Ik do niet meer in drugs de laatste jaren... Niet dat ik definitief nee heb gezegd of zo .... Maar de behoefte was er niet ..quote:
Met een kind in het buitenland gaan mijn stedentripjes meestal naar dezelfde stad ...quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Meer dan af en toe een stedentripje doe ik niet meer...
Niks gratis, bij het uitchecken staat dan wel dat de reis 0 euro kost, maar ik betaal een vast bedrag per maand ervoor.quote:
Snap ik ook wel ..quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Niks gratis, bij het uitchecken staat dan wel dat de reis 0 euro kost, maar ik betaal een vast bedrag per maand ervoor.
Maar jij bedoelt denk ik ook stedentripjes buiten NL, ik reis wekelijks naar een stad in NL of blijf in de stad waar ik woon wat ook een erg leuke stad is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet in mijn bezit, ik heb alleen een anonieme OV-kaart en die betaal ik zelf...
Ik trip zowel binnen als buiten Nederland, all over the world...quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar jij bedoelt denk ik ook stedentripjes buiten NL, ik reis wekelijks naar een stad in NL of blijf in de stad waar ik woon wat ook een erg leuke stad is.
Maar daarnaast heb je waarschijnlijk ook gewoon een auto ... En Drakin denk ik nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik trip zowel binnen als buiten Nederland, all over the world...
Ik heb een vouwfietsquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar daarnaast heb je waarschijnlijk ook gewoon een auto ... En Drakin denk ik niet
Nee meestal niet, en liefst niet met NS omdat die minder ruimte heeft ervoor.quote:
Leer das toch bij Grunn over de grensquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee meestal niet, en liefst niet met NS omdat die minder ruimte heeft ervoor.
Bij Arriva is het wel handig als ik naar Leer ga.
Ja de enige stad waar ik dus ook met mijn ov kaart "gratis" kan komen buiten NL (voor zover ik weet dan)quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Leer das toch bij Grunn over de grens
Vreemd, das toch minstens 20 km Duitsland inquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja de enige stad waar ik dus ook met mijn ov kaart "gratis" kan komen buiten NL (voor zover ik weet dan)
Het is een Arriva trein en niet een andere Duitser die op dat spoortje rijd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Vreemd, das toch minstens 20 km Duitsland inIk zou me stil houden en niet beginnen te klagen
Ik kom daar al jaren niet meer in die regio... Maar werkt je NS-kortingskaart dan ook bij Arriva?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is een Arriva trein en niet een andere Duitser die op dat spoortje rijd.
Ja hoor, in Leer staat gewoon zo'n ov in- en uitcheckding van Arriva, de eerste keer had ik verwacht dat er 5 euro afging, maar er stond 0 euro, dus ik vind dat wel heel fijn. Misschien ga ik as zaterdag eventjes naar Leer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom daar al jaren niet meer in die regio... Maar werkt je NS-kortingskaart dan ook bij Arriva?
Schoolreisje Duitsland en verder dus naar VW fabriek in Emdenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:40 schreef chufi het volgende:
Ik ben daar volgens mij vroeger ooit 1 keer geweest en dat was in een vaag (boeken?) museum ...
Maar OK dat was dan in de begin 80's
Drugs zijn wat leuker door de week - meeste mensen moeten werken dus het voelt lekker decadent.quote:
Zoiets als bij de Ikea zeker? Arme jij en dat elke dag.quote:
Almost there, na enkele uren intensief mensen ontweken te hebben is het nu tijd voor inspiratie nog een uur te gaan,quote:Op woensdag 27 november 2013 10:42 schreef Speedball het volgende:
Tripje door gangen zalen trappenhuizen, aangegeven door energie besparende lampen. GRIJS WIT GRIJS WIT GRIJS nooduitgang naar sex ruikende kopieerhokken, meters aan kakelende mensen tot ik op het eind het apparaat ziet , aaaahhhh. Koffietiet. Nu weer terug door de jungle van het kantoorpand. Dapper op weg naar 17.00
Ik eigenlijk nooit, alleen als er geen goeie koffie isquote:Op woensdag 27 november 2013 13:24 schreef sasquatsch het volgende:
Alleen 's ochtends. 's Middags drink ik thee.
goed zo, je mag naar huisquote:Op woensdag 27 november 2013 16:48 schreef Speedball het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk mensen ontwijken
Werken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |