Fees,quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:34 schreef rene90 het volgende:
Wat 'boeit' slechte feedback op ebay eigenlijk, als iemand 1000 positieve reacties heeft en 1 negatieve is dat toch geen probleem?
Nou, gewoon een klacht openen en uiteindelijk door Aliexpress laten beslissen. Heb ik hier ook gedaan en kreeg gewoon het geld terug. Duurt overigens wel even.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de verkopers score negatief beinvloed zou worden als hij goederen aanbiedt die hij helemaal niet kan leveren.
Hier ging dat allemaal automatisch? Hoef geen nummers of iets dergelijks in te vullen.quote:Ik moet zeggen trouwens dat deze ervaring mijn twijfel over kopen bij aliexpress wel heel negatief heeft beinvloed ook. Het systeem in mijn ervaring slecht op het gebied van conflict oplossing; ik kon mijn klacht niet eens geregistreerd krijgen omdat het systeem de eigen informatie niet kon verwerken (verkopersnummer etc).
Klopt, dit komt vaker voor; ze pakken op dat moment alvast een tracking nummer uit de kast en plakken die op de brief/pakket. Duurt dan zo wat langer voordat die werkt.quote:En daarnaast heb ik ook te maken met een andere verkoper die 5 dagen terug vertelde dat hij 'vandaag' zou gaan verschepen, maar dat niet deed en die nu kennelijk op het moment dat de deal automatisch zou worden gecancelled verscheept zou hebben met EMS China en me een niet bestaand (of heel misschien nog niet bekend) tracking nummer geeft.
Is het devies dan niet sowieso: via paypal betalen ivm refund?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Fees,. Top sellers van 99.9% betalen minder dan mensen met 96% score.
Daarnaast penaltie op het moment dat je te veel klachten krijgt in 1 periode.
Waarom denk je dat die verkopers soms mensen om willen kopen bij negatieve feedback? Die 5 dollar die ze weggeven zijn ze anders meermaals kwijt.
[..]
Nou, gewoon een klacht openen en uiteindelijk door Aliexpress laten beslissen. Heb ik hier ook gedaan en kreeg gewoon het geld terug. Duurt overigens wel even.
[..]
Hier ging dat allemaal automatisch? Hoef geen nummers of iets dergelijks in te vullen.
[ link | afbeelding ]
Als iemand een artikel niet betaald / niet verzend sluit de deal vanzelf.
[..]
Klopt, dit komt vaker voor; ze pakken op dat moment alvast een tracking nummer uit de kast en plakken die op de brief/pakket. Duurt dan zo wat langer voordat die werkt.
Best common in China, op ebay ook al wel meermaals meegemaakt.
De verkoper heeft die code al gebruikt dus en wacht op goederen en zegt dat jij een claim moet openen voor verkeerd besteld zodat hij geen sanctie krijgt.
Slim, gewoon doen dus als je je geld terug wil; anders gewoon lekker blijven wachten..
In elk systeem zitten mazen, bij Ebay ook wel eens gezien dat mensen hun geld door ''slimme'' constructies niet terug kregen bij oplichting. Deze vent maakt (helaas) voor jou slim misbruik van het systeem; Aliexpress gaat je waarschijnlijk pas refunden op het moment dat de 60 dagen zijn gepasseerd TENZIJ de verkoper zo slim is geweest om dit in de messages te vermelden, dan geef ik je bij het opwaarderen naar een claim wel een kans.
Op Aliexpress kan dat niet, maar die hebben Escrow, bij mij (er zijn andere verhalen) ging het allemaal best snel met de claim(s) daar.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:54 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Is het devies dan niet sowieso: via paypal betalen ivm refund?
Overige berichten nietquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:03 schreef Downstar het volgende:
blijft het lelijk vinden dat elke message naar een ebay seller gelijk gezien word als een geschil xD
quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Op Aliexpress kan dat niet, maar die hebben Escrow, bij mij (er zijn andere verhalen) ging het allemaal best snel met de claim(s) daar.
Voor de rest inderdaad Paypal <3
Hoe gaan jullie om met bijvoorbeeld de volgende situatie?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Op Aliexpress kan dat niet, maar die hebben Escrow, bij mij (er zijn andere verhalen) ging het allemaal best snel met de claim(s) daar.
Voor de rest inderdaad Paypal <3
Gister had ik ook 3%, het zal erop neer komen dat je elke dag 3% krijgt maar telkens op een andere groep ofzo.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:54 schreef tokko1 het volgende:
Bij BIC hbben ze atm weer een aktie, met elke dag kans op prijzen of discount codes.
http://www.buyincoins.com/christmas_prize
Vandaag had ik 3% discount, .. morgne hopelijk meer >.< :p
Ik heb vandaag 10% korting op mannenkledingquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:54 schreef tokko1 het volgende:
Bij BIC hbben ze atm weer een aktie, met elke dag kans op prijzen of discount codes.
http://www.buyincoins.com/christmas_prize
Vandaag had ik 3% discount, .. morgne hopelijk meer >.< :p
5% op home & gardenquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:06 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 10% korting op mannenkleding
staat in je account volgens mij erbij.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:33 schreef Downstar het volgende:
Gister 7% korting op alle groepen
dat kan nog wel eens van pas komen..
hoelang eigenlijk geldig?
Je hebt gelijk, 1 januari 2014quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
staat in je account volgens mij erbij.
Ik kan je niet helemaal volgen? Wat moet hij gemeld hebben om een eerdere claim gehonoreerd te krijgen? Ik zit nu op mijn werk dus een dispute openen hier is niet zo handig, maar ik zal het zo nog een keer proberen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Fees,. Top sellers van 99.9% betalen minder dan mensen met 96% score.
Daarnaast penaltie op het moment dat je te veel klachten krijgt in 1 periode.
Waarom denk je dat die verkopers soms mensen om willen kopen bij negatieve feedback? Die 5 dollar die ze weggeven zijn ze anders meermaals kwijt.
[..]
Nou, gewoon een klacht openen en uiteindelijk door Aliexpress laten beslissen. Heb ik hier ook gedaan en kreeg gewoon het geld terug. Duurt overigens wel even.
[..]
Hier ging dat allemaal automatisch? Hoef geen nummers of iets dergelijks in te vullen.
[ link | afbeelding ]
Als iemand een artikel niet betaald / niet verzend sluit de deal vanzelf.
[..]
Klopt, dit komt vaker voor; ze pakken op dat moment alvast een tracking nummer uit de kast en plakken die op de brief/pakket. Duurt dan zo wat langer voordat die werkt.
Best common in China, op ebay ook al wel meermaals meegemaakt.
De verkoper heeft die code al gebruikt dus en wacht op goederen en zegt dat jij een claim moet openen voor verkeerd besteld zodat hij geen sanctie krijgt.
Slim, gewoon doen dus als je je geld terug wil; anders gewoon lekker blijven wachten..
In elk systeem zitten mazen, bij Ebay ook wel eens gezien dat mensen hun geld door ''slimme'' constructies niet terug kregen bij oplichting. Deze vent maakt (helaas) voor jou slim misbruik van het systeem; Aliexpress gaat je waarschijnlijk pas refunden op het moment dat de 60 dagen zijn gepasseerd TENZIJ de verkoper zo slim is geweest om dit in de messages te vermelden, dan geef ik je bij het opwaarderen naar een claim wel een kans.
1 dollar?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:28 schreef nico445 het volgende:
Vandaag 1$ mousepad van artscow ontvangen. verstuurd op 29-11 Bijzonder snel binnen dus
kwaliteit is weer prima . heb er al eens eerder een besteld en die was ook redelijk snel binnen
Verdomd ik wacht al sinds eind oktober op Artscow.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:28 schreef nico445 het volgende:
Vandaag 1$ mousepad van artscow ontvangen. verstuurd op 29-11 Bijzonder snel binnen dus
kwaliteit is weer prima . heb er al eens eerder een besteld en die was ook redelijk snel binnen
http://www.artscow.com/free-mousepadquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
1 dollar?en het zou dus wel kunnen dat het mn muis van 29-11 is.
Gewoon op je nachtkastje ofzo.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:19 schreef relativity het volgende:
Iemand hier toevallig nog coupons voor focalprice?
[ afbeelding ]
Zoiets is ook wel handig, maar heb liever iets waar die goed in vastzit; iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |