Die zitten er dan ook om Eva slimmer te laten lijken.quote:Op donderdag 28 november 2013 07:30 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Die lui die achter de NS twitter zitten hebben het niet begrepen ook he.
Welk traject?quote:Op donderdag 28 november 2013 09:36 schreef JDude het volgende:
Treinkennerts!
Vanaf volgend jaar ga ik waarschijnlijk drie dagen in de week met de trein reizen, in de spits heen en in de spits terug.
Nou kwam ik zelf alleen uit op "Altijd Voordeel" om nog een slordige 15 euro van de prijs van losse reizen af te kunnen schrapen, maar zie ik misschien nog iets over het hoofd? Een trajectabonnement ga ik er in ieder geval niet uit halen met dit aantal reisdagen.
Hier komt het verfoeide artikel 8:108BW om de hoek kijken. De OV-reiziger is een rechteloze hond.quote:Op donderdag 28 november 2013 08:08 schreef WhiteJoker het volgende:
Er is op dit moment een storing tussen Rotterdam C. en Hoek van Holland door koperdiefstal. Dat is vervelend, maar het kan gebeuren. Het omreisadvies luidt echter: "Stel uw reis uit en neem de eerstvolgende doorgaande trein. Verwachte tijd: 12.00".
Stel dat ik nu op Rotterdam Centraal sta en ik heb zo'n StenaLine treinticket die vanaf elk station in Nederland geldig is, want ik wil de Ferry van 11 uur hebben. Hoe kom ik dan op tijd in Hoek van Holland?
Kan ik van NS verwachten dat ze alternatief vervoer regelen? Ik sta daar met twee koffers op een trein te wachten die niet gaat.
Het is puur hypothetisch hè. Het gaat mij alleen om de rechten van de reiziger in dit soort situaties. Dat het nu toevallig NS is boeit niet, dit kan elke vervoerder overkomen.
Even voor de duidelijkheid. Onderschrift luidt "Jongeman brutaal gearresteerd nadat hij voor "nigger"is uitgemaakt". Echter: het gaat hier om twee grapjassen die op Amsterdam tot twee keer toe op een verboden plek hadden staan roken, in de trein werden betrapt zonder vervoerbewijs en zich vervolgens ook niet konden legitimeren. Waarvan akte!quote:Op donderdag 28 november 2013 06:19 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Toch wel leuk die Animatie die NS af en toe verzorgd. Ook al is het geen core business. Bijvoorbeeld een cursus perrondansen voor beginners op Zaandam...
Dit zijn debutanten![]()
en de omstanders helpen ook niet even mee he ...quote:Op donderdag 28 november 2013 06:19 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Toch wel leuk die Animatie die NS af en toe verzorgd. Ook al is het geen core business. Bijvoorbeeld een cursus perrondansen voor beginners op Zaandam...
Dit zijn debutanten![]()
Klopt. In dit soort gevallen steekt niemand een poot uit. Ik wel, maar ik schijn daarbij echt een uitzondering te zijn, hoor ik weleens terug.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en de omstanders helpen ook niet even mee he ...
Komen daar van die raketten uit die naar Londen gaan en zo?quote:
Nja, dat dus. Wegblijven bij dat soort situaties.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:00 schreef b2py het volgende:
Ik zou ook niet helpen. Tientallen voorbeelden dat bij eventuele opgelopen schade de verzekering niet vergoed. Ik brand mijn vingers er niet aan.
Die van de SNCF vond ik beter trouwens, met dat drommels geile deuntje van zequote:
Je zou het denken hè?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komen daar van die raketten uit die naar Londen gaan en zo?
Bunnikquote:Op donderdag 28 november 2013 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die van de SNCF vond ik beter trouwens, met dat drommels geile deuntje van zeMaar de timelapse fragmenten van die wisselstraat vond ik wel tof. Waar is trouwens die overweg met dat huisje, weet iemand dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |