+1quote:Op woensdag 27 november 2013 23:18 schreef leolinedance het volgende:
Niet echt een pretje meer om naar PSV te (gaan) kijken
Dat begrijp ik ook nietquote:Op woensdag 27 november 2013 23:17 schreef rubbereend het volgende:
Hoelang gaat Cocu nog Toivonen en Maher samen proberen te laten spelen? Tot Toivonen verkocht is?
Keek je de afgelopen jaren dan wel prettig? In het begin van het seizoen heb ik als niet PSVer voor het eerst sinds hele lange tijd weer eens van PSV genoten. Dat resultaat voetbal zonder resultaat was toch ook niet zaligmakend.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:18 schreef leolinedance het volgende:
Het is al veel te lang baggerquote:Op donderdag 28 november 2013 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Keek je de afgelopen jaren dan wel prettig? In het begin van het seizoen heb ik als niet PSVer voor het eerst sinds hele lange tijd weer eens van PSV genoten. Dat resultaat voetbal zonder resultaat was toch ook niet zaligmakend.
Klopt, toen dacht ik ook van nou... Maar het is als een pudding in elkaar gezakt...quote:Op donderdag 28 november 2013 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Keek je de afgelopen jaren dan wel prettig? In het begin van het seizoen heb ik als niet PSVer voor het eerst sinds hele lange tijd weer eens van PSV genoten. Dat resultaat voetbal zonder resultaat was toch ook niet zaligmakend.
En toch zou ik mijn seizoenskaart niet opgeven ook al is het kut nu. Betere tijden zullen ooit weer gaan komen.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:18 schreef leolinedance het volgende:
Is het nog niet uitverkocht? Hoeveel kaartjes zijn er verkocht?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tegen de kakkies verwacht ik een bijna vol tot vol uitvak ja.
Optimistquote:Op donderdag 28 november 2013 18:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Kleine voorspelling voor vanavond: 1-8.
Tot nu toe 771 van de 900 lees ikquote:Op donderdag 28 november 2013 19:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Is het nog niet uitverkocht? Hoeveel kaartjes zijn er verkocht?
Feyenoord wint met 5-0 of meer.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
We gaan zondag een historisch zware nederlaag tegemoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |