Koop een paar goedkope en wacht af.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:15 schreef Toto69 het volgende:
Zit momenteel in geen enkele munt, weet niet welke nu rendabel is
LTC. Gaat echt makkelijk naar 40$ toe over 2 weken.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:15 schreef Toto69 het volgende:
Zit momenteel in geen enkele munt, weet niet welke nu rendabel is
NMC is momenteel duur (vind ik), LTC is te duur voor mijn beschikbare USDquote:Op woensdag 27 november 2013 16:15 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Koop een paar goedkope en wacht af.
Met dit tempo voor het weekend.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LTC. Gaat echt makkelijk naar 40$ toe over 2 weken.
lol, kut okpay .. lang wachten voordat mijn geld erop staatquote:Op woensdag 27 november 2013 16:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LTC. Gaat echt makkelijk naar 40$ toe over 2 weken.
Verwacht persoonlijk dat NMC weer terugvalt straks. Kopie van gisteren. Ook rond deze tijd ~7.4 en 's avonds gewoon 5.6 - 6.4quote:Op woensdag 27 november 2013 16:21 schreef Lollertrolle het volgende:
Dit stijgt veel te snel allemaal, zal vast nog wel een crash komen dadelijk
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:21 schreef Lollertrolle het volgende:
Cash dadelijk ook alles uit naar dollars denk ik. Beetje proberen op hoogste punt uit te komenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Verwacht persoonlijk dat NMC weer terugvalt straks. Kopie van gisteren. Ook rond deze tijd ~7.4 en 's avonds gewoon 5.6 - 6.4
Heb momenteel ook gewoon dollars, geen munten. Wacht wel tot NMC bijv. echt weer flínk zakt, of LTC.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:22 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Cash dadelijk ook alles uit naar dollars denk ik. Beetje proberen op hoogste punt uit te komen
Hoogstens een dipje.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:21 schreef Lollertrolle het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:22 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Cash dadelijk ook alles uit naar dollars denk ik. Beetje proberen op hoogste punt uit te komen
Waarom niet naar BTC?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:23 schreef Scorpie het volgende:
Ik ga nog even wat uit LTC persen zometeen voordat ik naar USD toe ga en vanavond opnieuw ga kijken.
zelfde hierquote:Op woensdag 27 november 2013 16:26 schreef MissionPhailed het volgende:
Ja, heb m'n LTC ook weer omgezet naar BTC aangezien die nog een sterk stijgende trend laat zien.
Zal ik doen zodra ik ze zie op btc-equote:Op woensdag 27 november 2013 16:28 schreef t-8one het volgende:
Als jullie toch de hele dag bezig zijn met traden, waarom dan bijvoorbeeld niet in QuarkCoin of FreiCo? die zijn meer dan 200% gestegen in de afgelopen 24 uur.
Dit jaquote:Op woensdag 27 november 2013 16:28 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Zal ik doen zodra ik ze zie op btc-e
Kijk die naam alleen alquote:Op woensdag 27 november 2013 16:28 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hier onderling.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:29 schreef Writersright het volgende:
Ik wil litecoins kopen maar wacht al dagen op verificatie bij Kraken. Zijn er goede snellere alternatieven?
Bij bitonic BTC kopen -> op BTC-E zetten -> op BTC-E LTC kopen?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:29 schreef Writersright het volgende:
Ik wil litecoins kopen maar wacht al dagen op verificatie bij Kraken. Zijn er goede snellere alternatieven?
Maar waarom dan niet cryptsy gebruiken?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:28 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:26 schreef Che_ het volgende:
Op welke sites houden jullie de koers nog meer in de gaten behalve btc-e?
Juustem, en dan gooien we weer de berg centen ertegenaanquote:Op woensdag 27 november 2013 16:34 schreef Toto69 het volgende:
Momenteel gewoon wachten tot prijzen evt. zakken bij bijv. NMC... meer kan je toch niet tenzij je duur wilt inkopen
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/btcusdquote:
Precies.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:35 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Juustem, en dan gooien we weer de berg centen ertegenaan
Alleen jammer dat PPC en FTC niet echt stijgen. Heb er daar ook nog wat van
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:35 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/btcusd
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:35 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusd
Als de koers van BTC hoog staat is het nuttig om te ruilen in BTC ipv dollars. Zo hou je de koers beter bijquote:Op woensdag 27 november 2013 16:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Precies.
PPC/FTC zit ik gelukkig niet in. zie het nut ervan niet momenteel.
True, maar PPC / FTC staan echt laag.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:36 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Als de koers van BTC hoog staat is het nuttig om te ruilen in BTC ipv dollars. Zo hou je de koers beter bij
USDquote:Op woensdag 27 november 2013 16:38 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
traden jullie met EUR of USD in BTC-E?
Vraag en aanbod.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:38 schreef StephanL het volgende:
Wat ik mij af vroeg, hoe bepalen ze de koers van een bitcoin. Zit daar een formule achter, is het gebakken lucht?
Wat de gek ervoor geeft.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:38 schreef StephanL het volgende:
Wat ik mij af vroeg, hoe bepalen ze de koers van een bitcoin. Zit daar een formule achter, is het gebakken lucht?
Waan van de dag.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:38 schreef StephanL het volgende:
Gewoon even paar uur afwachten. Vanavond gewoon weer 10000'en Amerikanen.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:42 schreef JDx het volgende:
Lol is er voor mij al af, vond het leuk met die enorme fluctuaties, maar als er even niets gebeurd, dan ben ik ergens gauw flauw van
effe uitgecashed op btc...quote:Op woensdag 27 november 2013 16:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon even paar uur afwachten. Vanavond gewoon weer 10000'en Amerikanen.
Hehe, erg herkenbaar. Alles al een tijdje terug naar BTC, vanavond maar weer even kijken of ergens nog wat leuks valt te doen in de altcoins.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:42 schreef JDx het volgende:
Lol is er voor mij al af, vond het leuk met die enorme fluctuaties, maar als er even niets gebeurd, dan ben ik ergens gauw flauw van
Zodra ik voldoende winst heb (hopelijk) koop ik op een zo goed mogelijk moment van al m'n USD's (of munten die ik heb) BTC op BTC-E en stuur ze naar m'n wallet, dan verkoop op bitonicquote:Op woensdag 27 november 2013 16:45 schreef Writersright het volgende:
Als ik het goed heb moet je minimaal 1000 Euro storten op BTC-E als je via SEPA werkt, Gebruiken de meesten van jullie BTC-E dan meer als een doorgeefluik/wisselkantoor?
En waar verkopen jullie je coins? Ook BTC-E en dan transfer naar bankrekening vanaf daar?
Bitonic.nl -> koop 1 btc -> geef wallet van btc-e op -> geen SEPA nodig.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:45 schreef Writersright het volgende:
Als ik het goed heb moet je minimaal 1000 Euro storten op BTC-E als je via SEPA werkt, Gebruiken de meesten van jullie BTC-E dan meer als een doorgeefluik/wisselkantoor?
En waar verkopen jullie je coins? Ook BTC-E en dan transfer naar bankrekening vanaf daar?
Ik heb al 3 dagen niets gedaan op werk, ik trek dit nietquote:Op woensdag 27 november 2013 16:47 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen die nu uit LTC stapt; jullie missen de boot.
Alweer 1 gekochtquote:Op woensdag 27 november 2013 16:47 schreef Scorpie het volgende:
Net ingestapt, btc ook juiste moment verkocht, is weer aan het zakkenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:47 schreef Scorpie het volgende:
ik zit juist te twijfelen om de LTC nu tegen BTC in te wisselen. LTC/BTC ruim verdubbelt, van 0.0135 naar 293quote:Op woensdag 27 november 2013 16:47 schreef Scorpie het volgende:
Zoiets?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:47 schreef Scorpie het volgende:
Netjesquote:Op woensdag 27 november 2013 16:51 schreef Scorpie het volgende:
Als LTC nou ff de 0.03 aantikt heb ik 13.5 BTC.
Kan niet wachten op de LTC crash wanneer iedereen als een gestoorde terug gaat naar BTC.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:51 schreef Scorpie het volgende:
Als LTC nou ff de 0.03 aantikt heb ik 13.5 BTC.
Omdat jij de jouwe hebt verkocht vanmiddagquote:Op woensdag 27 november 2013 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de LTC crash wanneer iedereen als een gestoorde terug gaat naar BTC.
Fiats:quote:Op woensdag 27 november 2013 16:47 schreef anti-loper het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat fiats zijn en hoe je gebruik kan maken van xpm/ppc etc
bij voorbaat dank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
totdat je een aantal confirmations hebt, kan een uurtje duren ofzoquote:Op woensdag 27 november 2013 16:54 schreef Ticootje het volgende:
ok ik heb nu een beetje bitcoin
Hoelang duurt het ongeveer dat dat in mn btc-e account zit?
nouja, een tikje te vroeg. nog steeds goed winst gemaakt.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Omdat jij de jouwe hebt verkocht vanmiddag
19ZUA9jFpYVX7XFXAzHpUGHsyiHR7bPFV3quote:Op woensdag 27 november 2013 16:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
bro's ik wil even lowballer mee doen, en ik heb multibit geinstalleerd + account op btc-e Wat vul ik nu in bij bitcoinadres @ bitonic?
als je naar btc-e wilt sturen de unieke code van btc-e bij deposit bitcoinsquote:Op woensdag 27 november 2013 16:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
bro's ik wil even lowballer mee doen, en ik heb multibit geinstalleerd + account op btc-e Wat vul ik nu in bij bitcoinadres @ bitonic?
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:57 schreef Ranjit het volgende:
[..]
19ZUA9jFpYVX7XFXAzHpUGHsyiHR7bPFV3
Als je naar BTC-e wil sturen pak je het adres in multibit en andersom natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
nvm al gegoogled.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:57 schreef Ranjit het volgende:
[..]
1FXDhJuLTrBfKsqAYWpqZLKstkT5Xq3vEaquote:Op woensdag 27 november 2013 16:57 schreef Ranjit het volgende:
[..]
en dan? ruil je al je ltc in tegen btc?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |