abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:46:45 #126
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133871306
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:34 schreef rene90 het volgende:
Wat 'boeit' slechte feedback op ebay eigenlijk, als iemand 1000 positieve reacties heeft en 1 negatieve is dat toch geen probleem?
Fees, ;). Top sellers van 99.9% betalen minder dan mensen met 96% score.
Daarnaast penaltie op het moment dat je te veel klachten krijgt in 1 periode :).

Waarom denk je dat die verkopers soms mensen om willen kopen bij negatieve feedback? Die 5 dollar die ze weggeven zijn ze anders meermaals kwijt ;).

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:27 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat de verkopers score negatief beinvloed zou worden als hij goederen aanbiedt die hij helemaal niet kan leveren.
Nou, gewoon een klacht openen en uiteindelijk door Aliexpress laten beslissen. Heb ik hier ook gedaan en kreeg gewoon het geld terug. Duurt overigens wel even.
quote:
Ik moet zeggen trouwens dat deze ervaring mijn twijfel over kopen bij aliexpress wel heel negatief heeft beinvloed ook. Het systeem in mijn ervaring slecht op het gebied van conflict oplossing; ik kon mijn klacht niet eens geregistreerd krijgen omdat het systeem de eigen informatie niet kon verwerken (verkopersnummer etc).
Hier ging dat allemaal automatisch? Hoef geen nummers of iets dergelijks in te vullen.

Als iemand een artikel niet betaald / niet verzend sluit de deal vanzelf.
quote:
En daarnaast heb ik ook te maken met een andere verkoper die 5 dagen terug vertelde dat hij 'vandaag' zou gaan verschepen, maar dat niet deed en die nu kennelijk op het moment dat de deal automatisch zou worden gecancelled verscheept zou hebben met EMS China en me een niet bestaand (of heel misschien nog niet bekend) tracking nummer geeft.
Klopt, dit komt vaker voor; ze pakken op dat moment alvast een tracking nummer uit de kast en plakken die op de brief/pakket. Duurt dan zo wat langer voordat die werkt.
Best common in China, op ebay ook al wel meermaals meegemaakt.

De verkoper heeft die code al gebruikt dus en wacht op goederen en zegt dat jij een claim moet openen voor verkeerd besteld zodat hij geen sanctie krijgt.
Slim, gewoon doen dus als je je geld terug wil; anders gewoon lekker blijven wachten..

In elk systeem zitten mazen, bij Ebay ook wel eens gezien dat mensen hun geld door ''slimme'' constructies niet terug kregen bij oplichting. Deze vent maakt (helaas) voor jou slim misbruik van het systeem; Aliexpress gaat je waarschijnlijk pas refunden op het moment dat de 60 dagen zijn gepasseerd TENZIJ de verkoper zo slim is geweest om dit in de messages te vermelden, dan geef ik je bij het opwaarderen naar een claim wel een kans.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:54:02 #127
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_133871453
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Daarnaast penaltie op het moment dat je te veel klachten krijgt in 1 periode :).

Waarom denk je dat die verkopers soms mensen om willen kopen bij negatieve feedback? Die 5 dollar die ze weggeven zijn ze anders meermaals kwijt ;).

[..]

Nou, gewoon een klacht openen en uiteindelijk door Aliexpress laten beslissen. Heb ik hier ook gedaan en kreeg gewoon het geld terug. Duurt overigens wel even.

[..]

Hier ging dat allemaal automatisch? Hoef geen nummers of iets dergelijks in te vullen.
[ link | afbeelding ]

[..]

Klopt, dit komt vaker voor; ze pakken op dat moment alvast een tracking nummer uit de kast en plakken die op de brief/pakket. Duurt dan zo wat langer voordat die werkt.

De verkoper heeft die code al gebruikt dus en wacht op goederen en zegt dat jij een claim moet openen voor verkeerd besteld zodat hij geen sanctie krijgt.
Slim, gewoon doen dus als je je geld terug wil; anders gewoon lekker blijven wachten..

In elk systeem zitten mazen, bij Ebay ook wel eens gezien dat mensen hun geld door ''slimme'' constructies niet terug kregen bij oplichting. Deze vent maakt (helaas) voor jou slim misbruik van het systeem; Aliexpress gaat je waarschijnlijk pas refunden op het moment dat de 60 dagen zijn gepasseerd TENZIJ de verkoper zo slim is geweest om dit in de messages te vermelden, dan geef ik je bij het opwaarderen naar een claim wel een kans.
Is het devies dan niet sowieso: via paypal betalen ivm refund?
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:55:15 #128
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133871478
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:54 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Is het devies dan niet sowieso: via paypal betalen ivm refund?
Op Aliexpress kan dat niet, maar die hebben Escrow, bij mij (er zijn andere verhalen) ging het allemaal best snel met de claim(s) daar.

Voor de rest inderdaad Paypal <3
pi_133871639
blijft het lelijk vinden dat elke message naar een ebay seller gelijk gezien word als een geschil xD
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:11:19 #130
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133871839
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:03 schreef Downstar het volgende:
blijft het lelijk vinden dat elke message naar een ebay seller gelijk gezien word als een geschil xD
Overige berichten niet ^O^
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:16:39 #131
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_133871960
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Op Aliexpress kan dat niet, maar die hebben Escrow, bij mij (er zijn andere verhalen) ging het allemaal best snel met de claim(s) daar.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hoe gaan jullie om met bijvoorbeeld de volgende situatie?
RC heli gekocht, 50 euro. In het pakket zat water. Niet heel veel, maar genoeg om de heli niet te laten vliegen. Boekje was ook supervochtig en er zat water op de remote.

Heb dit gemeld en heb fotos moeten sturen, een video (for gods sake, hij doet het niet!) en toen kwamen ze met sorry ja maar we moeten even checken. We gaan het oplossen door een nieuw receiver board op te sturen (de complete printplaat quadcopter). Dan zou alles weer moeten werken. Zo niet dan sturen we ook een nieuwe remote.

Naja, voordat die dingen aankomen is de datum van paypal geschil om op te waarderen tot claim allang dicht, uiteraard, wat in mijn geval nu dus zo is. Dit is overigens goedgekomen want het probleem is nu opgelost, maar als het niet opgelost was ben je mooi het zakje.

BangGood, overigens
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:22:31 #132
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133872115
Puur afhankelijk van de shop en voorgaande ervaringen daarmee, Baggood doet wel wat ze zeggen. Bij andere shops weet ik niet; hangt af van hun aanbod. Als ze zelf melden we sturen die en die onderdelen opnieuw dan zou ik het wel vertrouwen :).

Mocht dat niet zo zijn dan kan ik ze altijd nog gaan pesten met nieuwe orders ;)
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:54:44 #133
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_133873021
Bij BIC hbben ze atm weer een aktie, met elke dag kans op prijzen of discount codes.
http://www.buyincoins.com/christmas_prize

Vandaag had ik 3% discount, .. morgne hopelijk meer >.< :p
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_133873276
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:54 schreef tokko1 het volgende:
Bij BIC hbben ze atm weer een aktie, met elke dag kans op prijzen of discount codes.

Gister had ik ook 3%, het zal erop neer komen dat je elke dag 3% krijgt maar telkens op een andere groep ofzo.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 3 december 2013 @ 13:06:56 #135
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_133873445
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:54 schreef tokko1 het volgende:

Ik heb vandaag 10% korting op mannenkleding
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
pi_133873788
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:06 schreef mabo11 het volgende:

[..]

Ik heb vandaag 10% korting op mannenkleding
5% op home & garden
pi_133874289
Gister 7% korting op alle groepen :)
dat kan nog wel eens van pas komen..

hoelang eigenlijk geldig?
pi_133874320
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:33 schreef Downstar het volgende:
Gister 7% korting op alle groepen :)
dat kan nog wel eens van pas komen..

hoelang eigenlijk geldig?
staat in je account volgens mij erbij.
Top 5 China producten
pi_133874435
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

staat in je account volgens mij erbij.
Je hebt gelijk, 1 januari 2014
pi_133875142
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

[..]

[ link | afbeelding ]

[..]

Ik kan je niet helemaal volgen? Wat moet hij gemeld hebben om een eerdere claim gehonoreerd te krijgen? Ik zit nu op mijn werk dus een dispute openen hier is niet zo handig, maar ik zal het zo nog een keer proberen.

Ik heb in al de jaren dat ik dingen via internet koop niet zoveel problemen gehad als met de 4 aankopen die ik via Aliexpress heb gedaan de afgelopen maand. Ik denk dat ik het platform vanaf nu gewoon niet meer gebruik.
pi_133879688
Heuj :D 2 china pakketjes binnen vandaag.
Waarvan 1 mn muis is.
Ik weet alleen niet welke muis het is, die van 23-10 of 29-11 :')
Staat trouwens helemaal geen Cobra logo op, ook zonder verpakking.

En een chique stropdas van Tmart _O_
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_133880252
lekker slim zijn ze weer bij focalprice hoor.
Ik heb mijn bestelling besteld als guest, dus ik heb gene order id gekregen.
Maar om dat order id te krijgen kan je met hun contact opnemen volgens de site.
Maar wat heb je daar voor nodig? Juist het order id :')
stelletje faal-chinezen
pi_133882938
Vandaag 1$ mousepad van artscow ontvangen. verstuurd op 29-11 Bijzonder snel binnen dus :D
kwaliteit is weer prima . heb er al eens eerder een besteld en die was ook redelijk snel binnen
pi_133883107
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:28 schreef nico445 het volgende:
Vandaag 1$ mousepad van artscow ontvangen. verstuurd op 29-11 Bijzonder snel binnen dus :D
kwaliteit is weer prima . heb er al eens eerder een besteld en die was ook redelijk snel binnen
1 dollar? :+ en het zou dus wel kunnen dat het mn muis van 29-11 is.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_133883221
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:28 schreef nico445 het volgende:
Verdomd ik wacht al sinds eind oktober op Artscow.
pi_133883297
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:33 schreef Miniem het volgende:

[..]

1 dollar? :+ en het zou dus wel kunnen dat het mn muis van 29-11 is.
http://www.artscow.com/free-mousepad
en de muismat die ik besteld heb :p
pi_133884664
Iemand hier toevallig nog coupons voor focalprice?

Zoiets is ook wel handig, maar heb liever iets waar die goed in vastzit; iemand een idee? :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_133884783
morgen is mijn bic pakketje 30 dagen onderweg... -O-
pi_133884843
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:19 schreef relativity het volgende:
Iemand hier toevallig nog coupons voor focalprice?

[ afbeelding ]
Zoiets is ook wel handig, maar heb liever iets waar die goed in vastzit; iemand een idee? :P
Gewoon op je nachtkastje ofzo.
Top 5 China producten
pi_133884885
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:25 schreef rene90 het volgende:

[..]

Gewoon op je nachtkastje ofzo.
Nah heb geen zin om dat ding altijd langs me te hebben laden :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')