abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 november 2013 @ 11:04:39 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133669984
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:01 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Vingers getikt worden? Ontslaan bedoel je? Deze persoon heeft zojuist de naam van je bedrijf ten schande gemaakt, je bedrijf laten profileren als racistisch en als bedrijf onwenselijk gemaakt voor klanten.
Welk bedrijf was het?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_133669990
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is dan ook discriminatie ;)
Maar daar is nog nooit ophef over geweest.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_133670005
ach, over een week (of waarschijnlijk morgen al) is iedereen de naam van het bedrijf en de persoon van het mailtje al vergeten :7
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  woensdag 27 november 2013 @ 11:08:04 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133670041
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:05 schreef eight het volgende:

[..]

Maar daar is nog nooit ophef over geweest.
Nee? Nog nooit ophef geweest omdat een man of vrouw werd afgewezen omdat het een man of vrouw was? :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133670049
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Welk bedrijf was het?
Je kent journalistiek en internetters in Nederland, dit zal onderzocht worden en namen moet perse op de schandpaal geplakt worden.
  woensdag 27 november 2013 @ 11:08:22 #206
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133670055
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:01 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Vingers getikt worden? Ontslaan bedoel je? Deze persoon heeft zojuist de naam van je bedrijf ten schande gemaakt, je bedrijf laten profileren als racistisch en als bedrijf onwenselijk gemaakt voor klanten.
Zo te zien was dit intern, iemand ontslaan daarop nee.
Gebeurt wel vaker hoor, heb hier ook wel eens gehoord intern na solicitant is geweest.
Nou dat word m niet echte boeren pummel en weet weinig van het product.
pi_133670074
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee? Nog nooit ophef geweest omdat een man of vrouw werd afgewezen omdat het een man of vrouw was? :D
Niet zo erg zoals nu.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_133670086
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:03 schreef DS4 het volgende:

[..]

Meteen ongezien ontslaan. Dat is een beetje vergaand op basis van wat we nu weten.
Dat heb ik niet gezegd, aangaande van de assumpties die we hebben kunnen we alleen spreken, ik gaf geen absoluut oordeel, als ik daar verantwoordelijke zou zijn en dit bleek echt zo te zijn zoals wat de meesten het hier opvatten, dan zou ik hem degelijk wel ontslaan.
  woensdag 27 november 2013 @ 11:09:52 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133670092
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Welk bedrijf was het?
Als hij een tattoo met IBTNG op z'n voorhoofd had gehad dan was hij ook niet aangenomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_133670096
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:04 schreef kipknots het volgende:

In beide gevallen praat je over discriminatie. In het tweede geval heeft de neger blijkbaar alsnog een achterstand. Als je een kans maakt maar veel beter je best moet doen vanwege je huidskleur / afkomst is dat niet veel minder erg.
Nogmaals: bij gelijke geschiktheid is het altijd een persoonlijke voorkeur die de doorslag geeft. Ben je een klein onooglijk mannetje heb je ook een achterstand.

En nu?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_133670098
Wat een ontzettend domme e-mail. :')

Neem aan dat ze iemand met 0 ervaring sws niet aannemen, dus waarom deze aanvulling?!

Baas houdt heel erg van negergrappen of zo?
  woensdag 27 november 2013 @ 11:11:19 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133670118
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:10 schreef Chai het volgende:

Neem aan dat ze iemand met 0 ervaring sws niet aannemen, dus waarom deze aanvulling?!

Het ging om een stagiair..... hoeveel ervaring moet die eigenlijk hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_133670132
quote:

misschien idd wel een inside joke die nu verkeerd uitgelegt wordt? :P
pi_133670139
quote:

Ik heb het idee dat de huidskleur meer stoorde dan dat gebrek aan ervaring (is een stage daar trouwens ook niet voor bedoeld, voor het opdoen van ervaring? :? )
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_133670174
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:12 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat de huidskleur meer stoorde dan dat gebrek aan ervaring (is een stage daar trouwens ook niet voor bedoeld, voor het opdoen van ervaring? :? )
maar een stage in de IT en dan geen computerervaring hebben is ook weer zoiets.... :P

je mag toch enige basisniveau verwachten, ook bij een stage
pi_133670214
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:12 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Bij de aanhef stond dat het het bedrijf een vacature had openstaan voor een stagiair. Denk dat ze wel een beetje achtergrondkennis verwachten en dat ze verwachten dat deze jongen onvoldoende ervaring heeft om een waardevolle bijdrage te leveren.

Een vacature plaats je niet om een volledig blanco iemand een stageplekje te geven lijkt mij.
pi_133670227
Wat trouwens wel zo is. Als je je uitkering wilt behouden moet je voldoen aan een quota van sollicitaties. Veel allochtonen die hun uitkering willen behouden gaan daarom dan ook solliciteren voor een baan waar ze compleet geen competenties voor hebben, zodat ze niet worden aangenomen en hun quota behalen. Dat vind ik weer jammer.
  woensdag 27 november 2013 @ 11:16:22 #218
262 Re
Kiss & Swallow
pi_133670235
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:10 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nogmaals: bij gelijke geschiktheid is het altijd een persoonlijke voorkeur die de doorslag geeft. Ben je een klein onooglijk mannetje heb je ook een achterstand.

En nu?
da's ook gewoon discriminatie zoals gesteld in art 1
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_133670247
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:16 schreef Arcadia het volgende:
Wat trouwens wel zo is. Als je je uitkering wilt behouden moet je voldoen aan een quota van sollicitaties. Veel allochtonen die hun uitkering willen behouden gaan daarom dan ook solliciteren voor een baan waar ze compleet geen competenties voor hebben, zodat ze niet worden aangenomen en hun quota behalen. Dat vind ik weer jammer.
Ja dat is typisch iets voor allochtonen idd.
  woensdag 27 november 2013 @ 11:16:59 #220
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133670248
quote:

Mijn chef houd van grappen over Turken.
Zo heeft hij nieuwe buurman, heeft hem gelijk verteld dat zijn huis na deze aankoop geen hol meer waard is en dat hij te veel heeft betaald, omdat er een Turk naast hem woont.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 27 november 2013 @ 11:17:39 #221
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_133670269
quote:
:').

Inderdaad alleen de allochtonen die dat doen.
Ik ga naar huis.
pi_133670310
Zou dan ook best kunnen dat deze 'neger' solliciteerde voor een baan waar hij geen competenties voor heeft zoals aangegeven in de e-mail, maar gelukkig gaat de discussie daar niet over. :D
pi_133670313
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:15 schreef Chai het volgende:

Een vacature plaats je niet om een volledig blanco iemand een stageplekje te geven lijkt mij.
Nou, kennelijk wel.
pi_133670329
quote:
Dit is overigens ook racisme!
  woensdag 27 november 2013 @ 11:21:06 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133670337
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:15 schreef Chai het volgende:

[..]

Bij de aanhef stond dat het het bedrijf een vacature had openstaan voor een stagiair. Denk dat ze wel een beetje achtergrondkennis verwachten en dat ze verwachten dat deze jongen onvoldoende ervaring heeft om een waardevolle bijdrage te leveren.

Nou weet ik niet hoe het tegenwoordig op school is, maar is het niet zo dat je eerst een jaartje les hebt en het tweede jaar pas stage gaat lopen? En dat je zonder de benodigde basiskennis niet in het tweede jaar komt?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_133670338
quote:
12s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou, kennelijk wel.
:P
pi_133670343
quote:
3s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:16 schreef Re het volgende:

da's ook gewoon discriminatie zoals gesteld in art 1
Nee, bij gelijke geschiktheid mag ik lekker kiezen op basis van persoonlijke voorkeur.

Hoe anders? Muntje opgooien?
pi_133670369
Sowieso dom om dit zo te mailen .

Grappen over uiterlijke kenmerken zijn vaak een dankbaar onderwerp op de werkvloer die zonder context altijd verkeerd zijn te interpreteren.

Of dit een gevalletje racisme is zal ik niet zomaar durven stellen.
pi_133670372
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dit is overigens ook racisme!
Hoe is dat racisme? Ik spreek niet emotioneel, ik spreek feitelijk. Er zit een grote ratio Marokkanen in de gevangenis als je kijkt naar de absolute aantallen in verhouding met de hoeveelheid Marokkanen die er zijn in Nederland. Dat is niet racistisch.
pi_133670407
oké zomaar een paar grappen die in mij opkomen:

*ik hoop toch dat die medewerker op z'n minst op een zwarte lijst komt te staan
*de medewerker is nu toch wel het zwarte schaap daar
*als dit nog verder bekend wordt, zitten ze daar straks op zwart zaad
-___-
  woensdag 27 november 2013 @ 11:23:40 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133670413
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:19 schreef Arcadia het volgende:
Zou dan ook best kunnen dat deze 'neger' solliciteerde voor een baan waar hij geen competenties voor heeft zoals aangegeven in de e-mail, maar gelukkig gaat de discussie daar niet over. :D
Het bedrijf is een leerbedrijf, en bood een stage aan, als iemand die een kappersopleiding doet solliciteert op een vacature die bedoeld is voor de leerlingen van de afdeling laboratoriumtechniek, dan ga ik er vanuit dat het bedrijf gewoon afwijst op het feit dat die leerling niet de geschikte opleiding volgt om daar stage te lopen, en niet gaat miepen over een huidskleur en een vermeend gebrek aan kennis op het opleidingsgebied.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_133670414
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:11 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

misschien idd wel een inside joke die nu verkeerd uitgelegt wordt? :P
Idd. Kan heel goed hun gevoel voor humor zijn.
pi_133670415
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Sowieso dom om dit zo te mailen .

Grappen over uiterlijke kenmerken zijn vaak een dankbaar onderwerp op de werkvloer die zonder context altijd verkeerd zijn te interpreteren.

Of dit een gevalletje racisme is zal ik niet zomaar durven stellen.
Als ik een grap maak over jouw moeder, dat kan beledigend of leuk zijn afgaande van hoe goed ik je ken, racisme heeft alles te maken met intenties en hier kan ik persoonlijk niets anders oordelen dan dat er een malafide intentie was om te kwetsen.
pi_133670438
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het bedrijf is een leerbedrijf, en bood een stage aan, als iemand die een kappersopleiding doet solliciteert op een vacature die bedoeld is voor de leerlingen van de afdeling laboratoriumtechniek, dan ga ik er vanuit dat het bedrijf gewoon afwijst op het feit dat die leerling niet de geschikte opleiding volgt om daar stage te lopen, en niet gaat miepen over een huidskleur en een vermeend gebrek aan kennis op het opleidingsgebied.
Uiteraard, maar daar had ik het niet over.
  woensdag 27 november 2013 @ 11:24:52 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133670446
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:23 schreef Snoepie85 het volgende:
oké zomaar een paar grappen die in mij opkomen:

*ik hoop toch dat die medewerker op z'n minst op een zwarte lijst komt te staan
*de medewerker is nu toch wel het zwarte schaap daar
*als dit nog verder bekend wordt, zitten ze daar straks op zwart zaad
Ik mag inderdaad hopen dat het bedrijf geen erkend leerbedrijf blijft, dit past simpelweg niet bij een erkend leerbedrijf.
En zonder goedkope werknemers zal het een stuk lastiger worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_133670452
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 02:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

alsof je denkt dat het ooit zal veranderen. :')
Er is al ontzettend veel veranderd ten opzichte van 50 jaar geleden, dus ik weet het wel zeker ja.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_133670456
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:23 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Als ik een grap maak over jouw moeder, dat kan beledigend of leuk zijn afgaande van hoe goed ik je ken, racisme heeft alles te maken met intenties en hier kan ik persoonlijk niets anders oordelen dan dat er een malafide intentie was om te kwetsen.
Als ik naar mijn homofiele collega mail:

Het is weer zo'n natte krent daar kunnen we niks mee.
Hij heeft ook niet de juiste competenties.

Dan is dat een prima opmerking. Elke buitenstaander zou moord en brand schreeuwen.
  woensdag 27 november 2013 @ 11:27:03 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133670491
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:24 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Uiteraard, maar daar had ik het niet over.
Daar had jij het wel over, je suggereerde immers dat hij niet geschikt was voor de functie omdat het hem aan competenties ontbrak, en dat blijkt nergens uit.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 27 november 2013 @ 11:28:36 #239
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_133670522
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:22 schreef Arcadia het volgende:
Hoe is dat racisme? Ik spreek niet emotioneel, ik spreek feitelijk. Er zit een grote ratio Marokkanen in de gevangenis als je kijkt naar de absolute aantallen in verhouding met de hoeveelheid Marokkanen die er zijn in Nederland. Dat is niet racistisch.
Waar zijn je cijfers dan over fopsollicitaties van uitkeringsgerechtigden tussen allochtoon en autochtoon? :').
Ik ga naar huis.
pi_133670531
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar had jij het wel over, je suggereerde immers dat hij niet geschikt was voor de functie omdat het hem aan competenties ontbrak, en dat blijkt nergens uit.
Ik zei dat dat een mogelijkheid zou zijn, maar dat dat een compleet andere discussie is, ik ben en blijf er uiteraard mee eens dat het onnodig, kwetsend en racistisch was. Zoiets hoeft dan ook nooit in een mail te staan, ongeacht de competenties van de sollicitant. Ya feel me now?
pi_133670533
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:22 schreef Arcadia het volgende:
Kom dan maar met een bron waar jouw stelling uit blijkt.
pi_133670543
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:23 schreef eight het volgende:

Idd. Kan heel goed hun gevoel voor humor zijn.
Blijkt straks dat zijn leidinggevende een neger is... ;)
  woensdag 27 november 2013 @ 11:29:49 #243
406876 Schurkenstaat
as van het kwaad
pi_133670550
Beetje het Nederland van vandaag hè.

Elke vorm van individuele smakeloosheid leidt tot een bombastische internetopstand, door middel van jankerige columns van wat pseudo-intellectuelen. Opgestookt door podia als joop.nl, de volkskrant en Pauw en Witteman.

Is het niet tijd dat we in opkomst komen tegen de achternaam Witteman? Dat is tocht ook niet meer van deze tijd en uitermate racistisch?

Kun je niet gewoon zeggen of zelfs denken: wat een stakker. PUNT. Volgende incident graag.
pi_133670552
En dan kom je als bedrijf ineens in het nieuws. Foutje van een medewerker met gevolgen. Te dom om iemand op inhoud te beoordelen en te dom om het goede mail adres te gebruiken maar slim genoeg om daar te werken.
  woensdag 27 november 2013 @ 11:30:30 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133670566
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:29 schreef Wespensteek het volgende:
En dan kom je als bedrijf ineens in het nieuws. Foutje van een medewerker met gevolgen. Te dom om iemand op inhoud te beoordelen en te dom om het goede mail adres te gebruiken maar slim genoeg om daar te werken.
Ja, en dat is dan degene die beslist dat een ander niet geschikt is :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 27 november 2013 @ 11:31:26 #246
262 Re
Kiss & Swallow
pi_133670589
quote:
11s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, bij gelijke geschiktheid mag ik lekker kiezen op basis van persoonlijke voorkeur.

Hoe anders? Muntje opgooien?
niemand is gelijk :P

je kiest natuurlijk op geschiktheid voor de baan en of iemand past in de bedrijfscultuur en binnen de functiestructuur etc... niet op uiterlijk vertoon... niet als je het beste voorhebt met het bedrijf waar je voor werkt :)
  woensdag 27 november 2013 @ 11:31:59 #247
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_133670600
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:29 schreef Schurkenstaat het volgende:
Is het niet tijd dat we in opkomst komen tegen de achternaam Witteman? Dat is tocht ook niet meer van deze tijd en uitermate racistisch?
Doe maar sssjt. :').
Ik ga naar huis.
pi_133670616
quote:
6s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:31 schreef Re het volgende:

[..]

je kiest natuurlijk op geschiktheid voor de baan en of iemand past in de bedrijfscultuur en binnen de functiestructuur etc... niet op uiterlijk vertoon... niet als je het beste voorhebt met het bedrijf waar je voor werkt :)
En als je denkt dat een donker person niet goed past in het bedrijf dan moeten de klanten maar wennen?
  woensdag 27 november 2013 @ 11:32:54 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133670618
quote:
6s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:31 schreef Re het volgende:

[..]

En zelfs als je zo dom bent om te kiezen op ras of sekse of seksuele voorkeur, dan hou je dat nog voor jezelf en zet je dat niet op papier.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_133670629
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

En zelfs als je zo dom bent om te kiezen op ras of sekse of seksuele voorkeur, dan hou je dat nog voor jezelf en zet je dat niet op papier.
Dat is het dus vooral.
  woensdag 27 november 2013 @ 11:33:39 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133670639
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:32 schreef Godtje het volgende:

[..]

En als je denkt dat een donker person niet goed past in het bedrijf dan moeten de klanten maar wennen?
Want in iedere functie heb je met klanten te maken?
En ja trouwens.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_133670641
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik mag inderdaad hopen dat het bedrijf geen erkend leerbedrijf blijft, dit past simpelweg niet bij een erkend leerbedrijf.
En zonder goedkope werknemers zal het een stuk lastiger worden.
Dit is wel erg kort door de bocht. Alsof een bedrijf zo'n eenmansactie vooraf kan voorkomen.
pi_133670647
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 02:03 schreef Wootism het volgende:
Ongelofelijk dat we het anno 2013 nog steeds over fucking huidskleur moeten hebben... Schaam me echt kapot voor dat soort mensen.

Jammer van de zwarte balkjes, wat mij betreft mag de naam van die gast gewoon lekker publiekelijk worden.
Het gaat niet om de huidskleur maar om het imago van de deze mensen.
Als je bijv. naar opsporing verzocht kijkt of je kijkt naar het nieuws wereldwijd, dan komen negers wat vaker negatief in het nieuws. Waarom zou je als werkgever dan risico nemen?
Op dit moment kunnen de werkgevers uit 100den mensen kiezen voor een vacature.
Naast discriminatie op opleiding en ervaring, discrimineert de werkver ook op leeftijd, uiterlijk, uitingen op facebook etc. etc.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  woensdag 27 november 2013 @ 11:34:18 #254
406876 Schurkenstaat
as van het kwaad
pi_133670650
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Laat toch gaan. De wereld bestaat uiteindelijk voor 90% uit domkoppen.

Erger u niet, verwonder u slechts.
  woensdag 27 november 2013 @ 11:35:07 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133670673
quote:
13s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:33 schreef eight het volgende:

[..]

Dit is wel erg kort door de bocht. Alsof een bedrijf zo'n eenmansactie vooraf kan voorkomen.
Mwah, als ik een personeelslid hebt die een afwijzing zo toelicht dan heb ik die knul zelf al aangenomen voor hij z'n afwijzing op internet kan gooien.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_133670682
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Want in iedere functie heb je met klanten te maken?
En ja trouwens.
Ik zeg niet dat het altijd zo is. Waarom gelijk dat uiterste? Er zijn situaties dat..
Als iemand stelt zoals Re doet dat je moet doen wat het beste voor het bedrijf is dan zijn er sitiuaties te bedenken waar je ze zou kunnen afwijzen.

Maar dan zoals jij nu doet draaien mensen het al snel om en zijn de klanten gek en moeten ze er maar aan wennen. Een prima standpunt maar niet wat het beste is voor het bedrijf.
  woensdag 27 november 2013 @ 11:35:46 #257
262 Re
Kiss & Swallow
pi_133670693
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:32 schreef Godtje het volgende:

[..]

blanke vla verkopers? ik zou geen reden kunnen verzinnen waarom een donker persoon ergens niet zou moeten kunnen passen
pi_133670716
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:29 schreef DS4 het volgende:

[..]

Blijkt straks dat zijn leidinggevende een neger is... ;)
zat ik ook al aan te denken: zo'n coole neger met zelfspot :P
  woensdag 27 november 2013 @ 11:36:53 #259
262 Re
Kiss & Swallow
pi_133670720
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:34 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Als je bijv. naar opsporing verzocht kijkt of je kijkt naar het nieuws wereldwijd, dan komen negers wat vaker negatief in het nieuws. Waarom zou je als werkgever dan risico nemen?
Naast discriminatie op opleiding en ervaring, discrimineert de werkver ook op leeftijd, uiterlijk, uitingen op facebook etc. etc.
ja, negers kunnen ook harder en langer hardlopen maar dan weer niet goed zwemmen...
pi_133670737
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 27-11-2013 11:41:24 ]
pi_133670739
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:36 schreef Re het volgende:

[..]

ja, negers kunnen ook harder en langer hardlopen maar dan weer niet goed zwemmen...
je kan toch niet zwemmen met een TV op je rug? :P
  woensdag 27 november 2013 @ 11:38:43 #262
262 Re
Kiss & Swallow
pi_133670761
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:37 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

die nemen de boot
pi_133670766
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, als ik een personeelslid hebt die een afwijzing zo toelicht dan heb ik die knul zelf al aangenomen voor hij z'n afwijzing op internet kan gooien.
Dat zou een prima oplossing zijn ja.
Maar er zijn ook legio redenen te bedenken waarom het hier niet van is gekomen.

Kortom, uit het beetje informatie wat wij hier hebben kun je geen conclusies trekken.
  woensdag 27 november 2013 @ 11:39:12 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133670772
quote:

En ze kunnen allemaal zo goed dansen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 27 november 2013 @ 11:39:20 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133670776
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:35 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het altijd zo is. Waarom gelijk dat uiterste? Er zijn situaties dat..
Als iemand stelt zoals Re doet dat je moet doen wat het beste voor het bedrijf is dan zijn er sitiuaties te bedenken waar je ze zou kunnen afwijzen.

Maar dan zoals jij nu doet draaien mensen het al snel om en zijn de klanten gek en moeten ze er maar aan wennen. Een prima standpunt maar niet wat het beste is voor het bedrijf.
Nee, het komt echt gewoon niet in me op dat mensen nog moeite zouden hebben met een donker personeelslid.

Waar ik me wel kan voorstellen dat ze bijvoorbeeld moeite hebben met het uiten van een geloofsovertuiging, maar persoonlijk heb ik ook net zoveel moeite met alle verwijzingen naar de Heere in het kantoor van de CDA-wethouder als met het hoofdoekje van de baliemedewerkster bij de gemeente.
Dat zijn keuzes en daar wil ik (zeker bij een overheidsinstantie) niet mee geconfronteerd worden.
Je huidskleur, geslacht of seksuele voorkeur is geen keuze.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_133670785
quote:

[..]

wtf :') dan zou er niemand meer aangenomen moeten worden, want iedere bevolkingsgroep heeft ooit wel eens iets geflikt dat niet door de beugel kan..
-___-
pi_133670788
quote:

[..]

Inderdaad, allemaal
  woensdag 27 november 2013 @ 11:39:44 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133670789
quote:
8s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dus ook..... *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_133670791
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:33 schreef Leandra het volgende:

En ja trouwens.
Nee, natuurlijk niet!
pi_133670807
Het gaat om de bedrijfsleider binnendienst, waarschijnlijk binnenkort voormalig.
pi_133670808
quote:

[..]

en hebben allemaal zo'n grote lul }:|

laat ons onderbedeelden dan maar de klote baantjes krijgen :(
pi_133670827
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:36 schreef Leipo666 het volgende:

zat ik ook al aan te denken: zo'n coole neger met zelfspot :P
Helemaal vooropgezet, gratis reclame. Vanavond bij P&W. Geïnspireerd door dat gezeik over Gordon.
pi_133670829
quote:

[..]

Dan worden blanken gediscrimineerd
Exaudi orationem meam
pi_133670853
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:37 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

Dat bleek onlangs wel:
Vluchtende inbreker verdronken in Amsterdam
pi_133670860
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:40 schreef Leipo666 het volgende:

en hebben allemaal zo'n grote lul }:|

Nee, dat zijn fokkers.
pi_133670865
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:42 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, dat zijn fokkers.
alle Fok!kers zijn negers? :o

omgonoz.gif
pi_133670868
Gelukkig nog wel "met hartelijke groet". Die heb je dan iig weer in de pocket
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  woensdag 27 november 2013 @ 11:43:21 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133670875
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:42 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

Oh shit.... dat wist ik niet :o
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 27 november 2013 @ 11:43:44 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133670885
quote:
9s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Die was dan ook voor z'n baas ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_133670890
quote:
9s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Is een typo, die 'r' moet weg
pi_133670909
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:42 schreef Leipo666 het volgende:

Ja, maar ik heb kennelijk dezelfde ziekte als Michael Jackson.
pi_133670924
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb kennelijk dezelfde ziekte als Michael Jackson.
negrofilie?
pi_133670930
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:39 schreef Snoepie85 het volgende:

[..]

wtf :') dan zou er niemand meer aangenomen moeten worden, want iedere bevolkingsgroep heeft ooit wel eens iets geflikt dat niet door de beugel kan..
Je leest mijn post niet, ik zeg dat bij sommige bevolkingsgroepen de criminaliteit groter is.
Of dit nu komt door huidskleur, genetische afkomst, omstandigheden, slavernij verleden etc.
is voor de werkgever volkomen irrelevant, ze willen iemand met ervaring, die weinig kost en hard wil werken. En hun keuze is gebaseerd op vooroordelen die gevormd zijn door ervaring en imago van bepaalde groepen. Soms zijn werkgevers net mensen :)
Exaudi orationem meam
pi_133670956
Als ik moest kiezen tussen een blanke zonder ervaring en een neger / getint iemand zonder ervaring is de keuze snel gemaakt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_133670982
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:45 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Je leest mijn post niet, ik zeg dat bij sommige bevolkingsgroepen de criminaliteit groter is.
Of dit nu komt door huidskleur, genetische afkomst, omstandigheden, slavernij verleden etc.
is voor de werkgever volkomen irrelevant, ze willen iemand met ervaring, die weinig kost en hard wil werken. En hun keuze is gebaseerd op vooroordelen die gevormd zijn door ervaring en imago van bepaalde groepen. Soms zijn werkgevers net mensen :)
dus dan zit ie daar gewoon een potje te generaliseren :Y feit blijft dat hij naar het kleurtje keek in plaats van dat hij hem puur beoordeelde op wat hij (niet) in huis had qua competenties ;) en dat mag gewoon niet.
-___-
  woensdag 27 november 2013 @ 11:47:19 #286
356891 Abed
hooggeleid
pi_133670985
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Als ik moest kiezen tussen een blanke zonder ervaring en een neger / getint iemand zonder ervaring is de keuze snel gemaakt.
Oh je zei neger, racist!
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_133670997
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:45 schreef Leipo666 het volgende:

negrofilie?
Geen idee hoe het heet, maar je bent dan een blanke neger.

Iedere gek fokneger zijn gebrek.
  woensdag 27 november 2013 @ 11:48:01 #288
262 Re
Kiss & Swallow
pi_133671006
quote:
het is dan ook niet erg om als racist bestempeld te worden neem ik aan...
pi_133671035
Sommige reacties hier, wow. Wat een hoop zieke mensen zitten er toch op FOK! :{
pi_133671037
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:45 schreef Oud_student het volgende:

[..]

ja en soms racisten
  woensdag 27 november 2013 @ 11:49:50 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133671054
quote:
Als streetdanceleraar?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_133671062
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:49 schreef o.us2.0 het volgende:
Dat is discriminatie :(
Exaudi orationem meam
pi_133671086
Mensen die dit überhaupt proberen goed te praten :').
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  woensdag 27 november 2013 @ 11:51:26 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133671088
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:49 schreef o.us2.0 het volgende:
Wat dat betreft zijn zulke topics soms wel fijn, net zoals ik het prima vind dat er weigerambtenaren zijn.... ik weet liever met wie ik van doen heb.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_133671115
quote:

[..]

Wat een compleet achterlijke instelling heb jij.

[ Bericht 2% gewijzigd door sp3c op 27-11-2013 11:54:05 (kleuter) ]
pi_133671148
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:52 schreef Wootism het volgende:

[..]

Wat een compleet achterlijke instelling heb jij.

U bent een Gutmensch en lid van de Pol. correcte linkse kerk :)
Exaudi orationem meam
pi_133671183
quote:
13s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Mensen die dit überhaupt proberen goed te praten :').
Die brief had idd niet publiekelijk gemaakt mogen worden
Exaudi orationem meam
  woensdag 27 november 2013 @ 11:57:00 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133671240
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:54 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Die brief had idd niet publiekelijk gemaakt mogen worden
Wat een BS, probeer je het nou de afgewezen knul in de schoenen te schuiven?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_133671263
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat een BS, probeer je het nou de afgewezen knul in de schoenen te schuiven?
Nee, lezen wat ik schrijf !
Exaudi orationem meam
pi_133671270
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:48 schreef Re het volgende:

[..]

het is dan ook niet erg om als racist bestempeld te worden neem ik aan...
Ze doen hun best maar, statistieken zeggen anders en als ik enkel daarop een beslissing moet maken.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')