valt wel mee hoor . Alleen zo jammer dat sommige kleuters zo ontzettend triest zijn hier.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op basis van de reacties klik ik maar niet.
Zouden ze echt een wedstrijd staken omdat iemand overlijd in het stadion?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
Als hij echt is overleden denk ik niet dat we straks verder gaan.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zouden ze echt een wedstrijd staken omdat iemand overlijd in het stadion?
Zou het niet meer dan normaal vinden, maar ja wie ben ik.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
nee lijkt me nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Idd. Ben ik net blij dat Ajax op voorsprong is en dan zie ik zijn kop.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waterneus is net zo serieus te nemen als Jan van Halst...
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:41 schreef andrew.koster het volgende:
Als de ambulance er is dan is die gast nog niet dood iig. Gelukkig.
van halst > waterneusquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waterneus is net zo serieus te nemen als Jan van Halst...
Nee Heizeldrama boeide ook niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je met je van 5 meter met je kop op een betonplaat duikt dan breek je gewoon je nek hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:41 schreef alors het volgende:
Maar dat is toch geen tien meter, eerder een meter of 5-6.
433.nl zegt 10. Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:41 schreef alors het volgende:
Maar dat is toch geen tien meter, eerder een meter of 5-6.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |