Koop een paar goedkope en wacht af.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:15 schreef Toto69 het volgende:
Zit momenteel in geen enkele munt, weet niet welke nu rendabel is
LTC. Gaat echt makkelijk naar 40$ toe over 2 weken.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:15 schreef Toto69 het volgende:
Zit momenteel in geen enkele munt, weet niet welke nu rendabel is
NMC is momenteel duur (vind ik), LTC is te duur voor mijn beschikbare USDquote:Op woensdag 27 november 2013 16:15 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Koop een paar goedkope en wacht af.
Met dit tempo voor het weekend.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LTC. Gaat echt makkelijk naar 40$ toe over 2 weken.
lol, kut okpay .. lang wachten voordat mijn geld erop staatquote:Op woensdag 27 november 2013 16:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LTC. Gaat echt makkelijk naar 40$ toe over 2 weken.
Verwacht persoonlijk dat NMC weer terugvalt straks. Kopie van gisteren. Ook rond deze tijd ~7.4 en 's avonds gewoon 5.6 - 6.4quote:Op woensdag 27 november 2013 16:21 schreef Lollertrolle het volgende:
Dit stijgt veel te snel allemaal, zal vast nog wel een crash komen dadelijk
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:21 schreef Lollertrolle het volgende:
Cash dadelijk ook alles uit naar dollars denk ik. Beetje proberen op hoogste punt uit te komenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Verwacht persoonlijk dat NMC weer terugvalt straks. Kopie van gisteren. Ook rond deze tijd ~7.4 en 's avonds gewoon 5.6 - 6.4
Heb momenteel ook gewoon dollars, geen munten. Wacht wel tot NMC bijv. echt weer flínk zakt, of LTC.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:22 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Cash dadelijk ook alles uit naar dollars denk ik. Beetje proberen op hoogste punt uit te komen
Hoogstens een dipje.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:21 schreef Lollertrolle het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:22 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Cash dadelijk ook alles uit naar dollars denk ik. Beetje proberen op hoogste punt uit te komen
Waarom niet naar BTC?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:23 schreef Scorpie het volgende:
Ik ga nog even wat uit LTC persen zometeen voordat ik naar USD toe ga en vanavond opnieuw ga kijken.
zelfde hierquote:Op woensdag 27 november 2013 16:26 schreef MissionPhailed het volgende:
Ja, heb m'n LTC ook weer omgezet naar BTC aangezien die nog een sterk stijgende trend laat zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |