Die had ik van het internetquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kun je nog wat spelers posten aub?![]()
Doria
Tielemans
en Zivkovic
Dankje
Oh jammerquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die had ik van het internetMijn game is pas in januari 2015
Ik ben in 2020, kan je vanavond wel wat laten zien. Als je het nog eens vraagt, anders vergeet ik het.quote:
Topquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben in 2020, kan je vanavond wel wat laten zien. Als je het nog eens vraagt, anders vergeet ik het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:25 schreef MMUFC het volgende:
Sergi Roberto vertrekt 30-6-2015 bij Barcelona omdat zijn contract afloopt. 4-7-2015 tekent hij een contract bij... Barcelona
Goede spelerquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:08 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
deze speler laat ik glippen omdat ik al 2 (jonge) spitsen heb met top potentie, hij zou gelijk topverdiener worden bij de club
toch maar wel een contractje aangeboden![]()
[ afbeelding ]
Stond vanaf speelronde 10 bovenaan nu, nog 4 wedstrijden te gaan ingehaald door PSV.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Goede spelerZeker voor Excelsior
Deed Cissé ook altijd bij mij, terwijl hij nog bij Utrecht speeltquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:10 schreef MMUFC het volgende:
Manolev is gestopt met over mijn spelers te praten.. Abel Tamata heeft het overgenomen.. Die jongen heeft 15 eredivisieduels voor PSV gespeeld.. Waarvan 12 voor begin van de game..
Heel af en toe komt Van Nistelrooy er mee aanzetten, maar meestal zijn het spelers die ik verkocht heb en die niets toegevoegd hebben aan PSV..quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Deed Cissé ook altijd bij mij, terwijl hij nog bij Utrecht speeltNu doen Bruno Martins Indi en De Vrij het
Mooi hoe de engine je dipjes timed he?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja hoor, een uitstekende reeks achter de rug hebben in de Eredivisie en dan in de beker in eigen huis volledig weggespeeld worden door een Jupiler League-ploegje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:35 schreef dion_v_k het volgende:
Barcelona? Iniesta wie? Xavi?? Ken ik niet![]()
![]()
![]()
AJAX
![]()
![]()
Wou ik net zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel een mooie voorsprong in eigen huis. Nu moet Ajax dat spel vasthouden, maar hebben ze daar ook de energie en concentratie voor..... ik zie het wel, mij maakt het niet uit. Al heb ik liever dat Ajax wint.Children of the night. What music they make.
Sowieso 2-0 voorkomen tegen Barcelona is een prestatie van wereldformaatquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wou ik net zeggen
Het is wel een mooie voorsprong in eigen huis. Nu moet Ajax dat spel vasthouden, maar hebben ze daar ook de energie en concentratie voor..... ik zie het wel, mij maakt het niet uit. Al heb ik liever dat Ajax wint.
Heb idd Barca niet gezien in de 1e helft, afgezien van wat probeersels. Maar het is altijd een kwestie van geluk voordat zo'n probeersel niet verandert in een doelpunt en zo het verloop van de wedstrijd verandert.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Sowieso 2-0 voorkomen tegen Barcelona is een prestatie van wereldformaat![]()
In combinatie met het spel natuurlijk, Ajax is de baas
Cruz heeft dezelfe nickname als ikquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag in 1997 wonnen wij met 2-0 van Juventus
Julio Ricardo Cruz
Hans van Vliet
Feyenoord![]()
Cruz was De Tuinman, dat is toch iets anders dan een hovenier?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Cruz heeft dezelfe nickname als ik
Nee man, dat is hetzelfdequote:Op dinsdag 26 november 2013 22:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Cruz was De Tuinman, dat is toch iets anders dan een hovenier?
Maar ze onderhouden allebei tuinenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Een hovenier ontwerpt ook tuinen, terwijl een tuinman ze alleen onderhoudt
Dat dan weer wel ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar ze onderhouden allebei tuinen
Bij mij is in het eerste seizoen Feyenoord 6e geworden, Ajax 7e en PSV 8equote:Op dinsdag 26 november 2013 22:48 schreef MMUFC het volgende:
Feyenoord echt dramatisch weer dit seizoen. Al 3-0, 4-0 en 3-0 verloren van respectievelijk Twente, Vitesse en Ajax. Ook uit met 5-0!! van nummer 16 Volendam verlorenNa 12 duels 11 punten en een 14e plaats.
Sta momenteel zelf 4e met 4 punten achter Twente en AZ, en 1 achter Ajax. Heb echter een duel minder.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:44 schreef Jorwol het volgende:
Alle Ajacieden ophoeren naar VBL, dank u
Kon geen kaartjes krijgenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Moest jij niet naar het stadion?
Wattwitter:nickscholte168 twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 21:47:52Die hoofd die is gewoon uit elkaar gesplasht van die gast die van f-side is afgevallen #ajabar http://t.co/OUjTIcGhb8 reageer retweet
Bij Ajax zit de Boer nog op zijn post. Ajax is 1e seizoen 2e en 2e seizoen 7e(Europa in via play-offs).quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij mij is in het eerste seizoen Feyenoord 6e geworden, Ajax 7e en PSV 8e(Feyenoord won uiteindelijk de play-offs, dus gaan alsnog Europa in, die andere 2 dus niet). Toch zitten zowel Koeman, de Boer als Cocu nog gewoon op hun plek. Feyenoord staat nu in 2014/2015 na 8 wedstrijden 13e (eerste 5 wedstrijden verloren, laatste 3 wedstrijden 9 punten), Ajax 3e (16 uit 8) en PSV 1e zonder puntverlies.
Ik sta daartussen op de 2e plek met Excelsior, met 18 uit 8 (en een doelsaldo van 24-21, oftewel samen met Cambuur dat laatste staat de meeste tegengoals![]()
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |