quote:Op woensdag 27 november 2013 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Piepert
de postbode keek naar mijn decolleté![]()
Geef hem eens ongelijkquote:Op woensdag 27 november 2013 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Piepert
de postbode keek naar mijn decolleté![]()
ouwe engerdquote:
Niks mis mee af en toe naar boobs kijkenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ouwe engerd
Maar mijn pakje is wel binnen
Dus Lola is klaar met Sinterklaas inkopen
minder stress![]()
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:32 schreef PeuRac het volgende:
Zoek ik de snelste route naar mn afspraak zodadelijk, met de auto, omdat ik daarna meteen weer verder ga. Zegt Google maps dat het 6min rijden is, of 20min lopenalsof ik daar om vroeg
(maar ze hebben wel gelijk
)
Wait whut?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dacht ik
Wilde eerst 2 vrouwen doen maar niet iedereen kan dat waarderen
ik zie ook liever man+vrouwquote:Op woensdag 27 november 2013 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dacht ik
Doe die erbij in een spoilerquote:Op woensdag 27 november 2013 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dacht ik
Nah ik laat het wel zo...quote:Op woensdag 27 november 2013 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe die erbij in een spoiler
Kom maar hierquote:Op woensdag 27 november 2013 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah ik laat het wel zo...
Wat zijn sommige tumblr sites gaaf zeg....
Nu wil ik ook vrouwen zoenen
Moet je er wel een tegenkomen die goed kan zoenen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:54 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Moet je er wel een tegenkomen die goed kan zoenen!Van alle vrouwen die ik gezoend heb, en dat zijn er ook zo ontzettend veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
, was maar 1 bij die niet zo goed kon zoenen...
Mannen zijn erger![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2013 13:58:08 ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Ja holy fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe moet ik me nou concentreren op school?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
nou, het tabblad FOK! weg klikken zou al een begin zijnquote:Op woensdag 27 november 2013 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja holy fuckHoe moet ik me nou concentreren op school?
Neequote:Op woensdag 27 november 2013 14:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nou, het tabblad FOK! weg klikken zou al een begin zijn
Hoezo mannen nou weer ergerquote:Op woensdag 27 november 2013 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van alle vrouwen die ik gezoend heb, en dat zijn er ook zo ontzettend veel![]()
, was maar 1 bij die niet zo goed kon zoenen...
Mannen zijn erger
Oja dat is niet goed hequote:Op woensdag 27 november 2013 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja holy fuckHoe moet ik me nou concentreren op school?
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oja dat is niet goed heJa, halloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks drijf ik onder tafel, dan zijn mn groepsgenoten niet zo blij
|| justdiggit.org ||
was ook niet om je weg te sturen hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
Plaatje vind ik prachtigquote:Op woensdag 27 november 2013 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn plaatje is niet goed genoeg
Fortbuilding is vet tof
Dat is dan jammer voor TGNDquote:Op woensdag 27 november 2013 14:10 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Plaatje vind ik prachtigop school moet je leren en niet op je mobiel zitten haha
Saaie of leuke les?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, halloStraks drijf ik onder tafel, dan zijn mn groepsgenoten niet zo blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is dan jammer voor TGNDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zit niet op mijn mobielquote:Op woensdag 27 november 2013 14:10 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Plaatje vind ik prachtigop school moet je leren en niet op je mobiel zitten haha
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is dan jammer voor TGNDWhoaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| justdiggit.org ||
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is dan jammer voor TGNDNog 2 dames ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet verkeerd
![]()
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Saaie of leuke les?Op deze manier leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar geen les. Integrale opdracht. Zijn nu in het groepje bezig om ons plan van aanpak voor onze rapportage af te maken. Maar dat komt goed
|| justdiggit.org ||
Goed bezigquote:Op woensdag 27 november 2013 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens mijn laatste cijfer binnen gekregen; een 8
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op deze manier leuk![]()
Maar geen les. Integrale opdracht. Zijn nu in het groepje bezig om ons plan van aanpak voor onze rapportage af te maken. Maar dat komt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feliquote:Op woensdag 27 november 2013 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens mijn laatste cijfer binnen gekregen; een 8![]()
Op te rakenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:20 schreef S95Sedan het volgende:
Ja ze beginnen op te raken, ga straks nog wel eens zoeken
heel tumblr staat er vol mee, gekkiequote:Op woensdag 27 november 2013 14:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hoe cliché ook he op internet
De leuke dan
Datquote:Op woensdag 27 november 2013 14:22 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
heel tumblr staat er vol mee, gekkie
Zat gewoon op google afbeeldingenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:22 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
heel tumblr staat er vol mee, gekkie
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bedoeld hun zijn bezig en jij met gifjes kijkenNeenee, ik ben ook wel echt bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Feli![]()
Dankje
|| justdiggit.org ||
Camera?quote:
Google: tumblr french kiss gifquote:Op woensdag 27 november 2013 14:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zat gewoon op google afbeeldingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Camera?
----
NomJe weet wel camera waar je foto's mee maakt enzulksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Beetje vergeten dat het kijkdag is met zwemles....
Nu ga ik
dooeegg![]()
Johquote:Op woensdag 27 november 2013 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je weet wel camera waar je foto's mee maakt enzulks![]()
![]()
Beetje vergeten dat het kijkdag is met zwemles....
Nu ga ik
dooeegg
Neequote:Op woensdag 27 november 2013 14:33 schreef Snoepie85 het volgende:
ben ik dan nu eindelijk alleen met Sedan?
Ik wou net zeggen, vast nog wat lurkers hierquote:Op woensdag 27 november 2013 14:33 schreef Snoepie85 het volgende:
Mocht je willenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:33 schreef Snoepie85 het volgende:
hè verdoriequote:Op woensdag 27 november 2013 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, vast nog wat lurkers hier
Heb je je schoen wel gezet?quote:
Beetje jammerquote:Op woensdag 27 november 2013 14:42 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]ik presteer niet met pottenkijkers
(denk ik
)
Valt toch wel mee?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:45 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]![]()
volgens mij kunnen de meeste mannen niet eens rustig piesen als er iemand bij is
Dat is ook de bedoeling tochquote:Op woensdag 27 november 2013 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik denk dat ik alleen maar geiler word met pottenkijkers erbij
Nee eigenlijk niet.quote:
Nee ik wist niet dat ie kwamquote:Op woensdag 27 november 2013 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb je je schoen wel gezet?
[..]
Beetje jammer
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel afhankelijk van wat voor een soort pottenkijkers though.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
mooie, sexy mensen dan natuurlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Wel afhankelijk van wat voor een soort pottenkijkers though.
Lame, dus nu heb je niks gekregen?quote:
Zolang vreemden.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Wel afhankelijk van wat voor een soort pottenkijkers though.
Ik en niet liefquote:Op woensdag 27 november 2013 14:54 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
of je bent gewoon niet lief geweest
Officieel tot 6 uur. Maar ik denk dat we met het groepje wel eerder weggaan. PvA is zo goed als klaar, en dat is wat we moeten hebben afgerond vandaag. Zijn al met wat extra taakjes bezig tot de laatste zijn aandeel voor het PvA heeft geleverdquote:Op woensdag 27 november 2013 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Herkenbaar. Hoe lang moet je nog?
Pff dat duurt nog lang. Wel goed bezigquote:Op woensdag 27 november 2013 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Officieel tot 6 uur. Maar ik denk dat we met het groepje wel eerder weggaan. PvA is zo goed als klaar, en dat is wat we moeten hebben afgerond vandaag. Zijn al met wat extra taakjes bezig tot de laatste zijn aandeel voor het PvA heeft geleverd
Jaquote:Op woensdag 27 november 2013 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pff dat duurt nog lang. Wel goed bezig.
mquote:Op woensdag 27 november 2013 15:09 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
loop je even naar buiten / ga je even in de vriezer zitten
rare vogel ben jequote:
Ik hoop voor je dat het nog wat uitdagender wordtquote:Op woensdag 27 november 2013 15:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar HBO is ook stiekem wel uit mn neus vreetniveau
ligt eraan welke richtingquote:Op woensdag 27 november 2013 15:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar HBO is ook stiekem wel uit mn neus vreetniveau
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:31 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
rare vogel ben je
Ik vind softijsjes van de ikea wel lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder pistache of walnoot
Italiaans schepijs![]()
oh jaa, softijs is lekkerquote:Op woensdag 27 november 2013 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind softijsjes van de ikea wel lekker.
Verder pistache of walnoot
Italiaans schepijs
Vast wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het nog wat uitdagender wordt
Voor mij niet. Had gedacht dat ik bij deze opleiding niet uit mijn neus zou eten, omdat dit niet helemaal in de richting ligt die ik altijd heb gedaan of die ik wil gaan doen. Maar zelfs dit haal ik met gemak.quote:
Ik ontdekte dat de AH (en dan echt een XL ook nog) geen Phish Food meer heeft.quote:
Ik pas evenquote:
Mjah thee helpt vandaag niet eensquote:
Daar moet een aardbei inquote:Op woensdag 27 november 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah thee helpt vandaag niet eens
quote:
Sporten na het eten? Toch niet direct erna he?quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah thee helpt vandaag niet eens
Hoe gaat het met je moeder? Al veel gehuild? Heeft ze de sleutel al?quote:
Zo brak ben ik in tijden niet geweest!!quote:
Ik hoop van welquote:Op woensdag 27 november 2013 17:02 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Jij ook al ik ookalleen heel ergens anders denk ik haha
:/ vreselijk eng :/quote:Op woensdag 27 november 2013 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop van wel![]()
Fokkers in het echt ontmoeten....huuuu eng
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je moeder? Al veel gehuild? Heeft ze de sleutel al?
Das wel heel erg.. Je postte zelfs iets liefs op FB bij mijquote:Op woensdag 27 november 2013 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo brak ben ik in tijden niet geweest!!
Neee ik wacht ff een uurtjequote:Op woensdag 27 november 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sporten na het eten? Toch niet direct erna he?
ik spreek uit ervaring: dat lukt niet van de 1ste keer hoor. toch zeker niet met een groot bed.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik spreek uit ervaring: dat lukt niet van de 1ste keer hoor. toch zeker niet met een groot bed.
mijn bed is een groot 1 persoonsbed
Ik ontken alles!!quote:Op woensdag 27 november 2013 17:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das wel heel erg.. Je postte zelfs iets liefs op FB bij mij
Goed zo!quote:Op woensdag 27 november 2013 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neee ik wacht ff een uurtje
Anders misselijk
Dat zal lastig worden om die vlinders te vermoordenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kwam er dus gisteren achter dat ik niet alleen verliefd ben op een kakkerlak maar hij is ook nog een fanboy.![]()
Ik wil mijn vlinders vermoorden!
Moet te doen zijnquote:Op woensdag 27 november 2013 17:09 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Dat zal lastig worden om die vlinders te vermoordenmaakt toch niet uit?
Gewoon toegeven huppel.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet te doen zijn![]()
Natuurlijk wel!! Hij probeert mij te bekeren!
Nooit!!quote:
Goed, denk ik. Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je moeder? Al veel gehuild? Heeft ze de sleutel al?
Dat zei ik hem ook al!!quote:Op woensdag 27 november 2013 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
Als hij je niet neemt zoals je bent![]()
![]()
![]()
Istie je ook niet waard
Niet meer? Ze had hem dus wel? Whahaha die heeft heus wel een sleutel laten bijmakenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed, denk ik. Niet dat ik weet.
En nee, niet meer
Dan heb je een smart als je een 1 persoonsbed niet mee krijgt.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik spreek uit ervaring: dat lukt niet van de 1ste keer hoor. toch zeker niet met een groot bed.
mijn bed is een groot 1 persoonsbed
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed, denk ik. Niet dat ik weet.
En nee, niet meer
Dan zwaai je toch ff?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je een smart als je een 1 persoonsbed niet mee krijgt.
Ik kom langs het politiebureau en ik heb geen zicht naar links
Nee, ik ga hem wel redden van al dat evilquote:Op woensdag 27 november 2013 17:16 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
in dat geval, laat hem maar voorbij vliegendie vlinders vallen vanzelf naar beneden
Succes
Ja want klussen in huis toen ik in Noorwegen was.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet meer? Ze had hem dus wel? Whahaha die heeft heus wel een sleutel laten bijmaken
Daar heb je geluk meequote:Op woensdag 27 november 2013 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja want klussen in huis toen ik in Noorwegen was.
En dit zijn sleutels die je volgens mij via de woningbouw bij moet laten maken dus dat kan niet zomaar.
Sleutels bijmaken kan altijd. Gewoon naar de sleutelboer..quote:Op woensdag 27 november 2013 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja want klussen in huis toen ik in Noorwegen was.
En dit zijn sleutels die je volgens mij via de woningbouw bij moet laten maken dus dat kan niet zomaar.
Volgens mij kan dat niet altijd zomaarquote:Op woensdag 27 november 2013 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sleutels bijmaken kan altijd. Gewoon naar de sleutelboer..
Of het mag is een ander verhaal he. Maar het kan wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet altijd zomaar
Kan niet altijd hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sleutels bijmaken kan altijd. Gewoon naar de sleutelboer..
En hoe doe je dat als je niet thuis bent?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
Anyway, dan laat ik gewoon mijn sleutel in de deur, dan kan ze er ook niet in
Z'n moeder heeft allang een sleutel inderdaadquote:Op woensdag 27 november 2013 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of het mag is een ander verhaal he. Maar het kan wel.
De printscreen zegt iets heel andersquote:Op woensdag 27 november 2013 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Wat een bullshit dat dat niet zou lukken
[..]
Ik ontken alles!!
[..]
Goed zo!
Erop klikken.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:20 schreef Ronnie1970 het volgende:
Mss gekke vraag maar hoe kan ik me plaatje veranderen?
50 euro naar mij doneren, en Lola, en Huppelmutsquote:Op woensdag 27 november 2013 17:20 schreef Ronnie1970 het volgende:
Via de balkondeurquote:Op woensdag 27 november 2013 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe doe je dat als je niet thuis bent?
En mijquote:Op woensdag 27 november 2013 17:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
50 euro naar mij doneren, en Lola, en Huppelmuts
Screenshot*quote:Op woensdag 27 november 2013 17:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De printscreen zegt iets heel anders
Jawel, alleen niet altijd met autosleutels ofzo..quote:Op woensdag 27 november 2013 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet altijd zomaar
Me is geen bezittelijk voornaamwoordquote:Op woensdag 27 november 2013 17:20 schreef Ronnie1970 het volgende:
Mijn plaatje danquote:Op woensdag 27 november 2013 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Me is geen bezittelijk voornaamwoord![]()
'Mijn'
Toen bedacht je dat het slim was je moeder een sleutel te geven?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee geen dropshotDaar ging het mis
Nee, toen lag ik bijna in de gootquote:Op woensdag 27 november 2013 17:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toen bedacht je dat het slim was je moeder een sleutel te geven?
Bijna is niet helemaal, dus het ging nog goed..quote:Op woensdag 27 november 2013 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, toen lag ik bijna in de goot.
Zo jong al.....quote:Op woensdag 27 november 2013 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, toen lag ik bijna in de goot.
Ja halfquote:Op woensdag 27 november 2013 17:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bijna is niet helemaal, dus het ging nog goed..
Nee meerdere shots zijn niet lekkerquote:Op woensdag 27 november 2013 17:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dropshot it is dus 2e of 3e weekend januari
boelt?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:45 schreef rival het volgende:
Je bent zo jong als degene die je boelt was het toch
Precies, ik ben heel braafquote:Op woensdag 27 november 2013 17:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En je hebt geen vriendinnetje
En ditquote:Op woensdag 27 november 2013 17:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent ook heul niet oud gekkie
Boelen, naaien, neuken!quote:Op woensdag 27 november 2013 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe ga jij van 'boelt' naar neuken?
Ik ken het hele woord boelen niet eensquote:Op woensdag 27 november 2013 17:51 schreef rival het volgende:
[..]
Boelen, naaien, neuken!
Dat zijn de stappen die ik maakte
Was al druk aan het googlenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken het hele woord boelen niet eens
Een boeler is een naaier, de slechte variant van naaien wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken het hele woord boelen niet eens
Komt dat uit een nummer van Osdorp Posse?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:54 schreef rival het volgende:
[..]
Een boeler is een naaier, de slechte variant van naaien wel.
Ik spreek straattaal
Uhm redelijkquote:Op woensdag 27 november 2013 17:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lola, was jij nou keigoed in dat vakantieveiling gebeuren?
Dat weet ik niet joof, ik denk dat het bij mijn donkere vrienden vandaan komt.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komt dat uit een nummer van Osdorp Posse?
Straattaalquote:Op woensdag 27 november 2013 17:54 schreef rival het volgende:
[..]
Een boeler is een naaier, de slechte variant van naaien wel.
Ik spreek straattaal
Die ene waar je het gisteren over had?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik mag (liever) niet alleen naar een concert
Waarom dat?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik mag (liever) niet alleen naar een concert
Dit. Ik erger me kapot als me zusje praatquote:Op woensdag 27 november 2013 18:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
irritant.... praat gewoon ABN
Ahum..quote:Op woensdag 27 november 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit. Ik erger me kapot als me zusje praat
me zusjequote:Op woensdag 27 november 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit. Ik erger me kapot als me zusje praat
quote:Op woensdag 27 november 2013 18:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat gasten en ik ben een vrouw
Maar boelt rijmt tenminste op voeltquote:Op woensdag 27 november 2013 18:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
irritant.... praat gewoon ABN
Kloptquote:Op woensdag 27 november 2013 18:04 schreef rival het volgende:
[..]
Las net nog ergens dat jij zo lief was
Laatste 10 seconden die onthouden wequote:Op woensdag 27 november 2013 18:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
snel zijn en in de laatste 10 sec bieden en zorgen dat je het hoogste bod hebt![]()
Maar neuken of batsen klinkt tofferquote:Op woensdag 27 november 2013 18:05 schreef rival het volgende:
[..]
Maar boelt rijmt tenminste op voelt
Ja dat maakte hij van mijn, straattelefoonquote:Op woensdag 27 november 2013 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Autocorrectie
Tevens is dat geen straattaal.
De liefde bedrijven klinkt het aller aller liefst.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar neuken of batsen klinkt toffer
quote:Op woensdag 27 november 2013 18:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat maakte hij van mijn, straattelefoon
En zo min mogelijk bieden natuurlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laatste 10 seconden die onthouden we
Uiteraard!quote:Op woensdag 27 november 2013 18:10 schreef rival het volgende:
[..]
En zo min mogelijk bieden natuurlijk
Dichtenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:09 schreef rival het volgende:
[..]
De liefde bedrijven klinkt het aller aller liefst.
Maar ik zocht niet naar tof of lief, ik oefen alvast mijn Sinterklaasgedichten
Ik hou niks binnen en mijn maag voelt nog steeds kutquote:Op woensdag 27 november 2013 18:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Voel je je al wat beter trouwens?
doettie wel zodra er geboden is hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 18:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uiteraard!
Wel jammer dat die site geen auto refresh heeft.. grr..
Ook die "mijn biedingen" pagina?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doettie wel zodra er geboden is hoor
Arme jij...quote:Op woensdag 27 november 2013 18:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou niks binnen en mijn maag voelt nog steeds kut
Dus niet echt nee....
zucht beginnelingquote:Op woensdag 27 november 2013 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook die "mijn biedingen" pagina?
Ik overleef het wel, thnx voor het medelevenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Arme jij...
Nee dit keer geen goed bedoelde adviezen van mama lola.
Ik ga naar de sportschool
Ik ben de enige! Tot nu toe danquote:Op woensdag 27 november 2013 18:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zucht beginnelingsucces je gaat toch niet op voorhand al bieden
Mooi wel, iemand verbeteren en dan een fout makenquote:
Heel foutenfestijn hierquote:Op woensdag 27 november 2013 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi wel, iemand verbeteren en dan een fout maken
Mooi toch!!quote:
Daarvoor had ik m ook al verbeterdquote:Op woensdag 27 november 2013 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi wel, iemand verbeteren en dan een fout maken
Nou en!!quote:Op woensdag 27 november 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarvoor had ik m ook al verbeterd
Vandaar die 75%quote:Op woensdag 27 november 2013 18:39 schreef S95Sedan het volgende:
Nog gelukt met dat hoofdbord zagen?
Ja hij bleek maar 1m breed te zijn, maar ik zat op de voorste positie met de stoel en geen zicht naar links of achterenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:39 schreef S95Sedan het volgende:
Nog gelukt met dat hoofdbord zagen?
Beter, pics van je buurmeisje in je bed. Of Jysk meisje..quote:
Voor of na pics?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beter, pics van je buurmeisje in je bed. Of Jysk meisje..
Ik vind hem tricky..quote:
Deze moet je even uitleggen.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind hem tricky..
Sekshaar of geen sekshaar..
Eventuele andere details zijn niet nodig natuurlijk..
Wild haar van de seks, je weet wel, niet meer netjes gestyled.. Heeft soms wel iets.. extra's..quote:
Oow op die fiets.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wild haar van de seks, je weet wel, niet meer netjes gestyled.. Heeft soms wel iets.. extra's..
Nee, dat lijkt me niet prettig.. Dan liever toch in bed, of op de bank..quote:
Saaierdquote:Op woensdag 27 november 2013 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me niet prettig.. Dan liever toch in bed, of op de bank..
Wie is er nou saai he?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry ik wil niet met je tongen
Moet ook gebeuren helaas. Nog geen afwasser gekocht.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Later vanavond.
Eerst van alles afwassen
Geen buurmeisje hierquote:Op woensdag 27 november 2013 19:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beter, pics van je buurmeisje in je bed. Of Jysk meisje..
Je hebt toch een vriendin?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren helaas. Nog geen afwasser gekocht.
Nee, ik bedoelde die van Black Vail, waar Lola afgelopen weekend? was..quote:Op woensdag 27 november 2013 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen buurmeisje hier
Geen idee trouwens wat voorprogramma is van WOTE.
Zo werkt dat helaas niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt dus wel een afwasmachine
Heaven's basementquote:Op woensdag 27 november 2013 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nuts, Vin? Lola? Wat was nou dat bandje dat 't voorprogramma was van dat concertje?
Heaven's Basement, klinkt goed.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde die van Black Vail, waar Lola afgelopen weekend? was..
Helemaal geen buurmeisjes? Allemaal oude besjes?
Wanneer had je nou date 2?
Bleh oude besjesquote:Op woensdag 27 november 2013 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heaven's Basement, klinkt goed.
MorgenEn inderdaad, alleen naar ouwe mensen in dd flat. Hier tegenover nog niet gezien
Ik gooide er dinsdag 68 euro inquote:Op woensdag 27 november 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
Zo thuis![]()
Tank ook weer vol.
Belachelijk duur weer
Volle tank kost mij voor 46 liter nooit meer dan 35 euroquote:Op woensdag 27 november 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
Zo thuis![]()
Tank ook weer vol.
Belachelijk duur weer
Je moet er ook benzine in gooien.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik gooide er dinsdag 68 euro in
Oh, ik vond al dat mijn meter zo raar laag bleef staanquote:Op woensdag 27 november 2013 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet er ook benzine in gooien.
71quote:Op woensdag 27 november 2013 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik gooide er dinsdag 68 euro in
verschil moet er zijnquote:Op woensdag 27 november 2013 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volle tank kost mij voor 46 liter nooit meer dan 35 euro
Ook een LPG installatie nemenquote:
Of ze had de tank goed leegquote:Op woensdag 27 november 2013 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan is het daar geen 1.68 of wel?
Makkelijk zat, aluminium buis en een sokquote:Op woensdag 27 november 2013 20:47 schreef PeuRac het volgende:
Ook een leuke trouwens, de auto liep hoog stationair nadat ik em gisteren ophaalde, ga ik vandaag terug, bleek de gaskabel 2 standen te kunnen hebben en die zat dus op de verkeerde![]()
Tijdens het testen een kort rondje (om het pand heen) zonder luchtfilter gereden en toen hoorde ik de motor ineens!Wat een geluid
Nu wil ik een andere inlaat
Ik heb werkelijk geen flauw idee johquote:Op woensdag 27 november 2013 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook een LPG installatie nemenik verdien het in no-time terug (maar jouw auto is vast zuiniger dan 1 op 7).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |