Vandaag mijn pakketje (case voor telefoon) binnen van BIC. Heeft er 35 dagen over gedaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:23 schreef mschol het volgende:
morgen is mijn bic pakketje 30 dagen onderweg...
Wat heeft die muismat gekost dan? Ik zie op de website staan for $0.99* *Additional $4.99/each?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:40 schreef nico445 het volgende:
[..]
http://www.artscow.com/free-mousepad
[ afbeelding ] en de muismat die ik besteld heb :p
Kom je net te laat mee...quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:19 schreef relativity het volgende:
Iemand hier toevallig nog coupons voor focalprice?
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2013 18:15 schreef shiznuts het volgende:
Thanksgiving @ Focalprice. 8% off coupon (Coupon code: THANKU13 , Valid till: Dec.2, 2013).
Potjandoriequote:
Was het nog iets bijzonders (met accu / scherp)?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:38 schreef shiznuts het volgende:
Als je nog iets onderweg hebt dat heeeel lang duurt en je de hoop eigenlijk al opgegeven hebt...
Ik krijg net iets binnen dat van 3 maanden geleden dateert.
Jep, hier eergisteren de resend (verstuurd 15-11) van het $0.01 Tmart zaklampje van september ontvangen ... en wat zat er gisteren in de brievenbus? Het 0.01 zaklampje van september!quote:Op woensdag 4 december 2013 10:38 schreef shiznuts het volgende:
Als je nog iets onderweg hebt dat heeeel lang duurt en je de hoop eigenlijk al opgegeven hebt...
Ik krijg net iets binnen dat van 3 maanden geleden dateert.
Ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:28 schreef Miniem het volgende:
Wie had er een hotshoe besteld?
Deze? of een andere?
http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item4d0c88fd58
Heb hem gister binnen gekregen (in oktober besteld)quote:Op woensdag 4 december 2013 12:22 schreef jeroendh het volgende:
Wacht nog steeds op de 1 cent LED lamp van Tmart![]()
Bestelling van 24-9Volgens de sheet nu 71 dagen verder (51 werkdagen)
Zaklampjes komen nu dus eindelijk boven water?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:19 schreef roflmaker het volgende:
[..]
Heb hem gister binnen gekregen (in oktober besteld)
Hmpf, het is trouwens wel apart dat ze een koortje meeleveren maar dat je hem niet kan bevestigen aan het lampje zelfquote:Op woensdag 4 december 2013 13:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zaklampjes komen nu dus eindelijk boven water?
Hier ook in september besteld maar nog steeds niet binnen. Artikel van eind augustus en 2 van oktober ook nog niet...
kan wel, zit een klein gaatje aan de zijkant naast de aan/uit knop.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:30 schreef roflmaker het volgende:
[..]
Hmpf, het is trouwens wel apart dat ze een koortje meeleveren maar dat je hem niet kan bevestigen aan het lampje zelf
Bij mij nietquote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
kan wel, zit een klein gaatje aan de zijkant naast de aan/uit knop.
Echt niet? Je ziet hem slechtquote:
Ik wilde hem bestellen. Omdat er liquid inzitquote:Op woensdag 4 december 2013 11:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik.
Ik heb deze (was en is voor $0.58). Je hebt ook nog deze en deze maar die lijken me door hun grootte niet praktisch. De eerste kun je gewoon altijd op je camera laten zitten tenzij je de hot shoe wil gebruiken.
Die bestelling dateert overigens ook al van 29 oktober.
quote:Due to limitations imposed by airlines, item New Hot Shoe Cover Cap Bubble Spirit Level Canon Nikon can only be shipped to Russia at this moment. We are making every effort to solve this issue as soon as possible and we deeply apologize for any inconvenience caused.
Alles wat op een Nikon past, past op een Canon*. Maar alles wat op een Canon past, past niet per se op een Nikon. Heeft te maken met de afstand tussen achterste lenselement en de sensor.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:44 schreef Miniem het volgende:
Shiz, jij hebt een Canon spiegelreflex he?
Jij had een keer lenzen uit China gehaald maar passen die ook op een Nikon?
Nee. Ik heb een M43 camera: Panasonic GH2. Daar heb ik wel een mooie Chinalens voor, de SLR Magic HyperPrime CINE 25mm T0.95, maar die heeft een MFT-mount.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:44 schreef Miniem het volgende:
Shiz, jij hebt een Canon spiegelreflex he?
Jij had een keer lenzen uit China gehaald maar passen die ook op een Nikon?
Not that I know of. SLR Magic maakt echter ook lenzen voor andere mounts. Maar ze zijn niet ultra cheap (but dat T0.96 doe!quote:Op woensdag 4 december 2013 17:10 schreef Miniem het volgende:
hmm, thnx voor de uitleg.
geen lenzen in China dus die wel geschikt zijn?
[..]
Eh... tasje? Tripod? Quick-release plate/base? Strap? SD card storage solution? Lens clean pen? Dust blower? Hotshoe -> 1/4" thread? Dagee clip-on lavalier mic? Fotga mount adapters? Fotga ND filters (ND2, ND4, ND8), variable ND, gradual ND, polarizer, UV filters? Cokin P-setje? IPX rated underwater bag?quote:nog tips voor ander leuk fotomaterieel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |