dat spoor is 95m, een IV is 70m en een VI 100m, één IV'tje zou dus passenquote:Op donderdag 28 november 2013 20:33 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik voor 9:00 op het station was was het ergens na 00:00Maar okay, past een SLT-6 daar echt?
Nee, de nuttige perronlengte is 95 meter. Het sein staat een eindje verderop, dus een VI komt wel vrij en met wat mazzel ook nog met alle deuren aan het perron.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:37 schreef boriq het volgende:
[..]
dat spoor is 95m, een IV is 70m en een VI 100m, één IV'tje zou dus passen
Oké, ik dacht dat die nuttige perronlengte het maximale was. Dan kun je er inderdaad wel een VI of een DDZ IV met mazzel parkeren.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nee, de nuttige perronlengte is 95 meter. Het sein staat een eindje verderop, dus een VI komt wel vrij en met wat mazzel ook nog met alle deuren aan het perron.
twitter:arthur_mlv twitterde op donderdag 28-11-2013 om 07:19:45Aan allen die zich op dit moment in een trein van @NS_online staan te persen: Proficiat! Hier is nog plaats zat
http://t.co/K8SRNcERbV reageer retweet
Is dit een NS trein dan?twitter:NS_online twitterde op donderdag 28-11-2013 om 07:28:03@arthur_mlv Dat ziet er goed uit. Bedankt voor je foto. Fijne #NS reis! ^JD reageer retweet
twitter:arthur_mlv twitterde op donderdag 28-11-2013 om 18:55:34@NS_online accepteren de kaartjesautomaten al franse bankpassen? Het is echt een drama om kaartjes te kopen. Voel me toerist in mn vaderland reageer retweet
twitter:NS_online twitterde op donderdag 28-11-2013 om 19:01:10@arthur_mlv Kan ik me voorstellen. Betaal je met Maestro? Want dan zou het mogelijk moeten zijn. ^MV reageer retweet
twitter:arthur_mlv twitterde op donderdag 28-11-2013 om 19:14:05@NS_online nee, mastercard\carte bleu... Ben al een keer gewoon zonder kaartje ingestapt. Omdat 29 euro aan kleingeld ook niet te doen is reageer retweet
twitter:arthur_mlv twitterde op donderdag 28-11-2013 om 19:15:59@NS_online er staan RATP automaten in hartje @Parijs(dus ook vanadalisme) die papiergeld pakt, waarom is dat bij jullie niet mogenlijk reageer retweet
twitter:NS_online twitterde op donderdag 28-11-2013 om 19:18:43@arthur_mlv We gaan toch steeds meer over op digitaal betalen en met een pas. En veel reizigers laden automatisch op. ^KJ reageer retweet
twitter:NS_online twitterde op donderdag 28-11-2013 om 19:21:41@arthur_mlv Creditcard zit er inderdaad niet in. Advies is dan ook een persoonlijke kaart te nemen waarop je automatisch of vooral via 1/2 reageer retweet
twitter:NS_online twitterde op donderdag 28-11-2013 om 19:21:54@arthur_mlv internet al kan opladen 2/2 ^KJ reageer retweet
twitter:arthur_mlv twitterde op donderdag 28-11-2013 om 19:22:59@NS_online ja, maar waarom, als dat de trend is, is zoiets gangbaars als creditkaart dan nog niet geaccepteerd bij de NS? reageer retweet
twitter:arthur_mlv twitterde op donderdag 28-11-2013 om 19:23:37@NS_online en automatisch opladen gaat nog niet van een franse rekening. Hoe graag ik ook zou willen... reageer retweet
twitter:NS_online twitterde op donderdag 28-11-2013 om 19:36:55@arthur_mlv Ik snap je punt, Arthur. Dit heeft te maken met een frauderisico. Het is gebleken dat veel creditcardbetalingen niet lukken.^BT reageer retweet
twitter:arthur_mlv twitterde op donderdag 28-11-2013 om 20:03:46@NS_online als ik beboet word voor zwartrijden en ik geef een buitenlands adres op.Moet ik dat nog gaan aantonen met een huurkwitantie ofzo? reageer retweet
Van hier geen antwoord meer, jammertwitter:arthur_mlv twitterde op donderdag 28-11-2013 om 20:04:57@NS_online Kan jij bij de conducteur wel met papiergeld betalen? als je dan een procesverbaal krijgt kan je je maar beter goed voorbereiden reageer retweet
En als toevoeging, volgens de reisplanner wordt het een uursdienst in de sprinter Den Haag - Dordrecht - Roosendaal.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:44 schreef greavy het volgende:
Kan het kloppen dat Breda Prinsenbeek in het weekend met DRGL2014 niet meer bediend wordt? De reisplanner geeft namelijk geen stoptreinen Dordrecht - Breda aan (die zou dan de serie 15100 Den Haag - Breda in het weekend moeten heten, en het andere halfuur de 5100 Den Haag - Roosendaal).
Ze staan op werkdagen maar tot 20u voor je klaar.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Van hier geen antwoord meer, jammer![]()
Wat zegt Hafas?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:46 schreef greavy het volgende:
[..]
En als toevoeging, volgens de reisplanner wordt het een uursdienst in de sprinter Den Haag - Dordrecht - Roosendaal.
Ik hoop dat het een bug in de reisplanner is ...
Nergens een advies van Locov?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:49 schreef greavy het volgende:
Halfuursdienst.
Ik ga er maar weer eens een mailtje aan wijden naar de NS Klantenservice (met een cc naar een kennis bij de planners). Stelletje apen daar bij de planners.
Boehoe een foutje in de reisplannerquote:Op donderdag 28 november 2013 20:49 schreef greavy het volgende:
Halfuursdienst.
Ik ga er maar weer eens een mailtje aan wijden naar de NS Klantenservice (met een cc naar een kennis bij de planners). Stelletje apen daar bij de planners.
Wie 'buitenlander' is bij NS moet nou eenmaal op blaren zittenquote:Op donderdag 28 november 2013 20:59 schreef Salatrel het volgende:
Darkwing: bij de conducteur kan je in principe wel met briefgeld betalen maar hou er rekening mee dat een hoop geen wisselgeld dragen
Vanmiddag was er nog file op het spoor in Almelo. De sprinter naar Apeldoorn stond aan het perron, de sprinter naar Zwolle net aan het eind van de tunnel en de intercity naar het westen aan het begin van de tunnel.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er gaat nog te vaak een trein stuk. En wat krijg je dan? Juist, een file op het spoor
Ik ben geen buitenlander...of nouja, wat is je definitie van buitenlander?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:06 schreef James1988 het volgende:
Doet NS überhaupt moeite om geld uit het buitenland te halen? Worden buitenlanders zonder geldig vervoerbewijs niet gewoon uit de trein gezet?
Ik bedoelde mensen zonder adres in Nederland.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:07 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik ben geen buitenlander...of nouja, wat is je definitie van buitenlander?
Ja, worden die de trein uit getiefstraald? zijn die richtlijnen ergens te lezen trouwens? Ik hou van kleine lettertjesquote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik bedoelde mensen zonder adres in Nederland.
1 zesje ook wel. Je hoeft niet met de koppeling langs het perron te staan. Alle deuren is genoeg. Reizigersdeuren that isquote:Op donderdag 28 november 2013 20:37 schreef boriq het volgende:
[..]
dat spoor is 95m, een IV is 70m en een VI 100m, één IV'tje zou dus passen
Dat zijn daklozen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik bedoelde mensen zonder adres in Nederland.
Ik kijk online.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:57 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Enne, de laatste update van Hannover Consulting Fahrplan-Auskunfts-System is van de 20ste he? Heb je die wel meegenomen...
Ach ik kijk zelf wel even....
Dat dacht ik dus ook. Volgens HAFAS is het dus zoals ik schetste. Anderhalve week terug stond het gewoon in de reisplanner, nu ineens niet meer.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:56 schreef James1988 het volgende:
Een station dat in het weekend niet bediend wordt? We zijn toch geen België...
Machinist mag van jou zn parashit aantrekken?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 zesje ook wel. Je hoeft niet met de koppeling langs het perron te staan. Alle deuren is genoeg. Reizigersdeuren that is
ABN sprekende man zonder adres in Nederland. Tsja, dan ben je geen buitenlander. Dan ben je een dakloze.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:12 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat wel opvalt is dat, het feit dat je aan het loket in ABN vraag of ze willen uitleggen hoe de chipkaart werkt, of ik ergens nog een papieren enkeltje kan kopen, dit veel onbegrip uitstraalt van NS personeel... Als je het in het engels doet is hun houding wel anders....Paupers...
Die loopt eventueel gewoon door het reizigersgedeelte naar buiten natuurlijk hehe.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:13 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Machinist mag van jou zn parashit aantrekken?
De vrijbalk is de grensquote:Op donderdag 28 november 2013 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 zesje ook wel. Je hoeft niet met de koppeling langs het perron te staan. Alle deuren is genoeg. Reizigersdeuren that is
Ben benieuwd hoe ze gaan reageren als je dan met een Nederlands steenkolenaccent in het Engels dan om hulp gaat vragen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:12 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat wel opvalt is dat, het feit dat je aan het loket in ABN vraag of ze willen uitleggen hoe de chipkaart werkt, of ik ergens nog een papieren enkeltje kan kopen, dit veel onbegrip uitstraalt van NS personeel... Als je het in het engels doet is hun houding wel anders....Paupers...
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ABN sprekende man zonder adres in Nederland. Tsja, dan ben je geen buitenlander. Dan ben je een dakloze.
t is gewoon de ervaring die ik heb.. Ik weet gewoon niet hoe alles werkt. Ik heb James weleens gevraagd welk product voorrang kreeg op een ander produkt en dergelijke, ik weet het gewoon nog steeds nietquote:Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze gaan reageren als je dan met een Nederlands steenkolenaccent in het Engels dan om hulp gaat vragen.
Type MG2 (5000- en 5100-serie) kan dat niet...Die heeft niet zon deur....quote:Op donderdag 28 november 2013 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die loopt eventueel gewoon door het reizigersgedeelte naar buiten natuurlijk hehe.
Hello. Sur. Joe ken spiek Duts hier.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze gaan reageren als je dan met een Nederlands steenkolenaccent in het Engels dan om hulp gaat vragen.
Dan blijftie zitten en portofoneertie de HC dat er 2 klontjes en een wolkje melk in moetenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:19 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Type MG2 (5000- en 5100-serie) kan dat niet...Die heeft niet zon deur....
Ik weet het ook niet precies. Die info is volgens mij niet openbaarquote:Op donderdag 28 november 2013 21:19 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
t is gewoon de ervaring die ik heb.. Ik weet gewoon niet hoe alles werkt. Ik heb James weleens gevraagd welk product voorrang kreeg op een ander produkt en dergelijke, ik weet het gewoon nog steeds niet![]()
Als je het aan het loket gaat vragen word je behandeld als dom....
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan blijftie zitten en portofoneertie de HC dat er 2 klontjes en een wolkje melk in moeten
Alsof ik dat weetquote:Op donderdag 28 november 2013 21:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]![]()
![]()
Gebeurt trouwens alle communicatie tussen HC en MC nog steeds op de 429.8875 MHz landelijk? Analoog?
Ninjaeditquote:Op donderdag 28 november 2013 21:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ofwel iedereen die van Den Helder nu nog naar Eindhoven wil krijgt een taxirit...
Komt ook niet binnen op spoor 4 in Zwolle.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:19 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nee, vandaar dat ik er Eindhoven van maaktequote:Op donderdag 28 november 2013 21:29 schreef Viezze het volgende:
[..]
NinjaeditMaastricht ook hoor, of was dat überhaupt niet meer haalbaar?
Ik heb ze anders wel eens op Rotterdam centraal zien staan met een loc ervoor... Heel lang geleden...quote:Op donderdag 28 november 2013 21:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Komt ook niet binnen op spoor 4 in Zwolle.
om 21:34 kon je nog uit den helder vertrekken en omreizen via Hoorn. dan kom je nog in eindhovenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ofwel iedereen die van Den Helder nu nog naar Eindhoven wil krijgt een taxirit...
22.04 niet meerquote:Op donderdag 28 november 2013 21:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
om 21:34 kon je nog uit den helder vertrekken en omreizen via Hoorn. dan kom je nog in eindhoven
En hoe denk je dat een machinist op een opstelspoor in- of uitstapt?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:19 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
MG2 heeft/had bij de eerste deur een extra trede.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En hoe denk je dat een machinist op een opstelspoor in- of uitstapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |