en dat terwijl de Twentse dames echtquote:Op woensdag 27 november 2013 17:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Hij kan het niet eens verstaan, dat wordt echt supergrappig als hij een Twentse chick gaat scoren en bij haar ouders over de vloer moet komen
Daar moet ik bij wezenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Hij kan het niet eens verstaan, dat wordt echt supergrappig als hij een Twentse chick gaat scoren en bij haar ouders over de vloer moet komen
Zeker weten!quote:Op woensdag 27 november 2013 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en dat terwijl de Twentse dames echtzijn
Ik heb een Friese ex en als ik bij haar ouders in Heerenveen meeat dan begon een gesprek altijd in het Nederlands (uit beleefdheid voor mij) en gingen ze vanzelf door in het Frysk. Dat was ook behoorlijk grappigquote:
dat kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en dat terwijl de Twentse dames echtzijn
Ik kom meer uit de omgeving 'Wat voor kleur heeft jouw trekker?' Noord-Holland.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:12 schreef boriq het volgende:
Geen "brommers kiek'n" voor jou maar "treinen kiek'n" zeker?
doet me hier aan denken:quote:Op woensdag 27 november 2013 17:15 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik kom meer uit de omgeving 'Wat voor kleur heeft jouw trekker?' Noord-Holland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Tja, Hoevelaken is een halte aan de vrije baan, de enige oplossing om erlangs te gaan is terug naar Amersfoort aansluiting en vanaf daar linkerspoor tot Barneveld aansluiting. Maar als het aan ProRail ligt kunnen dat soort dingen ook niet meer.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:25 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik sta stil met de IC Amersfoort -> Deventer voor station Hoevelaken. Connexxion staat op dat station stil met een trein die problemen heeft met z'n deuren. We kunnen er echter niet langs. Het wachten is op meer info.
Klopt. Dat zei de HC ook. Samen met een excuus namens Connexxion. 10 minuten op een slakkengang gereden.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:36 schreef dennistd het volgende:
[..]
Tja, Hoevelaken is een halte aan de vrije baan, de enige oplossing om erlangs te gaan is terug naar Amersfoort aansluiting en vanaf daar linkerspoor tot Barneveld aansluiting. Maar als het aan ProRail ligt kunnen dat soort dingen ook niet meer.
Het lijkt er dus op dat het wel moet kunnen om een Dagkaart met een Voordeelurenabonnement te kunnen combineren. Maar zelfs bij de balie weten ze niet hoe.quote:U kunt een Dagkaart combineren met een Dal Voordeel, Dal Vrij, Altijd Voordeel, Weekend Vrij of Voordeelurenabonnement op de OV-chipkaart. Zodra u incheckt reist u die dag reist u dan op de Dagkaart.
Bij Fles Thuis?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:31 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]De pimpel rijdt bijna op tijd!
Aan de ene kant heeft TLS bewezen niet bijzonder efficiënt te werk te gaan en zou competitie daar wellicht verandering in brengen. Aan de andere kant voorzie ik eigenlijk alleen maar meer onduidelijkheid voor de reiziger (abonnement van vervoerder A past alleen op de kaart van leverancier X-achtige taferelen).quote:Op woensdag 27 november 2013 20:15 schreef KnightSolaire het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er beter zou worden aan de OV-chipkaart als andere partijen deze zouden ontwikkelen? Wat kan een ander bedrijf anders doen met de OV-chipkaart puur als kaart (want reisproducten zijn immers zaak van de vervoerders) dan TLS? Misschien dat de prijs omlaag kan gaan, maar verder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |