schreef Tem het volgende:
Het oude Nighttown dus. Meestal ga ik naar de chinese boot maar wil hier ook wel eens een keer snuffelen.
zit er nog niet zo heel erg lang hoorquote:Op zondag 8 december 2013 17:14 schreef RenRen- het volgende:
HOE de fuck heb ik nog niet gezien dat die winkel daar zitIk rijd er elke dag langs. 2 keer.
Dank voor de tip!quote:Op zondag 8 december 2013 11:50 schreef WHATSHESAID het volgende:
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij Bistrot Du Bac op het Deliplein. Echt een aanrader
Ik woonde in rotterdamquote:Op woensdag 11 december 2013 19:41 schreef Tem het volgende:
Ja, dit kan natuurlijk niet. Capelle topic is een paar deuren verderop.
ik bestel altijd in Enschede.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:35 schreef tennis_jongen het volgende:
Iemand een goede vuurwerk winkel?
Centrum in een flat, vlak bij die great britain en eetcafé panoramaquote:Op woensdag 11 december 2013 19:53 schreef Tem het volgende:
Goed zoeken. Waar woonde je dan in Rotterdam?
Dan woonde we niet ver van elkaarquote:Op woensdag 11 december 2013 20:39 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Centrum in een flat, vlak bij die great britain en eetcafé panorama
Pak de fiets en rijd eens door Rotterdam-Centrum/Noord/Crooswijk e.d. en zie de grote spandoeken met vuurwerk aangeboden. Is bijna allemaal van goede kwaliteit.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:35 schreef tennis_jongen het volgende:
Eindelijk na zolang zoeken het rotterdam topic gevonden!![]()
Zelf woon ik niet in Rotterdam maar in Capelle aan den IJssel. Maar 2 minuten lopen en ik zit in rotterdam. Fascinatio boulevard. 4/5 haltes tot blaak en blaak en beurs. Vandaar dat ik er sowieso elk weekend kom.
Iemand een goede vuurwerk winkel?
Apart dat die weggaat zit altijd vol daar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:23 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Pak de fiets en rijd eens door Rotterdam-Centrum/Noord/Crooswijk e.d. en zie de grote spandoeken met vuurwerk aangeboden. Is bijna allemaal van goede kwaliteit.
iets anders:
Rotterdam krijgt er volgend jaar een nieuw Thais restaurant bij....op de Kruiskade!
Sumo? op de hoek gaat weg en wordt naar ik begrepen heb een Vietnamees.
Die gaat verhuizen naar de overkant volgens mij. Onder dat nieuwe gebouw bij de Pauluskerk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:23 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Apart dat die weggaat zit altijd vol daar.
Wat voor beleid voer je dan eigenlijk? Miljoenen in een podium pompen om het uiteindelijk een toko te laten worden. Straks een ikea in de maassilo.quote:Op zondag 8 december 2013 08:46 schreef Tem het volgende:
Het oude Nighttown dus. Meestal ga ik naar de chinese boot maar wil hier ook wel eens een keer snuffelen.
Naja, het is natuurlijk treurig dat Rotterdam niet echt een poppodium meer heeft. Dat Watt is ook gefaald en daarna zou het dacht ik de grootste gay disco worden en uiteindelijk is het een giga-toko. Ik vind het ook wel ietwat merkwaardig.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:26 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Wat voor beleid voer je dan eigenlijk? Miljoenen in een podium pompen om het uiteindelijk een toko te laten worden. Straks een ikea in de maassilo.
Je ziet wel wat leuek optredens in de maassilo de laatste tijd. Vind dat wel een goede locatie om bands te laten optreden. Vette locatie, toffe zaal(en), goed en hard geluid, vlakbij de metro, je kan je auto nog redelijk kwijt in de buurt, best groot. Daar kunnen ze best wat leuke bands kwijt.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Naja, het is natuurlijk treurig dat Rotterdam niet echt een poppodium meer heeft. Dat Watt is ook gefaald en daarna zou het dacht ik de grootste gay disco worden en uiteindelijk is het een giga-toko. Ik vind het ook wel ietwat merkwaardig.
Maassilo blijft idd een vette locatie! Ik kwam er met now&wow feesten. Volgens mij word ik oudquote:Op woensdag 18 december 2013 20:28 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Je ziet wel wat leuek optredens in de maassilo de laatste tijd. Vind dat wel een goede locatie om bands te laten optreden. Vette locatie, toffe zaal(en), goed en hard geluid, vlakbij de metro, je kan je auto nog redelijk kwijt in de buurt, best groot. Daar kunnen ze best wat leuke bands kwijt.
- Het kreeg dik veel subsidiequote:Op woensdag 18 december 2013 19:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
*zucht*.. blijf het triest vinden die misinformatie... Watt is niet gefaald. Maar de gemeente zit elke keer weer te falen, omdat ze niet luisteren en alleen maar het mooie willen zien.
Jij weet dat daar ooit een bioscoop zat in een tijd dat jullie naar alle waarschijnlijkheid nog niet geboren waren en ik wel? Naam? Arena bioscoop.quote:Op zondag 8 december 2013 08:46 schreef Tem het volgende:
ik dacht eigenlijk dat daar die mega-gay bioscoop zou komen.
Toen die bioscoop dicht ging was ik tienquote:Op woensdag 25 december 2013 11:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jij weet dat daar ooit een bioscoop zat in een tijd dat jullie naar alle waarschijnlijkheid nog niet geboren waren en ik wel? Naam? Arena bioscoop.![]()
Btw...de nieuwe Thai die op de Kruiskade opengaat volgende maand heet: SO13 trouwens.
Nog fijne kerstdagen Rotterdam!
quote:Op maandag 30 december 2013 18:32 schreef christiman het volgende:
Tot hoe laat kan ik morgenavond nog over de Erasmusbrug fietsen? En vanaf hoe laat is 'ie weer open na 0:00 uur?
http://www.nieuwjaarsnacht.nl/routebeschrijvingquote:Belangrijk: de Erasmusbrug is op 31 december afgesloten voor alle verkeer vanaf 18.00 uur tot en 1 januari 01.30 uur. De Willemsbrug is wel toegankelijk voor alle verkeer. Houd hier rekening mee, want je wordt omgeleid.
quote:Op maandag 30 december 2013 18:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
http://www.nieuwjaarsnacht.nl/routebeschrijving
quote:
Ook prima. Ik zit dit jaar vlak naast de Erasmusbrug, maar wel vanaf de zuidkant. Prima uitzicht.quote:Op maandag 30 december 2013 18:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Ik bekijk het vuurwerk lekker vanaf de bank, 150km verderop
Boompjes zuidkant?quote:Op maandag 30 december 2013 19:08 schreef christiman het volgende:
[..]
Ook prima. Ik zit dit jaar vlak naast de Erasmusbrug, maar wel vanaf de zuidkant. Prima uitzicht.
Beter uitzicht dan 2 jaar geleden krijg ik niet meer: appartement aan de Boompjes, 15e verdieping, terras aan de kant van de Maas
Ah ok, maar Boompjes is toch juist de noordkant van de Maas?quote:Op maandag 30 december 2013 20:36 schreef christiman het volgende:
[..]
Ja precies, vanaf het terras van dat appartement hadden we uitzicht op te Erasmusbrug
Zeker, maar als het terras aan de zuidkant van het gebouw zit (dat aan de noordelijke oever staat), dan kijk je alsnog op de Maas hequote:Op maandag 30 december 2013 20:43 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ah ok, maar Boompjes is toch juist de noordkant van de Maas?
Dat vind ik dus jammer: alle tenten organiseren betaalde feestjes. Ik zou best een paar feestjes af willen gaan, maar dan ben je dus een fortuin kwijt om alleen maar binnen te komen.quote:Op maandag 30 december 2013 21:48 schreef christiman het volgende:
http://www.cityguiderotte(...)ieuw-jaar-rotterdam/
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:02 schreef DutchTrain het volgende:
Valt heel erg mee dit jaar inderdaad. Zie ook veel politie rondrijden en hier in de tunnels onder het spoor durft niemand meer wat af te steken, nadat de politie de daders een paar keer had ingesloten deze week
Hier begon het al redelijk vroeg vanmorgen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:07 schreef Breuls het volgende:
Het geknal is nu even stil, trouwens. Rust in het centrum.
Gaaaaaaaaaaat maar door hierquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:12 schreef Breuls het volgende:
Zo te horen is het ergens in Kralingen al flink los aan het gaan.
Ons dakterras sla ik over, woon hoog, dus zie alles en blijf lekker warmquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:51 schreef Tem het volgende:
Wij gaan op het dakterras staan en kunnen dan mooi de stad overzien.
Komt omdat het bijna allemaal kinderen zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:42 schreef arachide. het volgende:
Hier gaat het vanaf 10 uur vanochtend goed los. Met een burgerlijke stilte met etenstijd.
Wij gaan tzt ook ergens die kant op (al dacht ik zelf iets richting het park te lopen, om de grootste drukte te vermijden). Ergens afspreken?quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:28 schreef Breuls het volgende:
Ik ga tegen middernacht wel naar de Boompjes en effe kijken.
Ja, leuk!quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wij gaan tzt ook ergens die kant op (al dacht ik zelf iets richting het park te lopen, om de grootste drukte te vermijden). Ergens afspreken?
Ik ben met een rotje bekogeld door een papa. Ik had echt zin om die kinderen van hem bij de strot te grijpen en te schreeuwen dat sinterklaas niet bestaat, dat mama ooit doodgaat en dat er niks is na de dood.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Komt omdat het bijna allemaal kinderen zijn.
Ik ben een vrouw, ik speel smerig of ik speel nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:01 schreef Tem het volgende:
Je kan beter die man bij z'n strot grijpen.
Zullen we je even na elven ophalen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hoe laat wilden jullie op pad gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |