Die had ik van het internetquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kun je nog wat spelers posten aub?![]()
Doria
Tielemans
en Zivkovic
Dankje
Oh jammerquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die had ik van het internetMijn game is pas in januari 2015
Ik ben in 2020, kan je vanavond wel wat laten zien. Als je het nog eens vraagt, anders vergeet ik het.quote:
Topquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben in 2020, kan je vanavond wel wat laten zien. Als je het nog eens vraagt, anders vergeet ik het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:25 schreef MMUFC het volgende:
Sergi Roberto vertrekt 30-6-2015 bij Barcelona omdat zijn contract afloopt. 4-7-2015 tekent hij een contract bij... Barcelona
Goede spelerquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:08 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
deze speler laat ik glippen omdat ik al 2 (jonge) spitsen heb met top potentie, hij zou gelijk topverdiener worden bij de club
toch maar wel een contractje aangeboden![]()
[ afbeelding ]
Stond vanaf speelronde 10 bovenaan nu, nog 4 wedstrijden te gaan ingehaald door PSV.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Goede spelerZeker voor Excelsior
Deed Cissé ook altijd bij mij, terwijl hij nog bij Utrecht speeltquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:10 schreef MMUFC het volgende:
Manolev is gestopt met over mijn spelers te praten.. Abel Tamata heeft het overgenomen.. Die jongen heeft 15 eredivisieduels voor PSV gespeeld.. Waarvan 12 voor begin van de game..
Heel af en toe komt Van Nistelrooy er mee aanzetten, maar meestal zijn het spelers die ik verkocht heb en die niets toegevoegd hebben aan PSV..quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Deed Cissé ook altijd bij mij, terwijl hij nog bij Utrecht speeltNu doen Bruno Martins Indi en De Vrij het
Mooi hoe de engine je dipjes timed he?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja hoor, een uitstekende reeks achter de rug hebben in de Eredivisie en dan in de beker in eigen huis volledig weggespeeld worden door een Jupiler League-ploegje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:35 schreef dion_v_k het volgende:
Barcelona? Iniesta wie? Xavi?? Ken ik niet![]()
![]()
![]()
AJAX
![]()
![]()
Wou ik net zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel een mooie voorsprong in eigen huis. Nu moet Ajax dat spel vasthouden, maar hebben ze daar ook de energie en concentratie voor..... ik zie het wel, mij maakt het niet uit. Al heb ik liever dat Ajax wint.Children of the night. What music they make.
Sowieso 2-0 voorkomen tegen Barcelona is een prestatie van wereldformaatquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wou ik net zeggen
Het is wel een mooie voorsprong in eigen huis. Nu moet Ajax dat spel vasthouden, maar hebben ze daar ook de energie en concentratie voor..... ik zie het wel, mij maakt het niet uit. Al heb ik liever dat Ajax wint.
Heb idd Barca niet gezien in de 1e helft, afgezien van wat probeersels. Maar het is altijd een kwestie van geluk voordat zo'n probeersel niet verandert in een doelpunt en zo het verloop van de wedstrijd verandert.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Sowieso 2-0 voorkomen tegen Barcelona is een prestatie van wereldformaat![]()
In combinatie met het spel natuurlijk, Ajax is de baas
Cruz heeft dezelfe nickname als ikquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag in 1997 wonnen wij met 2-0 van Juventus
Julio Ricardo Cruz
Hans van Vliet
Feyenoord![]()
Cruz was De Tuinman, dat is toch iets anders dan een hovenier?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Cruz heeft dezelfe nickname als ik
Nee man, dat is hetzelfdequote:Op dinsdag 26 november 2013 22:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Cruz was De Tuinman, dat is toch iets anders dan een hovenier?
Maar ze onderhouden allebei tuinenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Een hovenier ontwerpt ook tuinen, terwijl een tuinman ze alleen onderhoudt
Dat dan weer wel ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar ze onderhouden allebei tuinen
Bij mij is in het eerste seizoen Feyenoord 6e geworden, Ajax 7e en PSV 8equote:Op dinsdag 26 november 2013 22:48 schreef MMUFC het volgende:
Feyenoord echt dramatisch weer dit seizoen. Al 3-0, 4-0 en 3-0 verloren van respectievelijk Twente, Vitesse en Ajax. Ook uit met 5-0!! van nummer 16 Volendam verlorenNa 12 duels 11 punten en een 14e plaats.
Sta momenteel zelf 4e met 4 punten achter Twente en AZ, en 1 achter Ajax. Heb echter een duel minder.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:44 schreef Jorwol het volgende:
Alle Ajacieden ophoeren naar VBL, dank u
Kon geen kaartjes krijgenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Moest jij niet naar het stadion?
Wattwitter:nickscholte168 twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 21:47:52Die hoofd die is gewoon uit elkaar gesplasht van die gast die van f-side is afgevallen #ajabar http://t.co/OUjTIcGhb8 reageer retweet
Bij Ajax zit de Boer nog op zijn post. Ajax is 1e seizoen 2e en 2e seizoen 7e(Europa in via play-offs).quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij mij is in het eerste seizoen Feyenoord 6e geworden, Ajax 7e en PSV 8e(Feyenoord won uiteindelijk de play-offs, dus gaan alsnog Europa in, die andere 2 dus niet). Toch zitten zowel Koeman, de Boer als Cocu nog gewoon op hun plek. Feyenoord staat nu in 2014/2015 na 8 wedstrijden 13e (eerste 5 wedstrijden verloren, laatste 3 wedstrijden 9 punten), Ajax 3e (16 uit 8) en PSV 1e zonder puntverlies.
Ik sta daartussen op de 2e plek met Excelsior, met 18 uit 8 (en een doelsaldo van 24-21, oftewel samen met Cambuur dat laatste staat de meeste tegengoals![]()
).
Beter stop je met die gamequote:
Vorige seizoenen waren het gewoon Ajax en PSV, ik heb nu een selectie waarmee ik wel het een en ander kan. Zit al in 2020 he.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Beter stop je met die game![]()
![]()
Excelsior en Willem II de CL in![]()
![]()
Dat is gewoon cheaten, telkens opnieuw laden om een lichting te krijgen zoals deze er in '95 wasquote:Op woensdag 27 november 2013 01:45 schreef Binamin het volgende:
Zit te denken om een nieuwe game te starten met Ajax. Maar altijd als ik een nieuwe game start dan raak ik binnen een week uitgekeken op het spel en stop ik ermee (ervaring van 11,12 en 13). Wat ik dan wil doen is met vooral eigen jeugd te spelen. Het enige wat ik dan wel wil doen is saven en loaden alleen voor de jeugdexponenten.... Of is dat cheaten? Vind het zo dom als ik telkens van die prutsers krijg terwijl mijn jeugdopleiding de best mogelijke is....
Ik heb nog nooit een wonderkind gehadquote:Op woensdag 27 november 2013 01:55 schreef dion_v_k het volgende:
In mijn games met Ajax die langer dan 6/7 jaar duren heb ik altijd wel meerdere wereldtoppers uit mijn jeugdopleiding gehad. In mijn laatste game met FM 13 kreeg ik zelfs in 2015 4 wonderkinderen in 1 seizoenDe jaren die daar op volgden (ik dacht 4/5) kreeg ik alleen maar prut
Het is jouw game, doe wat je wil.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:57 schreef Binamin het volgende:
Heb nu in 4 jaar er 1tje gehad die wel redelijk was, rest was allemaal poep. Vind ik ook niet realistisch voor Ajax
Dit, maar als je cheat hoef je niet je resultaten hier te delen, want die zijn dan toch niets waard.quote:Op woensdag 27 november 2013 07:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het is jouw game, doe wat je wil.
Da's waar.quote:Op woensdag 27 november 2013 07:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dit, maar als je cheat hoef je niet je resultaten hier te delen, want die zijn dan toch niets waard.
Mee eens. De resultaten die ik de laatste tijd deel zijn bijna allemaal negatiefquote:Op woensdag 27 november 2013 07:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dit, maar als je cheat hoef je niet je resultaten hier te delen, want die zijn dan toch niets waard.
Ik heb net een voorsprong van 8 punten weggegeven (sta nu 2 punten achter op koploper PSV en 1 punt achter op Ajax) en om nog maar te zwijgen over mijn geweldige reeks in de Champions League!! Seizoen 2015-2016 overigensquote:Op woensdag 27 november 2013 15:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mee eens. De resultaten die ik de laatste tijd deel zijn bijna allemaal negatief![]()
![]()
Sinds ik v. Rhijn uit de basis heb gegooit draait mijn team een stuk beter, Veltman op RB doet het uitstekend
Brandt is een beestjequote:Op woensdag 27 november 2013 15:16 schreef dion_v_k het volgende:
Dit zijn de eerste transfervrije spelers die ik heb binnengehaald met FM 14:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Vitinho wordt meteen een van de best betaalde spelers bij Ajax, hopelijk maakt hij zijn talent ook waar. En zo niet gaat hij na een half jaar gewoon weer de verkoop in
Netjes hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 15:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik heb net een voorsprong van 8 punten weggegeven (sta nu 2 punten achter op koploper PSV en 1 punt achter op Ajax) en om nog maar te zwijgen over mijn geweldige reeks in de Champions League!! Seizoen 2015-2016 overigens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je Brandt ook gehaald? Met wie en welk jaar zit je nu in ?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Brandt is een beestje
Die Vitinho heeft bij mij alleen maar lopen zeiken
Brandt kreeg 5 sterren van Boskamp dus die moest ik wel halenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je Brandt ook gehaald? Met wie en welk jaar zit je nu in ?
Okequote:Op woensdag 27 november 2013 15:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Brandt kreeg 5 sterren van Boskamp dus die moest ik wel halen
Zit in de voorbereiding op seizoen 2 en hij doet het uitstekend in de 3 oefenwedstrijdjes
Kan dus nog niet echt zeggen dat hij een beest is, maar de voortekenen zijn goed.
Vitinho kwam binnen, pakte een rode kaart, kreeg een boete en wil wegquote:Op woensdag 27 november 2013 15:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oke![]()
En Vitinho? Die heb je ook nog maar kort en loopt nu al te zaniken?
Kan ie bij mij beter niet doen want dan verban ik 'm net als v/d Hoorn op dag 1 al naar het 2e![]()
Vitinho is in mijn game twee keer transfervrij van club veranderd. Eerst naar Rubin Kazan en vervolgens naar Corinthians in Brazilie. Wil hem als opvolger van Iancu die waarschijnlijk niet meer te houden is.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oke![]()
En Vitinho? Die heb je ook nog maar kort en loopt nu al te zaniken?
Kan ie bij mij beter niet doen want dan verban ik 'm net als v/d Hoorn op dag 1 al naar het 2e![]()
14.1.4 als het goed is.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:52 schreef Wicky15 het volgende:
Ik lees net op MU dat de nieuwe patch er is? Iemand die dit weet?
Brandt heb ik ookquote:Op woensdag 27 november 2013 15:16 schreef dion_v_k het volgende:
Dit zijn de eerste transfervrije spelers die ik heb binnengehaald met FM 14:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Vitinho wordt meteen een van de best betaalde spelers bij Ajax, hopelijk maakt hij zijn talent ook waar. En zo niet gaat hij na een half jaar gewoon weer de verkoop in
Ik zou voor dat geld ook eens naar Depay kijken.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Brandt heb ik ookFernando hetzelfde want ik ben Porto. Die Vitinho heb ik laten gaan, wilde teveel salaris en zo goed vond ik hem niet.
De patch
Wie kopen
Bruma voor 22 miljoen (ik ben Porto dus leuk een Portugees Home grown etc)
[ afbeelding ]
of
13 voor hem:
[ afbeelding ]
Heb altijd goede ervaringen gehad met Douglas Costa, zijn eigenschappen zien er ook beter uit.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Brandt heb ik ookFernando hetzelfde want ik ben Porto. Die Vitinho heb ik laten gaan, wilde teveel salaris en zo goed vond ik hem niet.
De patch
Wie kopen
Bruma voor 22 miljoen (ik ben Porto dus leuk een Portugees Home grown etc)
[ afbeelding ]
of
13 voor hem:
[ afbeelding ]
Bruma is al afgevallen. Heeft een cunt van een agent die een dikke bonus wilquote:Op woensdag 27 november 2013 19:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb altijd goede ervaringen gehad met Douglas Costa, zijn eigenschappen zien er ook beter uit.
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bruma is al afgevallen. Heeft een cunt van een agent die een dikke bonus wil
Ik probeer Depay te scouten maar het rapport komt maar niet, rare bug.
Ja, dacht het wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef dion_v_k het volgende:
Steam update zulke patches toch automatisch?
Say w00t? Hier heb ik wel bewondering voor, ik zou echt nooit met Feyenoord kunnen spelenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:07 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja, dacht het wel.
Ik ga nu ook een game beginnen. Twijfel alleen tussen Feyenoord en Ajax. Ben Feyenoord fan maar na gisteravond heb ik ook wel wat meer sympathie voor Ajax gekregen
Oh haha. Ik heb al vaker games met PSV gehad, maar eigenlijk nog nooit met Ajax. Het maakt mij geen reet uit eigenlijk, ben geen die hard fan ofzo. Ben pas 2x naar een wedstrijd van Feyenoord geweest. Maar ik ga nu toch maar voor Feyenoordquote:Op woensdag 27 november 2013 21:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Say w00t? Hier heb ik wel bewondering voor, ik zou echt nooit met Feyenoord kunnen spelen
Zouma voor maar 6 miljoen?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
14.1.4 als het goed is.
[ afbeelding ]
Tranfers begin 4e seizoen.Kom steeds van die toppers tegen die ik absoluut moet contracteren voor weinig geld of zelfs transfervrij. Zit nu met 8 buitenlanders in de selectie waarvan ik er maar 5 in de eerste 18 mag meenemen.
Vestergaard speelde een goed seizoen, maar kon hem inruilen voor Kurt Zouma met winst.
[ afbeelding ]
Nog één seizoen en dan kan ik hem als het goed is betalen.
Ik ben ooit 1 game gestart met Feyenoord maar dat is al jaren geleden, na 3 wedstrijden had ik het alweer gezien. PSV heb ik een paar keer mee gespeeld en dat was toen Robben en Kezman daar nog warenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:19 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Oh haha. Ik heb al vaker games met PSV gehad, maar eigenlijk nog nooit met Ajax. Het maakt mij geen reet uit eigenlijk, ben geen die hard fan ofzo. Ben pas 2x naar een wedstrijd van Feyenoord geweest. Maar ik ga nu toch maar voor Feyenoord
Wtf hahah, dat is wel een tijdje terug.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ben ooit 1 game gestart met Feyenoord maar dat is al jaren geleden, na 3 wedstrijden had ik het alweer gezien. PSV heb ik een paar keer mee gespeeld en dat was toen Robben en Kezman daar nog waren![]()
Die Pedro Obiang is ook goed zegquote:Op woensdag 27 november 2013 21:32 schreef Binamin het volgende:
Toch maar opnieuw (met Ajax uiteraard) begonnen weer, omdat er nog te weinig te behalen viel. Nog even over nagedacht en ik ga niet saven en loaden deze game voor de jeugdexponenten. Toch maar weer gewoon hopen op het beste en de jeugd van psv enzo wegkapen
Dit is momenteel mijn team:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Heb vanaf de winsterstop continue op hem geboden en via de media laten weten dat ik interesse in hem had. Hij wilde zijn contract niet verlengen en had nog maar 1 jaar te gaan. De club had geen andere keus.quote:
Hoe duur?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:44 schreef Binamin het volgende:
Die Obiang kan ik later verkopen voor 32m, vooral met dat in het achterhoofd gekocht. En het is gewoon een heerlijke balafpakker die echt goed is en niet al te duur.
En hoeveel heb je voor Iancu betaald?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb vanaf de winsterstop continue op hem geboden en via de media laten weten dat ik interesse in hem had. Hij wilde zijn contract niet verlengen en had nog maar 1 jaar te gaan. De club had geen andere keus.
11M op het begin.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En hoeveel heb je voor Iancu betaald?
En is hij het waard?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
11M op het begin.
Nu de beste Turkse spits in potentie gekocht, Enes Unal. Kan ik de 30-jarige Sow verkopen en er nog wat aan verdienen.
Iancu sowieso zijn geld waard. Is bij mij nu tweede aanvoerder achter Serdar Tasci.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En is hij het waard?![]()
Ik heb nog 12 miljoen nu maar ze gaan niet akkoord, ze willen 14 hebben
Och ja, dat had ik ook. Vorig seizoen Barcelona en PSG, dit seizoen Juventus en Bayernquote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Binamin het volgende:
Wat een ontzettende klote poule dit...
[ afbeelding ]
FM boven je kind, altijd.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:05 schreef dion_v_k het volgende:
Godverdomme, kleine boven de fles gegeven kom ik daarna beneden is mijn laptop weer oververhit geraakt, savegame weer weg![]()
![]()
Waarschijnlijk hoef ik maar 1 wedstrijd over te spelen, ik ga maar even alles overzetten naar mijn vaste pc
Je hebt gelijk.. ik heb gefaaldquote:
Ja, kan gewoon. Je kan ook saven in de cloud op steam als het goed is (mits legale versie).quote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
Ik kan mijn savegame met usb toch overzetten naar een andere pc?
Dan kan ik mijn laptop morgen naar de dokter brengenKut ding
![]()
Agueroquote:Op donderdag 28 november 2013 01:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, kan gewoon. Je kan ook saven in de cloud op steam als het goed is (mits legale versie).
Ik heb Aguero gekocht voor 29 miljoen. Transfer listed by request, terwijl hij er al 8 in had liggen dit seizoen in 3 wedstrijden![]()
Ik wil echt graag Pogba halen, maar Juve weigert ieder bod
Verwarrend dit met al die bekende gezichten..is dit het FUT of FM topic?
Chelsea + Anderlecht en bondscoach van Belgiëquote:
Hazardquote:Op donderdag 28 november 2013 08:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chelsea + Anderlecht en bondscoach van België
Belgengame dus vooral
Heb hem in mijn Liverpool game. Samen met Balanta in het eerste seizoen gehaald. Die IJslander van de Spurs heb ik ook en Matuidi. Teampje hoor.quote:
Screentje van Heatubun?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:22 schreef Jorwol het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk op doelsaldo kampioen geworden
Met deze selectie:
[ afbeelding ]
Het doel is om met zoveel mogelijk spelers met een Nederlandse nationaliteit te spelen, al heb ik met mezelf wel afgesproken dat ik vijf buitenlanders in de selectie mag hebben, omdat je anders altijd op dezelfde spelers uitkomt, aangezien het Nederlandse aanbod zo beperkt is.
Sterspelers zijn Van Dijk, Wijnaldum en Jozefzoon. Zivkovic was een wonderkind halverwege het seizoen, maar echt veel scoren doet hij niet, al ligt dat ook wel deels aan de tactiek.
Transfers door de jaren heen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als toekomstige transfer komt Oguzhan Özyakup het team versterken, hij komt transfervrij over van Besiktas.
quote:
Dat is mijn vaste back in '13, wat een held!quote:Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb net hem gehaald om v. Rhijn te vervangen, ongelofelijk hoe slecht die gozer speelt. Best realistisch dit spel![]()
[ afbeelding ]
Heeft me 7 miljoen gekost.
Wat een baasquote:Op donderdag 28 november 2013 18:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vol op Strength aan het trainen, was een seizoen geleden nog 5, nu 8, hopelijk volgend jaar op 11-12
Nou, ros hem eens op z'n muil dan.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:54 schreef d1ce het volgende:
Ik moet van mijn bepalende speler, Romero, meer discipline tonen
Nee hij is mijn goudmijntjequote:Op donderdag 28 november 2013 21:01 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Nou, ros hem eens op z'n muil dan.
Geef mij die facepack swaquote:Op donderdag 28 november 2013 21:27 schreef dion_v_k het volgende:
Nog steeds bezig om alles over te zetten op mijn PC, nu nog een programma om de facepack uit te pakken en gaan met die banaan
Kun je toch gewoon downloadenquote:
Met al die verschillende links/packs bedoel je? Dan ben ik wel een paar dagen zoetquote:Op donderdag 28 november 2013 21:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon downloaden![]()
Ik heb 'm gisteren opnieuw gedownload en duurde 1 uur en 40 minuten.
Nee er is ook 1 megapack.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:59 schreef d1ce het volgende:
[..]
Met al die verschillende links/packs bedoel je? Dan ben ik wel een paar dagen zoet
Daar moet je voor betalen thoughquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:06 schreef d1ce het volgende:
[..]
Daar moet je voor betalen though
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Vind ik ook ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:26 schreef dion_v_k het volgende:
Wedstrijdstatistieken lijken in ieder geval een stuk realistischer na de patch![]()
![]()
Maakt het voor mij al een stuk leuker (en meer verslavend)
En een hoop mensen maar zeggen dat ze niks merktequote:
Inderdaadquote:Op donderdag 28 november 2013 22:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En een hoop mensen maar zeggen dat ze niks merkteFlikker op man, met een gemiddelde van 50 doelpogingen per wedstrijd
Mijn dank is groot, ik ga het proberen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:15 schreef dion_v_k het volgende:
http://sortitoutsi.net/graphics/style/1/cut-out-player-faces
Die onderste moet je hebben bij torrents. de 6.0
Moet je wel even Vuze installeren om het met torrents te kunnen downloaden.
Staat een filmpje van op Youtube en geloof me, als ik dit kan kan jij het helemaal
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:55 schreef d1ce het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, ik ga het proberen.
Ajax - AZ ?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:09 schreef Wicky15 het volgende:
Wtf is ditOpeens loopt er een man door 't veld, lijkt wel op politie. Echt gewoon midden over 't veld terwijl de wedstrijd bezig is
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef MMUFC het volgende:
Hoppa! Maher pakt zijn 6e rode kaart in 3 seizoenen..
Thuis 0-0 tegen Emmen en nog uitlopen omdat Ajax en Twente beide thuis verliezen
Ik zag laatst een screenshot van Depay bij Chelsea in 2018 ofzo, steunpilaar en tegen de 30 miljoen waardquote:Op donderdag 28 november 2013 23:54 schreef MMUFC het volgende:
Finnbogason maakt tegen ADO Den Haag zijn 19e en 20e eredivisietreffers van het seizoen, 3e seizoen op rij in de 20. Reken je het seizoen Heerenveen irl mee dan zelf 4 op rij.
In 3 seizoenen tijd staat hij op 66 goals. Hij had daar 85 duels voor nodig.
Depay heeft dit seizoen 28 competitie duels. 15 goals, 17 assists! Totaal 41 duels, 15 goals en 23 assists. In de beker, supercup en Europa dus geen goal gemaakt dit seizoen
In 3 seizoenen tijd dus 31 goals en 39 assists in 68 duels. Door blessures(hij is namelijk altijd basis) 20 duels minder dan Finnbogason.
Depay staat totaal op 96 eredivisieduels, er zijn nog 5 duels te gaan.
Heb je 'm ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:11 schreef d1ce het volgende:
Nou, mijn team bestaat uit een paar lelijkerds zeg. Poeh
Wie zijn die lelijkerds danquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:21 schreef d1ce het volgende:
[..]
Yep, het duurde even maar toch gelukt. Thanks. Weet alleen niet of het een verbetering is
Mijn keeper, alleen heeft hij (nog) meer haar op zijn icoontje ingamequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan dit pareltje, verder een beer van een verdediger hoor maar kom opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:25 schreef d1ce het volgende:
[..]
Mijn keeper, alleen heeft hij (nog) meer haar op zijn icoontje ingameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan dit pareltje, verder een beer van een verdediger hoor maar kom opPadoin ofzoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die andere ken ik niet
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Kara en naam van doelman is Perin of iets dergelijks uit me hoofd. Doelman gratis op kunnen pikken bij Genoa en nu 7 mil waardquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Padoin ofzoiets?
Die andere ken ik niet
Ohja Perin, zat in de buurtquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:32 schreef d1ce het volgende:
[..]
Kara en naam van doelman is Perin of iets dergelijks uit me hoofd. Doelman gratis op kunnen pikken bij Genoa en nu 7 mil waard
Dan duurt zo'n seizoen meteen zo lang hè voor je gevoel..in een mindere competitie. Dan speel je amper nog ergens voor na de winterstop.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:28 schreef ThadCastle het volgende:
Weer kampioen met Porto 4 wedstrijden voor het einde omdat Benfica nog even verliest en gelijk speelt achter elkaar. CL dit jaar slechts tot knock out gekomen
Hoe kun je Januzaj betalen dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan duurt zo'n seizoen meteen zo lang hè voor je gevoel..in een mindere competitie. Dan speel je amper nog ergens voor na de winterstop.
Ik heb Koen Casteels binnen met Anderlecht..en Januzaj komt na zijn huur ook definitief over
Dat snap ik ook niet. Vorig jaar had Anderlecht echt dikke schulden en ging echt veel van de transferopbrengsten naar het afbetalen van die schulden. Dit jaar begon ik met 0, maar kreeg ik na een half jaar ineens 10 miljoen erbij en dit seizoen weer. Heb ook voor 20 miljoen in totaal verkocht afgelopen anderhalf seizoen en alle grootverdieners weg, maar dan nog..Gillet, Armenteros, Suarez, Nuytinck gingen samen voor 15m en nog wat kneuzen samen voor 5. Verder ook weinig uitgegeven..nog geen 6m.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe kun je Januzaj betalen dan?
Nicequote:Op vrijdag 29 november 2013 12:48 schreef Jorwol het volgende:
BAM! EK gewonnen, wel echt belachelijk veel geluk met de loting
In de poule met Denemarken, Portugal en Griekenland, daarna deze wedstrijden
[ afbeelding ]
Zometeen Depay proberen te halen, maar Barceloan en Real Madrid willen 'm ook, dus zie het somber in
3,5 bij mij scout report. Even nieuwe laten maken ben benieuwd wat het nu is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Vorig jaar had Anderlecht echt dikke schulden en ging echt veel van de transferopbrengsten naar het afbetalen van die schulden. Dit jaar begon ik met 0, maar kreeg ik na een half jaar ineens 10 miljoen erbij en dit seizoen weer. Heb ook voor 20 miljoen in totaal verkocht afgelopen anderhalf seizoen en alle grootverdieners weg, maar dan nog..Gillet, Armenteros, Suarez, Nuytinck gingen samen voor 15m en nog wat kneuzen samen voor 5. Verder ook weinig uitgegeven..nog geen 6m.
Had ook niet verwacht dat Januzaj zo makkelijk verkocht zou worden, al heb ik met 15m ook echt veel betaald. Hij krijgt wel 5 sterren van mijn Anderlecht trainers
Ik heb ook acht Feyenoorders in het Nederlands Elftal nuquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
3,5 bij mij scout report. Even nieuwe laten maken ben benieuwd wat het nu is.
Zal ook maar even coach van Portugal worden is goed voor mijn jeugd
Dat is denk ik makkelijker ja. De keren dat ik graag bondscoach wilde worden ergens en besloot te wachten was het echt eindeloos wachten op de vacature.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Solliciteren zal wel niet lukken.. gewoon extra manager aanmaken?
Ik laat al mijn talenten met dubbele nationaliteit al debuteren in het nationale team voor ze bij mijn club spelen onderhand..even claimen voor het vaderlandquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik heb ook acht Feyenoorders in het Nederlands Elftal nu
Die berichten zijn altijd zo mooi dan, ja de bondscoach heeft een te sterke voorkeur voor zijn eigen clubquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik laat al mijn talenten met dubbele nationaliteit al debuteren in het nationale team voor ze bij mijn club spelen onderhand..even claimen voor het vaderland
Zolang je er niet teveel tegelijk oproept lukt het wel. Vorig jaar had ik een Lyon game waarin ik alleen maar met Fransen wilde spelen..was maar goed dat ik toen geen bondscoach was. Na een paar jaar waren 16/17 vd 23 namen in de selectie steeds van mijn Lyonquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Die berichten zijn altijd zo mooi dan, ja de bondscoach heeft een te sterke voorkeur voor zijn eigen club
Ach boeie, laat die media maar lullenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zolang je er niet teveel tegelijk oproept lukt het wel. Vorig jaar had ik een Lyon game waarin ik alleen maar met Fransen wilde spelen..was maar goed dat ik toen geen bondscoach was. Na een paar jaar waren 16/17 vd 23 namen in de selectie steeds van mijn Lyon
Hij is het wel waard als ik mijn scouts moet geloven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ach boeie, laat die media maar lullen
Depay moet 25 miljoen kosten... Op het moment wel de beste Nederlandse linksbuiten en kan het makkelijk betalen, maar het blijft veel geld
Als je het geld toch niet nodig hebt..quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:01 schreef Jorwol het volgende:
Jezus, wordt nog een leuke transferperiode, krijg een bod van 33,5 miljoen op ZivkovicVeel geld, maar dan moet ik wel van mijn Nederlandse spelersdoel afstappen, want veel spitsentalent is er niet
Ik wel maar alleen als ik een vervanger heb of kan halen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je het geld toch niet nodig hebt..
Ik verkoop ook zelden mijn sterspelers..
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Solliciteren zal wel niet lukken.. gewoon extra manager aanmaken?
Nodig niet nee. Heb uiteindelijk tegenbod gedaan van 42,5 mil, dat ging ze iets te ver, maar dat maakt mij niet uit danquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je het geld toch niet nodig hebt..
Ik verkoop ook zelden mijn sterspelers..
Uit zeer betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat bij de volgende patch Fenerbahce uit de game wordt gehaald.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:57 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik merk in FM 2014 dat Fenerbahçe uitgesloten is van de continentale competities (CL en EL). Maar voor hoe lang is dit in FM 2014, weet iemand dat?
Met welke tactieken speel je dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:22 schreef PowerLoungen het volgende:
JEEEJ 14.1.4 heeft al mijn tactieken verneukt
http://www.fm-base.co.uk/(...)-1-4-released-7.htmlquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Met welke tactieken speel je dan?
ff wisselen met Schalke en die dan in de Eredivisie stoppenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ideetje: Twente in de Bundesliga laten spelen, we worden toch al Duitsers genoemd, dus waarom niet?
Kan, kan...quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
ff wisselen met Schalke en die dan in de Eredivisie stoppen
Huntelaar terug naar Nederlandquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
ff wisselen met Schalke en die dan in de Eredivisie stoppen
Ajax naar Israelquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ideetje: Twente in de Bundesliga laten spelen, we worden toch al Duitsers genoemd, dus waarom niet?
Iancuquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:07 schreef Jorwol het volgende:
Depay gaat naar Unitednu weet ik niet wie ik moet halen
Had ik bij Bruma. 25 miljoen wilde ze. Nu transferlijst 9 miljoenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Iancu![]()
Gisteren werd mijn bod van 16 miljoen continu afgewezen en wilde ze 19 hebben..
Toen ben ik er mee gestopt om vervolgens via de media mijn interesse te tonen en hem op te geilen, even later in Februari is hij op verzoek op de transferlijst geplaatst, voor 9 miljoen
Ik heb ze met Hannover gewisseld, wil natuurlijk wel tegen Schalke kunnen spelenquote:
Het is dat jij er over begint...quote:
Zijn alle 2 leuke teams om mee te spelen, al vind ik GAE toch iets leukerquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:49 schreef Holenbeer het volgende:
zojuist een key gekocht en de zooi gedownload.
Roda - Twente afkijken (ik weet ook niet waarom, wat een pokkewedstrijd) en dan ga ik debuteren met fm2014.
Weet nog niet helemaal met welke club. Denk aan Sparta of Go Ahead Eagles
Standaard aankopen welquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:52 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn transfers in het 1e seizoen:
[ afbeelding ]
En zij komen nog![]()
[ afbeelding ]
GAE qua club inderdaad leuker, maar vind het het ook wel eens leuk om in de jupiler league te beginnen. Heb ik nog maar 1x eerder gedaan in mijn cm/fm carriere, ergens regio 2000/2001 met BVO Emmenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zijn alle 2 leuke teams om mee te spelen, al vind ik GAE toch iets leuker
Het zijn allemaal een beetje de nieuwe talenten hequote:Op vrijdag 29 november 2013 20:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Standaard aankopen welHeb ik ook een paar kwam ik achter nadat ik hier rond ging kijken
Alleen Brandt, maar Doria, Romero en Vitinho zijn standaard aankopen volgens mij. Romero probeer ik komend seizoen te halen als zijn contract bijna aflooptquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het zijn allemaal een beetje de nieuwe talenten heWelke heb jij ook?
Romero speelt wel erg goed, scoort elke wedstrijd een voldoende. Doria is simpelweg de beste man bij Ajax momenteelquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Alleen Brandt, maar Doria, Romero en Vitinho zijn standaard aankopen volgens mij. Romero probeer ik komend seizoen te halen als zijn contract bijna afloopt
Sterretjes zeggen niet altijd allesquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:42 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn enige goede jeugdspeler dit seizoen. De rest was poep (max. 2,5 ster).
Maar heeft opzich wel goede stats voor een 15-jarigequote:Op vrijdag 29 november 2013 21:44 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Sterretjes zeggen niet altijd alles.
Geen ruimte in je salarisbudget om transferbudget aan te passen zkr?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:45 schreef dion_v_k het volgende:
Maa
[..]
Maar heeft opzich wel goede stats voor een 15-jarige![]()
[ afbeelding ]
![]()
Speelt bij AZ, ik kan hem halen voor 700k maar mijn budget is 0,-![]()
![]()
Nee maar ik vroeg of ik meer salarisbudget kon krijgen en dat kreeg ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Geen ruimte in je salarisbudget om transferbudget aan te passen zkr?.
Tjah wat is Feyenooit nou, daar wil je toch niet spelen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee maar ik vroeg of ik meer salarisbudget kon krijgen en dat kreeg ik![]()
Dat is een baasje zeg![]()
Spelers van Feyenoord willen trouwens naar Ajax komen![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:57 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Tjah wat is Feyenooit nou, daar wil je toch niet spelen?
Levante Bquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
speel je met Levante B in de voorbereiding tegen het 2e van Real Madrid, hebben die lui DE Karim Benzema in de spits lopen. dit gast is meer waard dan mijn hele club + stadion samen! vind je het gek dat ik die wedstrijd verlies?
doel voor dit seizoen is goed presteren en hopen een aanbieding te krijgen van een 1e elftal....
Ik kreeg bij Feyenoord ooit een regen met de naam Henk Alonsoquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man. Oh en die naam, dat kan alleen in Rotterdam![]()
ja, ik werd voor kerst ontslagen bij NEC en na een half jaar thuis zitten was dit de 1e ploeg die me wilde...schijtirritant dat ik geen spelers kan verkopen, geen contractsverlengingen kan doen en dat mijn betere spelers constant worden heen-en-weer geslingerd tussen Levante en Levante B.....vorig seizoen maakten mijn 2 spitsen samen wel 50 goals en waren ze 2 en 3 op de topscorerslijst. dit jaar gaan we voor promotie!quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kreeg bij Feyenoord ooit een regen met de naam Henk Alonso
Bij Ajax wel is een Mohammed de Vries gehadquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kreeg bij Feyenoord ooit een regen met de naam Henk Alonso
Ja ik miste ook een hoop, ik dacht ik vraag het hier niet aangezien er niemand wat over zeiquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:44 schreef Holenbeer het volgende:
ben ik scheel of is het hele balkjesschuiven gebeuren bij het maken van de tactiek verdwenen?
Ik zie alleen maar de mogelijkheden om individueel tactisch de tweaken doormiddel van role, duty en paar knoppen (waar voorheen schuifbalkes waren)
En toch is dat wel de reden waarom het uit de game is. Ik heb het ook niet bedacht. Werkt overigens wel prima als je er aan gewend bent.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:54 schreef Holenbeer het volgende:
niets met het schreeuwen van Van Gaal te maken, ik wil balkjes om de perfecte tactiek te creeeren.
De instructions tijdens de wedstrijd is prima met knoppen, maar ik wil een speler kunnen vertellen dat hij iets directer moet spelen, iets minder diep staan, iets wijder spelen..etc. Nu is het zwart of wit
(of misschien pakt dit uiteindelijk wel goed uit, maar ik ben ook een conservatieve lul die geen vernieuwing wil:P)
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:22 schreef MMUFC het volgende:
Nederland in EK kwalificatie 3e in poule met Schotland, Bosnie, Litouwen en Armenie.. Play-offs verloren van Oekraine..
Landen als Wales(won poule met Spanje en Rusland), Oostenrijk, Slovenië, Wit Rusland, Noord Ierland en Israel zijn er wel
Bij mij op het WK 2014 werd Nederland 3e in een poule met Slovenie (verloor Nederland met 5-0 vanquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:22 schreef MMUFC het volgende:
Nederland in EK kwalificatie 3e in poule met Schotland, Bosnie, Litouwen en Armenie.. Play-offs verloren van Oekraine..
Landen als Wales(won poule met Spanje en Rusland), Oostenrijk, Slovenië, Wit Rusland, Noord Ierland en Israel zijn er wel
Hoe doen Tielemans en Bruno het bij jou?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:52 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn transfers in het 1e seizoen:
[ afbeelding ]
En zij komen nog![]()
[ afbeelding ]
Bruno is basisspeler maar wel ruim 3 maanden geblesseerd geweest. Doet het goedquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe doen Tielemans en Bruno het bij jou?
Thanksquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bruno is basisspeler maar wel ruim 3 maanden geblesseerd geweest. Doet het goed![]()
[ afbeelding ]
Tielemans heeft het dit seizoen hoofdzakelijk met invalbeurten moeten doen, maar zijn gemiddelde is niet slecht.
[ afbeelding ]
En ze gaan het natuurlijk nog veel beter worden dus zeker hun geld waard![]()
Bruno speelt bij Lokomotiv in mijn game en 21 jaar 9 miljoen waard en evengoed als Varela.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks
Ze komen dus bij "mij" uit de opleiding, maar vallen allebei tegen hier. Bruno kreeg ook slechte coach reports en als ik hem nu door Chelsea laat scouten heeft hij maar 2,5* potentie, net als Tielemans
Bruno heb ik verkocht toen ook. Origi doet het een stuk beter
Die ga ik wellicht ook nog halen als ik weer centen heb ja. Dan heb ik een volle spaarkaat met alle Belgische talentenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bruno speelt bij Lokomotiv in mijn game en 21 jaar 9 miljoen waard en evengoed als Varela.
Tielemans bij Man Utd 4,9 miljoen waard, even scouten hoe goed hij is tov mijn spelers
Anderlecht heeft Carrasco gekocht hehe best een leuke aankoop
Is die Musonda goed?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die ga ik wellicht ook nog halen als ik weer centen heb ja. Dan heb ik een volle spaarkaat met alle Belgische talenten
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die ga ik wellicht ook nog halen als ik weer centen heb ja. Dan heb ik een volle spaarkaat met alle Belgische talenten
Die zit bij Anderlecht, maar kan nog geen basisplek veroveren. Geen schande aangezien hij pas 18 is. Heeft wel veel potentie, maar duurt nog even vrees ik voor het eruit komt. Zijn broers kunnen er niks van overigensquote:
Zoiets is zeker tofquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:57 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een leuk nieuwtje in FM
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:57 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik merk in FM 2014 dat Fenerbahçe uitgesloten is van de continentale competities (CL en EL). Maar voor hoe lang is dit in FM 2014, weet iemand dat?
Zonder de nieuwe patch, wanneer kan Fenerbahçe weer meedoen in de continentale competitie?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Uit zeer betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat bij de volgende patch Fenerbahce uit de game wordt gehaald.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:47 schreef Holenbeer het volgende:
Regilio Schaap, een naam die je niet zo vaak hoort in Argentinie
Tjah.. tussen Duitsers en Duitsers zit een hele Duitser verschilquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, Twente in de Bundesliga schiet niet echt op, en dan heb ik het vooral over de inschrijving voor de vELKan maar net 20 man meenemen (waarvan 8 jonge Duitsers) waardoor ik een waardeloze selectie voor de EL heb.
Zal in de editor moeten duiken en alle Tukkers Duits moeten machen voordat het lekker loopt
Omdat veel Nederlanders poep zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:25 schreef Binamin het volgende:
Lekker team. Alleen wel weinig NLers
Hoe doe je dat danquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Met Excelsior in mijn eerste eredivisieseizoen gewoon 2e in de winterstop
Nou, ik heb toen ik gepromoveerd ben vooral heel veel ouwe lullen gehaald voor een 1-jarig contract, dus waarschijnlijk heb ik volgend jaar wél een probleemquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoe doe je dat danVeel bekende namen naar Excelsior weten te halen?
Ik krijg het nog niet eens met Ajax voor elkaar
Bij mij speelde Boetius bij Excelsior in het 1e seizoen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit zijn trouwens mijn transfers geweest:
2013/2014
[ afbeelding ]
2014/2015
[ afbeelding ]
Is volgens mij dit jaar niet zo'n baas.. transfervrij bij mijn gamequote:Op zaterdag 30 november 2013 16:08 schreef dion_v_k het volgende:
Best wel vreemd.. Het ene seizoen wordt een bod van 16 miljoen op Fierro resoluut afgewezen en een paar maanden later in het nieuwe seizoen gaan ze akkoord met een bod van 4,5 miljoen![]()
Boëtius ging naar Anderlecht bij mij. Heb het trouwens ook niet eens geprobeerd, ben meteen voor Manu gegaan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij mij speelde Boetius bij Excelsior in het 1e seizoen.
Hoe kom je aan die skin? Zit er niet standaard bij zoals in 13 toch?
Mijn ogen doen echt zeer met dat felle licht![]()
Geinstalleerdquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Boëtius ging naar Anderlecht bij mij. Heb het trouwens ook niet eens geprobeerd, ben meteen voor Manu gegaan.
Skin is deze: http://www.fmscout.com/a-fm2014-dark-skin.html
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:31 schreef Binamin het volgende:
Siem de Jong verkocht in winterstop. Maak ik van Schöne de aanvoerder. Wordt hij boos en wil hij een gesprek omdat ik hem de aanvoerdersband heb afgepakt (van vice aanvoerder naar aanvoerder)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |