Iedereen denkt dat mbt Brazilië, dat is echt een hype net als Barca vorig jaar tegen Bayern. We weten allemaal hoe dat is afgelopenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Neymar... Is dit degene die met Brazilië het WK moet gaan winnen ???
er was hier een fokker die zei dat ie zo'n shirt had gehaald volgens mijquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
Zou dit hem zijn?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:12 schreef opperkleurder het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 26 november 2013 22:11 schreef appelen het volgende:8.5/10 aardige grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote}
Met bloed, zweet en tranenAlles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe zet je iets in ''spoiler''?
| 1 | [spoiler][/spoiler] |
Niet Tjacka toch?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
er was hier een fokker die zei dat ie zo'n shirt had gehaald volgens mij
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:11 schreef appelen het volgende:
Met alle respect, maar als die niet dood is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Tering..quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zou nog wel eens dood kunnen zijn.
Ik denk het ook...quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Met alle respect, maar als die niet dood is...
Hij werd toch nog levend afgevoerd volgens berichtgeving?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
neo-mullen was diegene met dat shirt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet Tjacka toch?Die is daar nu dacht ik
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]Met werkt ook :p.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zonder de spaties
[spoiler ] [/spoiler ] bedoel je denk ik.
Is maar de vraag hoe hij er uit komt als hij niet dood is..quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Mjah had het al in code tags gezetquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met werkt ook :p.
[spoiler ] [/spoiler ] bedoel je denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |