quote:De J-135 heeft onlangs zijn 5.000ste vlieguur volbracht. Dat is binnen de Koninklijke Luchtmacht niet geheel uniek. In totaal zijn er van de actieve Nederlandse F-16’s vijf exemplaren die meer dan 5000 vlieguren hebben volbracht. De eerste was de J-511 die op 20 juni 2012 zijn 5.000ste uur volmaakte.
Wat het deze keer bijzonder maakt is, dat dit toestel zijn 5.000ste vlieguur boven Afghanistan heeft gemaakt. Ruim 1.000 vlieguren zijn gemaakt tijdens de zogeheten out-of-area operaties waaronder Afghanistan.
Het toestel, afkomstig van het 322 squadron Vliegbasis Leeuwarden, heeft onder andere gevlogen vanaf Manas, Kandahar en Mazar-e-Sharif.
Air Task Force
Ruim 10 jaar levert Nederland met F-16’s een bijdrage aan de ISAF missie in Afghanistan. Sinds november 2011 voert de Air Task Force (ATF) haar taken uit vanaf het noordelijk gelegen Mazar-e-Sharif (MeS) gelegen in de provincie Balkh.
Hoeveel CO2 zou hij al geproduceerd hebben?quote:
Ze zullen wel al een hoop Air Miles hebben.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoeveel CO2 zou hij al geproduceerd hebben?
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoeveel CO2 zou hij al geproduceerd hebben?
lastig te zeggen, reken maar op 10 miljoen euro excl. onderhoud en reserveonderdelen enzoquote:
Da's niet duur, hij staat nog goed op de bandjesquote:Op woensdag 27 november 2013 18:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
lastig te zeggen, reken maar op 10 miljoen euro excl. onderhoud en reserveonderdelen enzo
Afgekeken zelfs.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:36 schreef Latert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je al zo ver met BB
deze hadden we gewoon moeten scorenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:23 schreef Specularium het volgende:
Ik krijg hier een meer razende erectie van dan van die gare JSF.
[ afbeelding ]
Jezus wat lelijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
deze hadden we gewoon moeten scoren
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |