En we zijn zo blij dat-ie er bij zit.quote:
*meldt*quote:
Ik rij altijd door kamers met m'n bureaustoel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:45 schreef Stickertje het volgende:
Huh, dat boek gaat over dat je door kamers loopt?
Deze doen of wachten op de film?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:49 schreef BlueMage het volgende:
Dave Eggers heeft wel goeie boeken geschreven.
Och je kunt ook wachten op de film idd.quote:
DIe bevind zich normaliter niet tussen klootjesvolk. kijkt ze op neer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
Die gele kijkt wel permanent een soort verbaasd.
Ja viel me net ook op jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
ja wat was met haar?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
tv, ook zo'n dood medium.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:51 schreef clavier het volgende:
[..]
Benieuwd of het goed gaat komen met het journaal straks.
Je zou bijna wensen dat het beeld weer op zwart gaatquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:52 schreef OProg het volgende:
Nog een shitfilpje en dit is ook weer klaar.
Net zo boeiend als de buren van mijn familie.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
De familie van Buren. Kan mij dat schelen.
quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja
maar sommige kijken nu geloof ik analoog, misschien dat even proberen
Ik lag in een deuk de eerste keerquote:
Ik vergeet het altijd te kijken op CC.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik lag in een deuk de eerste keer
Die episode daarna met Lady Gaga was veel beter trouwens!
Die komt ook nog wel bij DWDD
ik heb ook digitale tvquote:
doe maar modern, verkoop je nu ook je nesquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook nu heSinds een paar dagen.
Heb je ook een nieuwe TV?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook nu heSinds een paar dagen.
Nee joh natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
doe maar modern, verkoop je nu ook je nes
alleen ned1,2,3 geen geluidquote:
Thijs Römer?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
Eller lijkt op iemand (niet op Armin). Kom er niet op.
Leugens, hier niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
Hier in het zuiden des lands alles toppie qua beeld & geluid!
Hij lijkt inderdaad op iemand, maar ik kom er ook niet zo opquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. Ik zat aan Danny de Munck te denken maar dat slaat nergens op.
Hier net ook niet, even, maar nu doet hij het weerquote:
In Lampegat wel.quote:
Jawel, als we morgen opstaan moeten we ons uitgravenquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:03 schreef tralalala het volgende:
Het is toch geen storing door één of andere sneeuwstorm die over Nederland trekt mag ik hopen?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:03 schreef richolio het volgende:
Klote voor die broer, komt ie eindelijk is op nationale tv, valt het beeld weg.
Grapjas.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Komt alleen niet in de buurt van Thijsie
Hier ligt nu al 'n meter sneeuw, ben gaan hamsteren.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:03 schreef tralalala het volgende:
Het is toch geen storing door één of andere sneeuwstorm die over Nederland trekt mag ik hopen?
Alvast een nieuwe remixquote:
Ook bij ziggo-Groningenquote:
Tele2 ookquote:
Bij alledrie ook echtquote:
Dat kreeg je door net tijdens die storing? Het was een soort van morse-code?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:05 schreef richolio het volgende:
Stiekem gaven zijn ouders Armin alle aandacht en kreeg die broer niet te eten. Ik hoor t die broer denken..
Zoiets proefde ik er ook uit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:05 schreef richolio het volgende:
Stiekem gaven zijn ouders Armin alle aandacht en kreeg die broer niet te eten. Ik hoor t die broer denken..
quote:
Dat is heul niet grappig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:07 schreef zeebeschuit het volgende:
Hopen dat dit zo doorgaat tijdens voetbal. Kunnen we lachen
Kamervragen!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:07 schreef zeebeschuit het volgende:
Hopen dat dit zo doorgaat tijdens voetbal. Kunnen we lachen
Shit, dat heb ik net gemistquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:08 schreef wdn het volgende:
Eller heeft het gedaan met Chris Jones!
Hij gaf het zelf toe.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:09 schreef Legatus het volgende:
Zometeen tijdens champions league zeker geen beeld...
Dat ie dat nou nét tijdens zo'n stoormoment moet zeggen hè?quote:
Ook wel "ontmaagding" genoemd!quote:
Net tijdens het winnende doelpuntquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:03 schreef NoCigar het volgende:
Hij hep zijn familie ook een baantje gegeven. Bovendien horen jongens uit zulke milieus gewoon te studeren en een goede baan te krijgen en niet de jongeren uit de lagere klassen hier óók al te verdringen.
andersom.. rock is gewoon kankerherrie, het verneukt goede dancenummers.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:10 schreef marcodej het volgende:
Danceplaten acoustisch maken werkt zelfs niet, zo kut is die muziek.
Alle ingrediënten voor een onvergetelijke topavond zijn aanwezig.quote:ISON komeet: Vincent Icke
Zegt C/2012 S1 je iets? Nee? Na vanavond wel! Want wat klinkt als een ingewikkelde scheikundige formule, is in werkelijkheid een spektakel dat zijn weerga niet kent als we de astronomen van deze wereld mogen geloven. De komeet ISON, de meer gangbare benaming van C/2012 S1, wordt nu al de komeet van de eeuw genoemd en scheert in de vroege morgen van 28 november langs de zon op iets meer dan één miljoen kilometer. Peanuts als we het over afstanden in het heelal hebben en daarmee de voorwaarde voor wat naar verwachting een spectaculair beeld zal opleveren. Vincent Icke komt vanavond meer uitleg geven om de spanning voor morgenochtend vroeg nog wat op te voeren!
Top 5 ergernissen Jan Mulder
Jan Mulder geeft zijn maandelijkse 'Top 5 ergernissen'. Elke maand verzamelt Mulder die zaken die hem in de media opvielen en die hem - op zijn zachtst gezegd - irriteerden.
Songfestival 2014: Ilse DeLange en Waylon
De tijd dat Nederland in de voorrondes van het Eurovisie Songfestival roemloos ten onder ging lijkt definitief voorbij. Nadat zangeres van formaat Anouk ons dit jaar naar de negende plek in de finale zong, blijkt de weg nu open te liggen voor meer artiesten die het moeten hebben van hun stem en eigenheid in plaats van hysterische acts. We moeten nog even geduld hebben, in 2014 representeren Ilse DeLange en Waylon ons in Kopenhagen als de countryband ‘The Common Linnets’. Het duo werkte al samen aan een plaat, die in maart 2014 in de winkels moet liggen. Ze hebben samen eigenlijk teveel nummers opgenomen en hebben nog niet gekozen welk lied in Denemarken te horen zal zijn. Zullen we dit jaar met The Common Linnets Europees Kampioen liedjes worden? Aan tafel: Ilse DeLange en Waylon.
Huisdichter Nico Dijkshoorn
Tafeldame: Gerdi Verbeet
Idd, niet te zuinig zeg.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Alle ingrediënten voor een onvergetelijke topavond zijn aanwezig.
Icke is nog wel leuk.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Best leuke gasten naar mijn meningquote:Op woensdag 27 november 2013 17:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja inderdaad, echt superleuk.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja vind ik ook. Gerdi is ook leuk meestal.
Schuddebuiken.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja inderdaad, echt superleuk.
Geenquote:Op woensdag 27 november 2013 19:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja inderdaad, echt superleuk.
Logisch met zo een topshow.quote:
We beginnen ook bijna met de OWS.quote:
Hoi Wimquote:Op woensdag 27 november 2013 19:30 schreef wdn het volgende:
[..]
We beginnen ook bijna met de OWS.
o/ Karina
2-1quote:
De munt is mislukt, dit is redelijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:30 schreef Stickertje het volgende:
Lelijke postzegel.. De photoshopper had beter zijn best mogen doen
Die munt was toch van die Olaf aap?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
De munt is mislukt, dit is redelijk.
Daarom ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die munt was toch van die Olaf aap?
gelukquote:
Jij kijkt analoog?quote:
Nee dan ben je eerder..hier in elk geval wel.quote:
Ik zou eigenlijk helemaal niet kijken, zit te eten. Maar ach, half kijken is ook wel goed.quote:
Kapsel en oorbel zijn wel een beetje fout ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
Die man komt een beetje op me over als een pedofiel.
Ik kan de hele uitzending aanraden. Zat vol met zulke beelden.quote:
topshowquote:Op woensdag 27 november 2013 19:36 schreef marcodej het volgende:
Het is trouwens weer pizza met melk-avond hier.
Tell me more.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:36 schreef marcodej het volgende:
en bedanktquote:Op woensdag 27 november 2013 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf
Pizza met melkquote:Op woensdag 27 november 2013 19:36 schreef marcodej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |