Ik do niet meer in drugs de laatste jaren... Niet dat ik definitief nee heb gezegd of zo .... Maar de behoefte was er niet ..quote:
Met een kind in het buitenland gaan mijn stedentripjes meestal naar dezelfde stad ...quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Meer dan af en toe een stedentripje doe ik niet meer...
Niks gratis, bij het uitchecken staat dan wel dat de reis 0 euro kost, maar ik betaal een vast bedrag per maand ervoor.quote:
Snap ik ook wel ..quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Niks gratis, bij het uitchecken staat dan wel dat de reis 0 euro kost, maar ik betaal een vast bedrag per maand ervoor.
Maar jij bedoelt denk ik ook stedentripjes buiten NL, ik reis wekelijks naar een stad in NL of blijf in de stad waar ik woon wat ook een erg leuke stad is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet in mijn bezit, ik heb alleen een anonieme OV-kaart en die betaal ik zelf...
Ik trip zowel binnen als buiten Nederland, all over the world...quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar jij bedoelt denk ik ook stedentripjes buiten NL, ik reis wekelijks naar een stad in NL of blijf in de stad waar ik woon wat ook een erg leuke stad is.
Maar daarnaast heb je waarschijnlijk ook gewoon een auto ... En Drakin denk ik nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik trip zowel binnen als buiten Nederland, all over the world...
Ik heb een vouwfietsquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar daarnaast heb je waarschijnlijk ook gewoon een auto ... En Drakin denk ik niet
Nee meestal niet, en liefst niet met NS omdat die minder ruimte heeft ervoor.quote:
Leer das toch bij Grunn over de grensquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee meestal niet, en liefst niet met NS omdat die minder ruimte heeft ervoor.
Bij Arriva is het wel handig als ik naar Leer ga.
Ja de enige stad waar ik dus ook met mijn ov kaart "gratis" kan komen buiten NL (voor zover ik weet dan)quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Leer das toch bij Grunn over de grens
Vreemd, das toch minstens 20 km Duitsland inquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja de enige stad waar ik dus ook met mijn ov kaart "gratis" kan komen buiten NL (voor zover ik weet dan)
Het is een Arriva trein en niet een andere Duitser die op dat spoortje rijd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Vreemd, das toch minstens 20 km Duitsland inIk zou me stil houden en niet beginnen te klagen
Ik kom daar al jaren niet meer in die regio... Maar werkt je NS-kortingskaart dan ook bij Arriva?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is een Arriva trein en niet een andere Duitser die op dat spoortje rijd.
Ja hoor, in Leer staat gewoon zo'n ov in- en uitcheckding van Arriva, de eerste keer had ik verwacht dat er 5 euro afging, maar er stond 0 euro, dus ik vind dat wel heel fijn. Misschien ga ik as zaterdag eventjes naar Leer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom daar al jaren niet meer in die regio... Maar werkt je NS-kortingskaart dan ook bij Arriva?
Schoolreisje Duitsland en verder dus naar VW fabriek in Emdenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:40 schreef chufi het volgende:
Ik ben daar volgens mij vroeger ooit 1 keer geweest en dat was in een vaag (boeken?) museum ...
Maar OK dat was dan in de begin 80's
Drugs zijn wat leuker door de week - meeste mensen moeten werken dus het voelt lekker decadent.quote:
Zoiets als bij de Ikea zeker? Arme jij en dat elke dag.quote:
Almost there, na enkele uren intensief mensen ontweken te hebben is het nu tijd voor inspiratie nog een uur te gaan,quote:Op woensdag 27 november 2013 10:42 schreef Speedball het volgende:
Tripje door gangen zalen trappenhuizen, aangegeven door energie besparende lampen. GRIJS WIT GRIJS WIT GRIJS nooduitgang naar sex ruikende kopieerhokken, meters aan kakelende mensen tot ik op het eind het apparaat ziet , aaaahhhh. Koffietiet. Nu weer terug door de jungle van het kantoorpand. Dapper op weg naar 17.00
Ik eigenlijk nooit, alleen als er geen goeie koffie isquote:Op woensdag 27 november 2013 13:24 schreef sasquatsch het volgende:
Alleen 's ochtends. 's Middags drink ik thee.
goed zo, je mag naar huisquote:Op woensdag 27 november 2013 16:48 schreef Speedball het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk mensen ontwijken
Werken.quote:
Daar heb ik ook wel een beetje tijd voor.quote:
Ik in mn een na laatste baan ook wel... Maar de laatste job had ik niet eens tijd om het nieuws ff te checken... Ben eigenlijk wel blij dat ik daar van af ben..quote:Op woensdag 27 november 2013 17:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel een beetje tijd voor.
Ik bedoel eigenlijk dat wat je prive checkt op het internet, dat je dat ook tijdens je werk doet...quote:Op woensdag 27 november 2013 18:04 schreef drakin het volgende:
Ik heb er de tijd wel voor maar check zelden het nieuws.
Ik dacht dat je gewoon bedoelde wat je zei, niet dat je er eigenlijk iets heel anders mee bedoelde.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat wat je prive checkt op het internet, dat je dat ook tijdens je werk doet...
Ja dat ook, want ik check wel regelmatig nieuwssites...quote:Op woensdag 27 november 2013 18:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon bedoelde wat je zei, niet dat je er eigenlijk iets heel anders mee bedoelde.
Dan pas? Ik ga echt geen 4 weken sjagrijnig zijn hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
4 weken nog en we worden weer vrolijk![]()
![]()
Een paar billen mogen er ook wel bij.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:35 schreef Speedball het volgende:
Yeax ben elke dag vrolijk
eten drinken muziek avontuur en tetten de 5 ingrediënten van t leven
ow yeahquote:Op woensdag 27 november 2013 22:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een paar billen mogen er ook wel bij.
godverdomme, die heb ik ook nietquote:Op woensdag 27 november 2013 22:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een paar billen mogen er ook wel bij.
eeeuaw!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:55 schreef Speedball het volgende:
[..]
Kwestie van vla eten, veur tetten eauk
sjips, klinkt redelijk Nederlandsquote:Op woensdag 27 november 2013 22:56 schreef Speedball het volgende:
offtopique
Dors premium pils
is best goed te drinken
Je moet ook niet alles gratis willen hebben...quote:Op woensdag 27 november 2013 23:00 schreef Speedball het volgende:
Playlist van the Doorst te luisteren komen er van die cover bands tussen
weet niet wat ik erger vind dit of die reclames waar ik weer wakker van schrik
heb alle cd's maar geen cd speler meerquote:Op woensdag 27 november 2013 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet ook niet alles gratis willen hebben...
Voorlopig wel genoeg onderzettertjes dan...quote:Op woensdag 27 november 2013 23:06 schreef Speedball het volgende:
[..]
heb alle cd's maar geen cd speler meer
mja honderden, toch wel jammer had vroeger wel wat, vechten om te bepalen welke cd, tegenwoordig is het vechten per nummerquote:Op woensdag 27 november 2013 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorlopig wel genoeg onderzettertjes dan...
Ach, heb al mijn CD's geript en dat is toch ook wel erg makkelijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:07 schreef Speedball het volgende:
[..]
mja honderden, toch wel jammer had vroeger wel wat, vechten om te bepalen welke cd, tegenwoordig is het vechten per nummer
in de kerstboom hangenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:06 schreef Speedball het volgende:
[..]
heb alle cd's maar geen cd speler meer
Ik zeg alleen dat een speler niet duur is. Maar dat jij er veel geld aan uit wil geven moet je zelf weten.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
die van mij was met alles er op en er aan toch wel vet duur in combo als homecinema en zo
Ja goed .. Dat is al weer een tijdje geleden ... En om eerlijk te zijn gebruik ik de CD/DVD lade nooit meerquote:Op donderdag 28 november 2013 00:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat een speler niet duur is. Maar dat jij er veel geld aan uit wil geven moet je zelf weten.
Jammy ... ik hou het bij een pasta maaltijd ...quote:Op donderdag 28 november 2013 17:45 schreef Speedball het volgende:
Croquettttten (lijkt op tetten) op witbrood met mayo
Woohoo
Rest stoofpot met dubbel bier ala belgië. En aardappeltjes uit de oven. Handig koken voor 2 dagenquote:Op donderdag 28 november 2013 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammy ... ik hou het bij een pasta maaltijd ...
Ja dat van mij is ook een restje van gisteren en dan had ook nog 2 porties saus voor in de vriezerquote:Op donderdag 28 november 2013 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Rest stoofpot met dubbel bier ala belgië. En aardappeltjes uit de oven. Handig koken voor 2 dagen
Ach, ik moest toch nog even bij de buren zijnquote:
Ah zo om de hoek ... Lekkerquote:Op donderdag 28 november 2013 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, ik moest toch nog even bij de buren zijn
Nee, op het winkelcentrum, daar moest ik bij de boeren van de Turk zijn.quote:
Ik ga spontaan fonetisch typenquote:Op donderdag 28 november 2013 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
boeren van de Turk ? Minder smakelijk
Heb je ook fonetisch besteld , zodat ze het verstonden en begrepen.. ? Of was het gewoon een nummertje?quote:
Mijn dochter deed de bestelling terwijl ik nog even naar de boeren wasquote:Op donderdag 28 november 2013 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je ook fonetisch besteld , zodat ze het verstonden en begrepen.. ? Of was het gewoon een nummertje?
De jeugd van tegenwoordig spreekt vele accentenquote:Op donderdag 28 november 2013 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter deed de bestelling terwijl ik nog even naar de boeren was
Dat wordt genieten zo te zienquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:23 schreef ElizabethR het volgende:
VrijdagEn maar twee vergaderingen vandaag
En vanavond uit eten
En kerstmarkt in Galway
MET een Hollandse Poffertjeskraam
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik je geen foto's meer hoef te sturen want ik heb gisteren de oude fotoboekenquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:23 schreef ElizabethR het volgende:
VrijdagEn maar twee vergaderingen vandaag
En vanavond uit eten
En kerstmarkt in Galway
MET een Hollandse Poffertjeskraam
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En de Curry-/ Bratwurst...quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het enige leuke aan een Kerstmarkt is de glühwijn
Gezellig schijtenquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je geen foto's meer hoef te sturen want ik heb gisteren de oude fotoboeken
van mijn moeder meegekregen zodat ik alles kan scannen en laten afdrukken wat ik wil hebben.
want ik ben een ''memorie'' muur aan het aanleggen in de plee, staat zo gezellig, ja ik ben een
trut wat dat betreftik zeg het zelf maar even
![]()
Maar het wordt wél leuk, voor die Griek heb ik al hele lijsten met fotocollages gemaakt, want
die heeft foto's zat uit zijn jeugd en natuurlijk van ons leven samen, daar heb ik ook collage
van gemaakt, anders zit je mijn 100 kleine lijstjes, die hangen er ook wel tussen, staat leuker,
maar alleen foto's uit mijn jeugd ontbraken, maar ik heb er nu een zooi, gisteren gescand en naar
de Hema verzonden, kan ik ze over 2 dagen afhalen en dan kan ik alles afmaken.
Was best een gigantische klus, maar wel leuk om te doen en het wordt een heel gezellig pleetje
Ja, precies!quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Gezellig schijten
Ik ben voor mijn plee geīnspireerd geraakt door The Amsterdam Dungeon.
Goed schijten is net zo belangrijk als eten en drinkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Gezellig schijten
Ik ben voor mijn plee geīnspireerd geraakt door The Amsterdam Dungeon.
zoekt en gij zult vindenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:36 schreef chufi het volgende:
Ik kom nooit op dat soort markten, omdat ik er niets te zoeken heb
ik mag mijn teddybeer meenemenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja dus http://www.thedungeons.co(...)-and-directions.aspx
Ga ik een keer daar poepen
Onze plee hangt vol met concert- en andere toegangskaartjes die we de afgelopen 20 jaar hebben gebruikt. Daarnaast per bezocht land nog een bewust uitgekozen verschrikkelijk fout souvenir.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:13 schreef Speedball het volgende:
[..]
Goed schijten is net zo belangrijk als eten en drinken
Kun je je kont daar dan nog wel in keren?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze plee hangt vol met concert- en andere toegangskaartjes die we de afgelopen 20 jaar hebben gebruikt. Daarnaast per bezocht land nog een bewust uitgekozen verschrikkelijk fout souvenir.
De plee staat dus vol...
Ja hoor, de kaartjes zijn over 3 muren verdeeld en de souvenirs (Eiffeltoren, Colloseum, Finse/Laplandse kanovaarder e.d.) zijn niet op ware grootte...quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je je kont daar dan nog wel in keren?
Wat was dan een andere mogelijkheid waardoor je in onze plee je reet niet zou kunnen keren dan?quote:
Inderdaadquote:
quote:
Foute souvenirs, heerlijk gewoon om die te kunnen kopen echt leuk om te doenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze plee hangt vol met concert- en andere toegangskaartjes die we de afgelopen 20 jaar hebben gebruikt. Daarnaast per bezocht land nog een bewust uitgekozen verschrikkelijk fout souvenir.
De plee staat dus vol...
Een mini Eifeltoren met knipperende led-lichtjes, een mini Vrijheidsbeeld, 2 brokstukken van de Berlijnse muur, een Schotse mini kilt, een pluk haren van een Schotse Hooglander, diverse Disney prullaria, 2 boedistische kattenbeeldjes uit Japan, een geschilderd tegeltje uit Curaįao, een schilderij van een piskrul in Amsterdam, een oud antieke klok uit Tsjechië en nog meer troep...quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:02 schreef ElizabethR het volgende:
Doe eens voorbeelden MM?? Wat is nou een superfout souvenir? Ik heb bijvoorbeeld een Tiroler poppetje op een slaapkamer staan. Zo'n Dirndltrutje. Aardig fout lijkt me?
De dubbele versiequote:Op vrijdag 29 november 2013 17:13 schreef drakin het volgende:
Dat is best een leuk souvenirtje voor op je plee, zijn er verschillende varianten van?
Nee volgens mij lijken ze in Amsterdam allemaal op elkaar.. De een stinkt wel meer dan de anderequote:
Die pisbakken noemen ze hier piskrullen, wat Chufi dus aan afbeeldingen dus gepost heeft aan afbeeldingen...quote:
Dus je hebt een mini plee op je plee staan en niet die zwart witte krul schilderijtje wat op die plee nr 300 staat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die pisbakken noemen ze hier piskrullen, wat Chufi dus aan afbeeldingen dus gepost heeft aan afbeeldingen...
Ik heb een schilderij van een piskrul op de plee hangen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus je hebt een mini plee op je plee staan en niet die zwart witte krul schilderijtje wat op die plee nr 300 staat?
Is het dan niet een dubbele piskrul?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een schilderij van een piskrul op de plee hangen.
Die afbeelding op de piskrul is niet de piskrul, die staat er toevallig op...
Het is meer een piskrul met daarop een spermacel...quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Is het dan niet een dubbele piskrul?
piskrul-reclame of zoietsquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een schilderij van een piskrul op de plee hangen.
Die afbeelding op de piskrul is niet de piskrul, die staat er toevallig op...
Ik heb nog nooit in iemand zijn schoen gezetenquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:23 schreef Speedball het volgende:
pissen altijd fijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iemand dees al in der schoen gehad, overigens mega handig als je diarree hebt lijkt mij zeau
Ik had idee al met mn ex bedacht, voordat de uitvinding op TV kenbaar werd gemaakt bij een Paul de Leeuw uitzending ...quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:23 schreef Speedball het volgende:
pissen altijd fijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iemand dees al in der schoen gehad, overigens mega handig als je diarree hebt lijkt mij zeau
Dat wisten we nog nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had idee al met mn ex bedacht, voordat de uitvinding op TV kenbaar werd gemaakt bij een Paul de Leeuw uitzending ...
Ik heb af en toe levens nodigquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik speel geen spelletjes dus stop met me uit te nodigen
Ben je met het ene gestopt en nog binnen een dag aan een nieuwe begonnenquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb af en toe levens nodigEn als ik ze wil vragen vinkt hij automatisch alle contacten aan en heb ik geen zin de meesten uit te vinken.
Ik moet toch iets hebben om mijn kostbare tijd mee te verdoenquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je met het ene gestopt en nog binnen een dag aan een nieuwe begonnen
Was je niet weer begonnen te werken ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet toch iets hebben om mijn kostbare tijd mee te verdoen
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet toch iets hebben om mijn kostbare tijd mee te verdoen
Stoere vrouwen voedselquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]Ik weet het ook niet meer, patat en frikandellen
Meer makkelijk en de vriezer eens bekijken. Tering wat een weer inéénsquote:
Twee dagen gegeten, ik had het met leffe dubbel en een stuk ontbijtkoek erin.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:01 schreef chufi het volgende:
Runderlappen, vanaf 1 uur laten sudderen .... Met een soort hutspotje, maar dan net iets anders
Dan het vriesvak maar eens flink opruimen ...quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Twee dagen gegeten, ik had het met leffe dubbel en een stuk ontbijtkoek erin.
Oh de patat met hapjes vallen in het niets
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan het vriesvak maar eens flink opruimen ...
Want?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Twee dagen gegeten, ik had het met leffe dubbel en een stuk ontbijtkoek erin.
Oh de patat met hapjes vallen in het niets
Ik schaam me dat ik geen lekker hoogstandje kan posten vandaagquote:
O, ik dacht dat je frikandellen op of bedorven warenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schaam me dat ik geen lekker hoogstandje kan posten vandaag
Ja ik kook ook wel graag incl, experimenten. Ik regel dat ook wel hoor. Ik kook meestal te veel en vries het in. Als ik gewerkt heb trek ik de vriezer open.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je frikandellen op of bedorven waren![]()
Wat hoogstandjes betreft voor jij toch meestal wel de boventoon.
Ik vind dat wel knap hoor dat je zo uitgebreid kookt voor jezelf, voordeel is natuurlijk wel dat je geen rekening hoeft te houden met wat anderen wel en niet lusten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik kook ook wel graag incl, experimenten. Ik regel dat ook wel hoor. Ik kook meestal te veel en vries het in. Als ik gewerkt heb trek ik de vriezer open.
Zeg dat wel. Maar dat was niet vaak maar mensen die gelijk al gadverdamme zeggen ben ik een beetje zat, en wel schransen omdat het toch wel lekker wasquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat wel knap hoor dat je zo uitgebreid kookt voor jezelf, voordeel is natuurlijk wel dat je geen rekening hoeft te houden met wat anderen wel en niet lusten.
Dat komt natuurljk ook omdat wij (bijna) alles lusten. Maar inderdaad mensen die op voorhand al roepen dat ze iets niet lustenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Maar dat was niet vaak maar mensen die gelijk al gadverdamme zeggen ben ik een beetje zat, en wel schransen omdat het toch wel lekker was
Ik heb het niet over kinderenquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt natuurljk ook omdat wij (bijna) alles lusten. Maar inderdaad mensen die op voorhand al roepen dat ze iets niet lusten
Hier houd ik toch wel rekening met mijn mannen, hoewel ik dat met de jongste steeds minder doe want vaak is het zo dat ik er wel rekening mee heb gehouden, maar hij dat alsnog afbelt voor eten.
Nee, die vraag je meestal ook niet voor de lol te etenquote:
Welk recept? want ik eet niet graag tilapiaquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, die vraag je meestal ook niet voor de lol te eten![]()
Ik heb trouwens kabeljauwfilets voor dat recept in plaats van de tilapia.....
Al mijn tilapia's weggeflikkerd deze week...quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, die vraag je meestal ook niet voor de lol te eten![]()
Ik heb trouwens kabeljauwfilets voor dat recept in plaats van de tilapia.....
Je wist hetquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:14 schreef chufi het volgende:
[..
Al mijn tilapia's weggeflikkerd deze week...
Die wist ik al een tijdjequote:Op vrijdag 29 november 2013 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
onsmakelijke verhalen kwamen hier langs...
OK, maar zo zijn er natuurlijk zoveel verhalen over voedsel te bedenken, dat we helemaal niets meer zouden eten ....quote:
Ik ook niet, daarom heb ik het vervangen door kabeljauwfilet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Welk recept? want ik eet niet graag tilapia
Verstandigquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Al mijn tilapia's weggeflikkerd deze week...
Sinds ik een beetje op de centen moet letten valt me op hoe duur vis isquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom heb ik het vervangen door kabeljauwfilet.
http://issuu.com/c1000sup(...)er?e=4580055/5713337
Pagina 147, met het krokante tortillalaagje.
Ik heb gisteren 2 abonnementen opgezegd ...quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Sinds ik een beetje op de centen moet letten valt me op hoe duur vis is
Ja, vis is duur. Daarom is het zo jammer dat die tilapia en pangasius vies zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Sinds ik een beetje op de centen moet letten valt me op hoe duur vis is
Nee hoor, gewoon schar, poon en wijting halen.quote:
Ik weet eigenlijk niet of ze die bij de Jumbo hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon schar, poon en wijting halen.
Nee, die haal je bij een goede visboer, 5 Euro de kilo zoiets.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ze die bij de Jumbo hebben.
Dat is echt geen geld.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, die haal je bij een goede visboer, 5 Euro de kilo zoiets.
En daar rijdt je dan speciaal voor naar Amsterdam?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, die haal je bij een goede visboer, 5 Euro de kilo zoiets.
Zoiets bijv. http://www.vishandeltel.n(...)sterdam-centrum.html
Schar lijkt veel op schol maar is stuk goedkoper, Wijting is prima witvis en poontjes zijn heerlijk op de grill of bbqquote:
Ja, maar wat Deisyy zegt, je hebt er dus waarschijnlijk nog wel veel werk aan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Schar lijkt veel op schol maar is stuk goedkoper, Wijting is prima witvis en poontjes zijn heerlijk op de grill of bbq
De FoK reader?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef ElizabethR het volgende:
Vanavond heerlijk monkfish gegeten in het restaurant tijdens ons wekelijkse etentje. Nou uitbuiken bij de open haard met een wijntje en een goed boek.
Wasda??quote:
Was een voorbeeld sjoef.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
En daar rijdt je dan speciaal voor naar Amsterdam?
Nee.quote:
Gelukkig voel ik me niet geroepen tekst en uitleg te geven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Een goed boek lezen en ook nog FoKken klinkt niet overtuigend...
Nee hoor dat hoeft ook niet ... Geniet lekker van je boek zo ... Latersquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gelukkig voel ik me niet geroepen tekst en uitleg te geven.
Gerookte makreel zo uit de ton van het strand, warm op je bord, Mag niet meerquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Gebakken scholletjes, mijn vader haalde dat vroeger elke zaterdag op de markt
Dat lijkt me ook wel tof eigenlijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De plee staat dus vol...
Want?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Gerookte makreel zo uit de ton van het strand, warm op je bord, Mag niet meer
Niet meer op het strand. Dat werd in oliedrummen gerookt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Want?