Denk dat die medewerker gewoon voor klokkenluider heeft willen spelen richting de sollicitant.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:11 schreef Scuidward het volgende:
Ten eerste ook echt. Niet bepaald subtiel. Als het al een geldige reden zou zijn.
Het lijkt wel een bericht van De Speld ofzo.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:12 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ben je echt zo naief? Aan de orde van de dag dit.
Maar die persoon heet Koorndijk. Naar mijn weten een Nederlandse achternaam?quote:Op woensdag 27 november 2013 01:13 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Denk dat die medewerker gewoon voor klokkenluider heeft willen spelen richting de sollicitant.
Adoptiequote:Op woensdag 27 november 2013 01:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Maar die persoon heet Koorndijk. Naar mijn weten een Nederlandse achternaam?
Alsof dat wat zegt. Ik ken een Henk de Vries, die is zo zwart dat hij er blauw over zietquote:Op woensdag 27 november 2013 01:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2013 01:17 schreef Trebo het volgende:
[..]
Alsof dat wat zegt. Ik ken een Henk de Vries, die is zo zwart dat hij er blauw over ziet
Ja dat klopt. Ik dacht gewoon even niet helder.quote:
En Seedorf Duits. Je moet de groetjes van Romeo Zondervan en Frank Rijkaard hebben.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Oboema Sesetokoe is dan weer blank. Enfin het is mij duidelijk. De klacht staat. Dat bedrijf denkt in hokjes.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Seedorf Duits. Je moet de groetjes van Romeo Zondervan en Frank Rijkaard hebben.
Surinamers en Antillianen hebben ook nog wel eens van dat soort achternamen.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
T betreft de 'handeling' afwijzen.. Discrimineren op papier en in gedachten mag, maar deze gedachten omzetten in gedrag nietnquote:Op woensdag 27 november 2013 01:37 schreef Kowloon het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat dit strafbaar is. Maatschappelijke afkeuring, terecht en heel goed, maar opvattingen en ideeën strafbaar stellen vind ik echt bizar.
Dit. Heel normaal in die landen.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Surinamers en Antillianen hebben ook nog wel eens van dat soort achternamen.
Nee, het uiten van de gedachte mag zelfs niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:44 schreef LelijKnap het volgende:
T betreft de 'handeling' afwijzen.. Discrimineren op papier en in gedachten mag, maar deze gedachten omzetten in gedrag nietn
U sure? Zeer onwenselijk ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, het uiten van de gedachte mag zelfs niet.Daarmee ontstaat een situatie waarbij gedachten nog wel bestaan, maar niet geuit worden waardoor het lijkt alsof ze niet bestaan. Volkomen onwenselijk vind ik.
Ben geen jurist, maar volgens mij is het echt zo, maar toegegeven, ik kan zo snel niet even onderbouwen met bronnen. Maar het is iets wat mij bij staat.quote:
alsof je denkt dat het ooit zal veranderen.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:03 schreef Wootism het volgende:
Ongelofelijk dat we het anno 2013 nog steeds over fucking huidskleur moeten hebben... Schaam me echt kapot voor dat soort mensen.
Jammer van de zwarte balkjes, wat mij betreft mag de naam van die gast gewoon lekker publiekelijk worden.
Slaven kregen vroeger de achternaam van hun eigenaar.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee, die hadden nummers.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Slaven kregen vroeger de achternaam van hun eigenaar.
Wtf heeft dat te maken met deze sollicitant?quote:Op woensdag 27 november 2013 03:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dát! Zag je het ook op het nieuws vandaag?
Al die landen maar geld storten voor die lui, huisjes bouwen en verdomme schieten zij ze weer kapot.
Hallo?![]()
Geen reet.quote:Op woensdag 27 november 2013 04:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wtf heeft dat te maken met deze sollicitant?
Weet ik veel, zal per neger verschillen, groot deel is hier geboren met ouders of voorouders afkomstig uit de oud-kolonieen. Waarbij sommige ouders naar NL kwamen omdat ze bijv. tegen de onafhankelijkheid waren, en/of om te studeren. Maarre, waarom zijn de Nederlanders/Germanen/oude stammen vroeger hierheen vertrokken? Waarom zijn er nog steeds Nederlanders die verhuizen naar koudere landen, etc?quote:Op woensdag 27 november 2013 04:16 schreef Trebo het volgende:
[..]
Geen reet.
Hey maar waarom willen negers uberhaupt naar Nederland komen? Die gasten hadden altijd mooi weer
Kas uit de la halen. In dit geval dmv een onbenullige rechtszaak.quote:Op woensdag 27 november 2013 04:16 schreef Trebo het volgende:
[..]
Geen reet.
Hey maar waarom willen negers uberhaupt naar Nederland komen? Die gasten hadden altijd mooi weer
mwah, ik vind dit een vrij logische reden om aangifte te doenquote:Op woensdag 27 november 2013 04:22 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Kas uit de la halen. In dit geval dmv een onbenullige rechtszaak.
Ik geloof er geen reet van. Veel te obvious allemaal. Er is geen enkele medewerker die zo'n kulbericht op zou sturen naar zijn baas, of die wordt ook ontslagen. Misschien van een baas naar de medewerker kan ik begrijpen.quote:Op woensdag 27 november 2013 04:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
mwah, ik vind dit een vrij logische reden om aangifte te doen
De neger in kwestie is naar Nederland gekomen of in Nederland geboren om te solliciteren voor een stageplaats en afgewezen te worden mede op basis van zijn huidskleur, om dmv deze rechtzaak kas uit de la te halen, dit nota bene in een land waar schadevergoedingen doorgaans vrij onbenullig zijn qua hoogte?quote:Op woensdag 27 november 2013 04:22 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Kas uit de la halen. In dit geval dmv een onbenullige rechtszaak.
okquote:Op woensdag 27 november 2013 04:31 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van. Veel te obvious allemaal. Er is geen enkele medewerker die zo'n kulbericht op zou sturen naar zijn baas, of die wordt ook ontslagen. Misschien van een baas naar de medewerker kan ik begrijpen.
Dat geldt voor elk nieuwsbericht waar het verhaal van 1 kant wordt belicht. De ware toedracht moet nog maar blijken.quote:Op woensdag 27 november 2013 04:31 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van. Veel te obvious allemaal. Er is geen enkele medewerker die zo'n kulbericht op zou sturen naar zijn baas, of die wordt ook ontslagen. Misschien van een baas naar de medewerker kan ik begrijpen.
vraag het aan zequote:Op woensdag 27 november 2013 04:40 schreef zhe-devilll het volgende:
De negers die hier wonen waren toch allemaal slaven enzo van de oud nederlanders die al eeuwig dood zijn?
Ofzo?
Wat heb je er aan om te weigeren het beestje bij zn naam te noemen?quote:Op woensdag 27 november 2013 04:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat geldt voor elk nieuwsbericht waar het verhaal van 1 kant wordt belicht. De ware toedracht moet nog maar blijken.
Maar hoe jij en Zhe er in hemelsnaam op komen negers in, ik neem aan, bepaalde Afrikaanse landen er bij te halen, dat is me nog steeds niet duidelijk.
Het beestje bij zijn naam noemen?quote:Op woensdag 27 november 2013 04:41 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Wat heb je er aan om te weigeren het beestje bij zn naam te noemen?
Nederland wordt ook bij alles gehaald, zelfs als onze lesbische koppels kinderen willen adopteren, moet Erdogan zonodig zijn two-cents erin gooien.
Welkom in de moderne wereld, iedereen bemoeit zich met de ander.
Gaat alles nog wel goed met je?quote:Op woensdag 27 november 2013 04:39 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Alles bij elkaar sprokkelen g, alles telt gewoon... de grote bux banga, is allemaal deel van de game van hosselen....
quote:Op woensdag 27 november 2013 04:40 schreef zhe-devilll het volgende:
De negers die hier wonen waren toch allemaal slaven enzo van de oud nederlanders die al eeuwig dood zijn?
Ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |