Dat was ik, 12.12 uur: Trein met Tourdelegatie vertrekt zo vanaf Gare du Nord naar Utrecht, waar vanmiddag om half vijf een toelichting wordt gegeven op het parcours in de Winkel van Sinkel.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:15 schreef b2py het volgende:
Iemand vroeg er laatst naar. Ja er gaat een speciale thalys van Rotterdam naar Utrecht rijden met de Tour delegatie. Aankomst te Utrecht om 15:42 op 11b.
Haha tof!quote:
Dat die er in zit ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:05 schreef Okuliarnik het volgende:
In de EN Jan Kiepura zou vandaag een Groen/Wit ČD moeten zitten. Iemand die iets meer weet?
Hee, wat een mooie tunnelquote:Op donderdag 28 november 2013 09:40 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
"Een AVE S-100 staat op het punt om de tunnel van Pertús binnen te rijden en de Spaans-Franse grens voor de eerste keer te passeren."
Nee hoor, wij slaan eigenlijk nooit stations over, we heffen de treinen gewoon meteen opquote:Arriva haalt soms wel treinen met vertraging uit de dienstregeling. Een trein die uit Arnhem met bestemming Winterswijk vertrekt, strandt dan bijvoorbeeld in Zevenaar. Reizigers moeten daar dan wachten op de volgende trein.
Ja, want dat gebeurt bij NS natuurlijk NOOITquote:Op donderdag 28 november 2013 15:25 schreef dennistd het volgende:
'Treinen Arriva slaan zelden stations over'
[..]
Nee hoor, wij slaan eigenlijk nooit stations over, we heffen de treinen gewoon meteen op
quote:Eerder deze week bleek dat de NS alleen op de lijn Arnhem-Nijmegen sinds 2010 al 3.600 keer een station heeft overgeslagen. Vooral de stations Lent, Elst en Arnhem Zuid werden honderden keren overgeslagen
Heerenveen IJsstadion ook, net als Leeuwarden Achter de Hovenquote:Op donderdag 28 november 2013 16:08 schreef dennistd het volgende:
Hengelo FBK-stadion wordt ook vrij vaak overgeslagen
quote:Op donderdag 28 november 2013 16:13 schreef dennistd het volgende:
Doetinchem Stadion slaat men ook vaak over.
En Hollandse Rading heeft toch gewoon elk half uur een trein? Alleen op zondag en 's avonds maar 1x per uur
Lees: "Ik moet er wat over roepen, dus nu heb ik er wat over geroepen. Klaarquote:Ook al is het overslaan van stations Mansveld een doorn in het oog, ze wil de NS dit toch niet verbieden. ''Als ik dat zou verbieden zou ik NS mogelijk dwingen een andere bijsturingsmaatregel toe te passen die tot meer hinder leidt voor reizigers. Dat is niet in het belang van de (veel) grotere groep reizigers'', schrijft ze daarover.
Ze vindt dat het overslaan van stations dan ook alleen mag worden ingezet als dit echt noodzakelijk is.
De staatssecretaris benadrukt verder dat ze vindt dat de NS gewoon de dienstregeling moet rijden. Mansveld: ''De reizigers mogen verwachten dat dit betrouwbaar en punctueel gebeurt. En ze moeten er zeker op kunnen rekenen dat treinen stoppen op de stations die ze volgens de dienstregeling aandoen.''
Hele dag 2/uur. Sprinter Weesp-Hoofddorp.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:13 schreef dennistd het volgende:
Doetinchem Stadion slaat men ook vaak over.
En Hollandse Rading heeft toch gewoon elk half uur een trein? Alleen op zondag en 's avonds maar 1x per uur
44 minuten krijg aan je broek stellletje mierenneukers als je van Hilversum naar Hollandse Rading reist en je moet er in Overvecht uit om weer terug te gaan, ik vind het nogal watquote:Op donderdag 28 november 2013 16:36 schreef b2py het volgende:
[..]
Hele dag 2/uur. Sprinter Weesp-Hoofddorp.
Behalve de stoptrein tussen Arnhem en Tiel, die skipt Arnhem-Zuid.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:47 schreef b2py het volgende:
Sprinters slaan volgens mij nooit planmatig stations over.
Hollandse Rading wordt overgeslagen, zelf meegemaakt.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:47 schreef b2py het volgende:
Sprinters slaan volgens mij nooit planmatig stations over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |