Die was dan ook voor z'n baasquote:Op woensdag 27 november 2013 11:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Gelukkig nog wel "met hartelijke groet". Die heb je dan iig weer in de pocket
Is een typo, die 'r' moet wegquote:Op woensdag 27 november 2013 11:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Gelukkig nog wel "met hartelijke groet". Die heb je dan iig weer in de pocket
Ja, maar ik heb kennelijk dezelfde ziekte als Michael Jackson.quote:
negrofilie?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb kennelijk dezelfde ziekte als Michael Jackson.
Je leest mijn post niet, ik zeg dat bij sommige bevolkingsgroepen de criminaliteit groter is.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:39 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
wtfdan zou er niemand meer aangenomen moeten worden, want iedere bevolkingsgroep heeft ooit wel eens iets geflikt dat niet door de beugel kan..
dus dan zit ie daar gewoon een potje te generaliserenquote:Op woensdag 27 november 2013 11:45 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Je leest mijn post niet, ik zeg dat bij sommige bevolkingsgroepen de criminaliteit groter is.
Of dit nu komt door huidskleur, genetische afkomst, omstandigheden, slavernij verleden etc.
is voor de werkgever volkomen irrelevant, ze willen iemand met ervaring, die weinig kost en hard wil werken. En hun keuze is gebaseerd op vooroordelen die gevormd zijn door ervaring en imago van bepaalde groepen. Soms zijn werkgevers net mensen
Oh je zei neger, racist!quote:Op woensdag 27 november 2013 11:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Als ik moest kiezen tussen een blanke zonder ervaring en een neger / getint iemand zonder ervaring is de keuze snel gemaakt.
Geen idee hoe het heet, maar je bent dan een blanke neger.quote:
het is dan ook niet erg om als racist bestempeld te worden neem ik aan...quote:Op woensdag 27 november 2013 11:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Als ik moest kiezen tussen een blanke zonder ervaring en een neger / getint iemand zonder ervaring is de keuze snel gemaakt.
ja en soms racistenquote:Op woensdag 27 november 2013 11:45 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Je leest mijn post niet, ik zeg dat bij sommige bevolkingsgroepen de criminaliteit groter is.
Of dit nu komt door huidskleur, genetische afkomst, omstandigheden, slavernij verleden etc.
is voor de werkgever volkomen irrelevant, ze willen iemand met ervaring, die weinig kost en hard wil werken. En hun keuze is gebaseerd op vooroordelen die gevormd zijn door ervaring en imago van bepaalde groepen. Soms zijn werkgevers net mensen
Als streetdanceleraar?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Dat is discriminatiequote:Op woensdag 27 november 2013 11:49 schreef o.us2.0 het volgende:
Sommige reacties hier, wow. Wat een hoop zieke mensen zitten er toch op FOK!
Wat dat betreft zijn zulke topics soms wel fijn, net zoals ik het prima vind dat er weigerambtenaren zijn.... ik weet liever met wie ik van doen heb.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:49 schreef o.us2.0 het volgende:
Sommige reacties hier, wow. Wat een hoop zieke mensen zitten er toch op FOK!
Wat een compleet achterlijke instelling heb jij.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:34 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het gaat niet om de huidskleur maar om het imago van de deze mensen.
Als je bijv. naar opsporing verzocht kijkt of je kijkt naar het nieuws wereldwijd, dan komen negers wat vaker negatief in het nieuws. Waarom zou je als werkgever dan risico nemen?
Op dit moment kunnen de werkgevers uit 100den mensen kiezen voor een vacature.
Naast discriminatie op opleiding en ervaring, discrimineert de werkver ook op leeftijd, uiterlijk, uitingen op facebook etc. etc.
U bent een Gutmensch en lid van de Pol. correcte linkse kerkquote:Op woensdag 27 november 2013 11:52 schreef Wootism het volgende:
[..]
Wat een compleet achterlijke instelling heb jij.
Die brief had idd niet publiekelijk gemaakt mogen wordenquote:Op woensdag 27 november 2013 11:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Mensen die dit überhaupt proberen goed te praten.
Wat een BS, probeer je het nou de afgewezen knul in de schoenen te schuiven?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:54 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Die brief had idd niet publiekelijk gemaakt mogen worden
Nee, lezen wat ik schrijf !quote:Op woensdag 27 november 2013 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een BS, probeer je het nou de afgewezen knul in de schoenen te schuiven?
Ze doen hun best maar, statistieken zeggen anders en als ik enkel daarop een beslissing moet maken.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:48 schreef Re het volgende:
[..]
het is dan ook niet erg om als racist bestempeld te worden neem ik aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |