gevallenquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Naja, wilde het eigenlijk niet doen.heftig manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wat?quote:
Heeft ie het einde van de 1ste helft wel gehaald?quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog eentje dan
[ afbeelding ]
[..]
Naja, wilde het eigenlijk niet doen.Nou, iemand op z'n buik en een plasje bloed. GRUWELIJK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind de dikke wenkbrauwen van Bert van Ernie enger.I feel kinda Locrian today
waar is messi?quote:
Flitspaal.nl ofzo jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vroeger had je toch ook zo'n site met de meest verschrikkelijke plaatjes, scheurijzer ofzoiets?
Helaas, een smakeloze opmerking in het PSV topic bleef ook gewoon staan. Zou er niet op rekenen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:38 schreef OmniRocket het volgende:
Hopelijk nemen de mods passende maatregelen tegen al die paupers die erom lachen dat er iemand in de gracht is gevallen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:38 schreef OmniRocket het volgende:
Hopelijk nemen de mods passende maatregelen tegen al die paupers die erom lachen dat er iemand in de gracht is gevallen.
rotten.com en skoften gaat nog steeds lekker daarinquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vroeger had je toch ook zo'n site met de meest verschrikkelijke plaatjes, scheurijzer ofzoiets?
[..]
Naja, wilde het eigenlijk niet doen.Op basis van de reacties klik ik maar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
G lekker dingquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
Wow.. respect voor Ajax
..
Eerste 20minuten gemist maar van wat ik heb gezien is dit gewoon een verdiende voorsprong. Ze zetten ontzettend goed en veel druk.
Johannesquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze zongen: "wie niet springt die is geen jood."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
[..]
Naja, wilde het eigenlijk niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
★★★
Ach in heizel speelden ze ook doorquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
Als hij echt is overleden denk ik niet dat we straks verder gaan.
twitter:BasScharwachter twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 21:32:44Ambulance nu bij de jongen. Zijn nek wordt stabiel gehouden. #ajabar http://t.co/Thwj6ypSUY reageer retweet
Ditquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:38 schreef OmniRocket het volgende:
bazenbericht van jequote:
valt wel mee hoor . Alleen zo jammer dat sommige kleuters zo ontzettend triest zijn hier.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op basis van de reacties klik ik maar niet.
Zouden ze echt een wedstrijd staken omdat iemand overlijd in het stadion?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
Als hij echt is overleden denk ik niet dat we straks verder gaan.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zouden ze echt een wedstrijd staken omdat iemand overlijd in het stadion?
Zou het niet meer dan normaal vinden, maar ja wie ben ik.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
nee lijkt me nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Idd. Ben ik net blij dat Ajax op voorsprong is en dan zie ik zijn kop.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waterneus is net zo serieus te nemen als Jan van Halst...
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:41 schreef andrew.koster het volgende:
Als de ambulance er is dan is die gast nog niet dood iig. Gelukkig.
van halst > waterneusquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waterneus is net zo serieus te nemen als Jan van Halst...
Nee Heizeldrama boeide ook niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je met je van 5 meter met je kop op een betonplaat duikt dan breek je gewoon je nek hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:41 schreef alors het volgende:
Maar dat is toch geen tien meter, eerder een meter of 5-6.
433.nl zegt 10. Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:41 schreef alors het volgende:
Maar dat is toch geen tien meter, eerder een meter of 5-6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |