Weet ik veelquote:Op woensdag 27 november 2013 21:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Fles, klopt het trouwens dat die ICE van Berlijn naar München er een stuk langer over lijkt te doen dan onze trip van München naar Arnhem of heb ik dat fout?
Ik weet al wat het is trouwens. Voor jou vloog de tijd tussen Wiesbaden en Köln natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Fles, klopt het trouwens dat die ICE van Berlijn naar München er een stuk langer over lijkt te doen dan onze trip van München naar Arnhem of heb ik dat fout?
Ja en in jouw beleving ging de tijd zo'n beetje achteruit. Relatief dan.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ja, ging een half uur sneller dan voor jullie geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik heb daar al uitgebreid over gepost btwquote:Op woensdag 27 november 2013 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
Die ICE doet er nu zes uren over? Dat zou vier uren moeten worden
http://www.bild.de/geld/w(...)t-33538106.bild.html
Ja dus?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:40 schreef bork het volgende:
[..]
Ik heb daar al uitgebreid over gepost btw
Spuit 11quote:
Blijven rijden, maar alleen met NMBS rijtuigen, de SBB-rijtuigen verdwijnen. Normaal zaten er NMBS-rijtuigen in tussen Brussel en Luxemburg ter versterking, maar wordt nu dus integraal NMBS-rijtuigen.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:26 schreef Sandrvich het volgende:
Oké ik snap er nu niks meer van; blijven de België-Zwitserland EuroCity's nu wel of niet rijden in 2014? Had een hele afscheidsrit ingepland, maar volgens HAFAS rijden die dingen nog feestelijk door in de nieuwe dienstregeling.
Dat is niet de bedoeling, want de rijtuigen komen in vaste omlopen (heen-terug). De omlopen voor de rijtuigen staan nu gepland:quote:Op woensdag 27 november 2013 23:39 schreef Sandrvich het volgende:
Het zou me niets verbazen als ze via één of andere rare omloop ook weer in binnenlandse IC's belanden. Zoals ook het geval is met Tsjechische EC rijtuigen die in binnenlandse Duitse intercities belanden.
Integratie van EC's in het binnenlandse spoorwegnet vind ik juist wel gaaf. Als ze niet op iedere straathoek stoppen danwel eahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |