quote:
Ja dat begrijp ik dus ook niet.. Die Waterreus vind ik zo'n ongelofelijk humorloze flapdrol die nooit iets boeiends te melden heeft.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
Waterreus, dat iemand die man nog serieus neemt als analistopen deuren intrappen, open sollicitaties naar een klusje bij PSV, en als hij die niet krijgt lekker zuur doen.
Is hij niet al 2x op rij verkozen tot slechtste analist trouwens? Dan denken ze bij de NOS ook niet 'misschien moeten we hem niet meer uitnodigen...'
Hij noemde zichzelf vroeger wel altijd 'de beste matige keeper ter wereld'.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik dus ook niet.. Die Waterreus vind ik zo'n ongelofelijk humorloze flapdrol die nooit iets boeiends te melden heeft.
Het enige waar hij goed in was, was zijn concurrenten bij PSV wegpesten zodat hij zijn plekje onder de lat weer terug kreeg.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:19 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Hij noemde zichzelf vroeger wel altijd 'de beste matige keeper ter wereld'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |