''Helaas'' gaat hij nu waarschijnlijk weer een aantal weken een baas zijn als linksback.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:40 schreef Smoofie het volgende:
Blind op CVM is wel een baas. Wat had ik dat maanden geleden toch goed voorspeld.
/hansiehansie mode off.
quote:Op woensdag 27 november 2013 00:40 schreef Smoofie het volgende:
Blind op CVM is wel een baas. Wat had ik dat maanden geleden toch goed voorspeld.
/hansiehansie mode off.
ja wat een vertrouwen zegquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 00:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
ja wat een vertrouwen zeg
Blind > Maduro
quote:Op woensdag 27 november 2013 00:40 schreef Smoofie het volgende:
Inbefore "maar je wilde maduro". Dat klopt.
ga dan niet stoer lopen doen met dat je het goed voorspeld had met blind want je loopt al weken te schreeuwen om maduro voor die positiequote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, het salaris kan een probleem zijn. Maar misschien dat hij wel wat wil inleveren gezien zijn huidige situatie. Of hopen dat Boil weer in vorm geraakt en Blind op CVM laten.
Eenschquote:Op woensdag 27 november 2013 00:50 schreef Tyron het volgende:
boilesen lijkt soms een betere linksbuiten dan fischer
volgens de telegraaf is hij zwaar gewondquote:Op woensdag 27 november 2013 00:53 schreef Obiekulu het volgende:
Gefeliciteerd met de legendarische overwinning!
En.. gecondoleerd met het overlijden van de gevallen supporter.
bron?quote:Op woensdag 27 november 2013 00:53 schreef Obiekulu het volgende:
Gefeliciteerd met de legendarische overwinning!
En.. gecondoleerd met het overlijden van de gevallen supporter.
quote:
Zou wel echt een sneer zijn naar Poulsen. Ik denk dat Ado heel erg hard en fysiek gaat spelen en dat hij wel bruikbaar is nu. We hadden nooit Koppers en Dijks moeten laten gaan.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:00 schreef Gruisman het volgende:
Kan Denswil niet LB spelen? Blind op CVM tegen ADO is namelijk wel 10x beter dan Poulsen
Je hebt tegen een ploeg als ADO daar juist een speler nodig die fel is en een goede pass naar voren heeft en Poulsen kan (zelfs dat eerste) dat gewoon veel minder.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:02 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Zou wel echt een sneer zijn naar Poulsen. Ik denk dat Ado heel erg hard en fysiek gaat spelen en dat hij wel bruikbaar is nu. We hadden nooit Koppers en Dijks moeten laten gaan.
1,3 miljoen voor Koppers, waarom zou je dat niet willenquote:Op woensdag 27 november 2013 01:02 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Zou wel echt een sneer zijn naar Poulsen. Ik denk dat Ado heel erg hard en fysiek gaat spelen en dat hij wel bruikbaar is nu. We hadden nooit Koppers en Dijks moeten laten gaan.
quote:I'm sad that we lost, and too bad we couldn't get a better result with Ajax one man down. But disgrace? Ajax is not some third-division team. They played well and deserved the win.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |